No onhan se painava auto ja "vaihteisto" (joka on oikeasti portaaton planeettaratasihme) eli tietokone selvästi tuunattu mukavuuteen eikä mihinkään drag racingiin. Kyllä se meikäläiselle (36v + perhe) riittävästi irtoaa risteyksistä ja jos painaa kaasua yhtään reilummin niin sehän ottaa voimaa sekä V6:lta (joka käy optimikierroksilla koko ajan ja välitys muuttuu kiihdyttäessä) sekä sähkömoottoreilta joiden vääntö on parhaimmillaan juuri liikkeellelähdössä. Maanteillä ohitukset menee kyllä mukavasti.
Tästä videosta esim. kuulee hyvin miten portaaton välityksenvaihto toimii:
http://www.youtube.com/watch?v=M_FfU_pRZ_UVasemmalla oleva mittari on kW ja menee jostain -20 -> 200kW, kierroslukumittaria ei ole koska ATK säätää sen itse tarpeen mukaan.
Brushless 1:1 Toyota with all hop-ups ftw
Tosin sähkömoottoreiden suoraveto takapyöriin rajoittaa huiput 200km/h, vaan suomessa ei niin haittaa.