Truckzilla edistynyt sitä mukaan kun osia tippunut...paljon on vielä virittelyä tekemättä, mutta pääpiirteiltään alkaa olla läjässä.
"Zilla" on päivitetty vastaamaan uudempaa Savage X-mallia, alunperinhän Truckzilla rakentuu vanhan Savage 21/25:n ympärille. X-mallin uudempi radiokotelo, Skid Platet, puskurit, säädettävät ylätukivarret ja raidetangot. Voimansirrossa Golden Horizon alumiiniset diffikotelot, Savage XL / Flux Super Heavy Duty - SHD vetoakselit, HD kardaani kupit ja kardaanit, tupla lasikuitujarru, Flux/XL tukevammat olka-akselit, kuvassa koesovitettu myös FLUX:n BigBoreja, mutta todennäköisesti tulee olemaan tuplaiskareilla, ehkä jopa tupla Big Boret pikku modilla.
Savagen vakio tuplaiskarit kokeilussa, uudet paljon tukevammat tulossa rapakon takaa.
GH:n alu-diffikotelot joiden sisään shimmattu Flux:n 29/9 rattaat ja Bullet Proof Diffit.
Pilleistäkin tuli suht asialliset kun putsas ne, kolhujahan niissä toki on, mutta käytössä tulee lisää. Nuo vanhat Nosramin .28 pannut saa olla aluksi, mutta nekin uusitaan jossain vaiheessa.
Edit: Uudet koneet hankittu, Nosram RS.30 Monster x 2.
Savage XL:n kori käy aika hyvin ihan siltään tohon päälle, vasemman koneen puolelta joutuu hieman vinguttamaan Dremelillä tavaraa, mutta ei paljon. Noita tollasia XL-koppia tuli hankittua Ebay:sta useampia varalle, voi olla kulutus kamaa tossa...täytyy hommata vielä kirkas jonka voi myöhemmin maalata.
Tuli heitettyä vielä tuo Savagen Wheelie Bars paikalleen kun oli jouten...tiedä sitten kuinka kestää käytössä, koska tuo "Zilla" on aika painava ja tuo näyttää tosi hepposelta, pitänee kehitellä joku omaversio sitten.
Tuli hommattua myös uudet ProLinen 23mm Hex adabterit, entiset oli jo aika heikossa kunnossa jengoiltaan ja mutterit kulmiltaan.
Paketissa tuli mukana niille myös oma työkalu jolla irrotus/kiinnitys käy todella helposti.