Semmoista vielä aprikoin, että olisikohan mahdollista saada joltakin kokeneemmalta henkilöltä opastusta/valvontaa tuohon sisäänajovaiheeseen. Olen nyt lukenut noita vanhoja viestejä aiheesta ja uskoisin sen kyllä onnistuvan, mutta aina voi yllätyksiä tulla :oops:
Ymmärsin, että proseduurit olisi kutakuinkin seuraavanlaiset:
1. Seosruuvi reilusti auki, muihin ei kosketa.
2. Kone käyntiin (jos jumala suo) ja sitten röplötellään 2-3 tankillista idlellä renkaat ilmassa.
3. Seuraavat 2-3 tankkia käytettäisiin maassa ikäänkuin "puudelia ulkoiluttaen". Tässä vaiheessa seosruuvia voisi kiristää hieman tankillisten välissä.
4. Sitten voisi maltillisesti alkaa nostaa nopeuksia ja hakemaan lopullisia säätöjä.
Jos olen ymmärtänyt jotakin väärin, niin korjatkaa ihmeessä!
Erityisen tuskallisena kauhukuvana näen tilanteen, jossa kone huutaa leipää vaikka kaasu on minimissään. Niin kävi joskus muinoin... Noh, mutta jos jollakin olisi uusi polttis sisäänajossa pk-seudulla seuraavan kahden viikon sisään, niin mielelläni tulisin katsomaan toimitusta. Uskoisin sen olevan mielenkiintoista, opettavaista ja hauskaa :)
Hukassa:
-Riku-