No niin aihe joka niin saa ihmiset puhumaan on putkahtanut esille, toki hienoa että puhutaan ja pitäis pystyä ilman herneitä asiat ratkomaan....
Kaitsu otti hienoimman asian esille hauskanpito, sitä tän pitää olla, mut huono veto toi kone juttu vaikka mullakin se toisessa autossa on kiinni mut se on sääntöihin merkitty, kunnioitettavaa kuitenkin että ajattelet sen edun olevan liian suuri säätimesi kanssa ja et sitä ota käyttöön *hatun nosto*
Rangeri kysyi onnistuisiko perusteellisempi katsastus?, miksi pitää tuomita? eikö me pidetä hauskaa samoilla säännöillä??...
Mutta mutta yhtään ketään vähättelemättä miksi meillä on säännöt jos kaikki ei niitä noudata?
Itse kun vaihdoin aikanaan kalustoa kertaheitolla kohilleen kun rupesin VTR:ää ajaa niin pakista löytyi välitykset 4.99... niin no se ei minua olis auttanut voittamaan tai pärjäämään paremmin mut miksi se sääntö on 5.0 jos 4.99 kelpaa... ei kelvannut sääntöjen tekijöille onneksi, niinpä ostin uuden pinjonin ja spurrin ja avot välitys 5.05 hauskaa sääntöjen mukaista herrasmies käytöstä, eikö??
Jos pidetään hauskaa ja ajetaan "harraste" luokkaa hyvillä mielin herrasmiessäännöillä mahdollisesti jopa pienellä budjetilla tai jotkut ajavat pelkästään tätä luokkaa tosissaan ja panostaa siihen kaiken mahdollisen rahan ja vapaa-ajan, niin eikö ne säännöt ole tehty sitä varten että kaikki olisi samalla viivalla pärjää tai ei.
ei herneitä, minä vaikenen olen esittänyt oman mielipiteeni kiitos
-Timo