Kirjoittaja Aihe: Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä  (Luettu 159064 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #270 : 02.07.05 - klo: 16.50 »
Eipä tämä sääntökeskustelu ollut turhaa. Alun alkaen ei ollut ollenkaan selvää, noudatetaanko Jenkki-sääntöjä, vai mitä. Mutta, siksi avasin keskustelun, että saatiin mielikuva, mitä toiveita väellä olisi. Ja siksi jotain pientä viilausta sääntöihinkin tehtiin, koska toiveet oli sellaisia.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #271 : 02.07.05 - klo: 17.12 »
Tässä on nyt ensimmäinen versio taulukosta. Korjattavaa varmaan löytyy, mutta on siinä ainakin hyvä alku.

http://koti.mbnet.fi/anteki/monsterit.html
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #272 : 02.07.05 - klo: 17.27 »
Lainaus käyttäjältä: "AK-78"
Tässä on nyt ensimmäinen versio taulukosta. Korjattavaa varmaan löytyy, mutta on siinä ainakin hyvä alku. Toistaiseksi taulukko näkyy parhaiten IE:llä.

http://koti.mbnet.fi/anteki/monsterit.html

Pari kommenttia:
Eikös Giga Crusher DF:ssä ole 100cc tankit?
Asson Monster GT:ssä on vetostartti sekä porakonestartti samassa.
HB Stadium Lightningissä on rotostartti.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #273 : 02.07.05 - klo: 17.40 »
Lainaus käyttäjältä: "fizle"
Turhaan me edes keskustellaan näistä säännöistä, jos ne säännöt on niin uskollisia nuille jenkkien säännöille! Suoraan sanoen pilkun nussintaa nuo laakeri hommat nuiden keraamisien suhteen.


No onhan se mutta "jenkit" on ehdottomasti kieltänyt niiden käytön.
Toisekseen, kellä olisi rahaa panostaa laakereita lukuunottamatta keraamisiin osiin.
Keraamisia osiahan on käytetty ennenkin moottoreissa (Esim Porche käytti ainkin keraamisia männän lakia ja keraamisella pinnoitteella olevia venttiileitä), siitä kun pystytään valmistamaan vahvempia, kevyempiä ja enemmän lämpöä kestäviä (3000 astetta) osia kuin mitä metalleista yleensä.
Luulen ettei kellään olisi "kivaa" jos joku teettäisi moottoriinsa vähän keraamisia osia (moottori joka ei ikinä leikkaisi kiinni, esim), siksi nuo "jenkitkin" varmaan ovat tuon säännön lisäänneet.
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #274 : 02.07.05 - klo: 17.46 »
Lainaus käyttäjältä: "AK-78"
Tässä on nyt ensimmäinen versio taulukosta. Korjattavaa varmaan löytyy, mutta on siinä ainakin hyvä alku. Toistaiseksi taulukko näkyy parhaiten IE:llä.

http://koti.mbnet.fi/anteki/monsterit.html

Autolistaan voisi lisätä Kyosholle Mega Forcem ja USA-1:n.
En nyt ole varma oletteko jo sopineet että saako Traxxasin E-Maxxilla kilpailla...

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #275 : 02.07.05 - klo: 17.47 »
Lainaus käyttäjältä: "AK-78"
Tässä on nyt ensimmäinen versio taulukosta. Korjattavaa varmaan löytyy, mutta on siinä ainakin hyvä alku. Toistaiseksi taulukko näkyy parhaiten IE:llä.

http://koti.mbnet.fi/anteki/monsterit.html

Hyvältä näyttää, mun on vaikee huomauttaa mistään kun en oikeen tiedä
muista kuin LSTstä ja sulla on itellä samanlainen :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa fizle

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/fizle/
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #276 : 02.07.05 - klo: 20.53 »
Lainaus
No onhan se mutta "jenkit" on ehdottomasti kieltänyt niiden käytön.

Se on vähän hankalaa todistaa laakereiden osalta, että laakerit on keraamiset ilman laakereiden avausta. Muutenkin monet on sanoneet että laittaa laakerin testaisi sähkän johtavuudella tarkastaen. Muutenhan se on ihan ok mutta tee semmoinen härveli, jolla saat lähes 100% varmuudella tiedon että se  on varmasti keraaminen.
Kyosho Pureten Alpha 3 GP

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #277 : 02.07.05 - klo: 21.01 »
Aika turhalta taas vaihteeks kuullostaa tuo pikkuasioihin takertuminen eikö?
Täällä porukka on tehnyt hyvää työtä ja kirjoittanut säännöt puhtaaksi. Onko siis pakko olla kokoajan yrittää ns huonontaa sääntöjä vai onko sitten niin, että ei voi sen vertaan siihen luottaa, että kaikki myös toimisi niiden sääntöjen mukaan. Omasta puolestani myös kiitokset niille ketkä ovat hyvää työtä tehneet.

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #278 : 02.07.05 - klo: 21.33 »
Lainaus käyttäjältä: "fizle"
Lainaus
No onhan se mutta "jenkit" on ehdottomasti kieltänyt niiden käytön.

Se on vähän hankalaa todistaa laakereiden osalta, että laakerit on keraamiset ilman laakereiden avausta. Muutenkin monet on sanoneet että laittaa laakerin testaisi sähkän johtavuudella tarkastaen. Muutenhan se on ihan ok mutta tee semmoinen härveli, jolla saat lähes 100% varmuudella tiedon että se  on varmasti keraaminen.


Eiköhän tämä laakeri keskustelu ala riittää. Säännöt on näyttää hyviltä ja niitä on turha ruveta muuttamaan.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #279 : 03.07.05 - klo: 09.31 »
Stanu säännöistä, eikö tämän:
"1/2 Minimi paino------------------------------2,1ksm (.12) -.3,0ksm (.18 ) kokoisissa 2750g ja 2,5ksm (.15) - 4,6ksm (.28 ) kokoisissa 4300g."

tulisi olla näin?
"1/2 Minimi paino------------------------------2,1ksm (.12) -.2,5ksm (.15) kokoisissa 2750g ja 3,0ksm (.18 ) - 4,6ksm (.28 ) kokoisissa 4300g."

Nykyisellään hiukan epäselvä sääntö.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #280 : 03.07.05 - klo: 09.39 »
Lainaus käyttäjältä: "AK-78"
Stanu säännöistä, eikö tämän:
"1/2 Minimi paino------------------------------2,1ksm (.12) -.3,0ksm (.18 ) kokoisissa 2750g ja 2,5ksm (.15) - 4,6ksm (.28 ) kokoisissa 4300g."

tulisi olla näin?
"1/2 Minimi paino------------------------------2,1ksm (.12) -.2,5ksm (.15) kokoisissa 2750g ja 3,0ksm (.18 ) - 4,6ksm (.28 ) kokoisissa 4300g."

Nykyisellään hiukan epäselvä sääntö.


Ei oikeastaan koska pelkkä koneen koko ei ratkaise........
Selvähän se siltä kantilta on että yli .18 koneisten minimipaino on 4300g.
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #281 : 03.07.05 - klo: 10.01 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Ei oikeastaan koska pelkkä koneen koko ei ratkaise........
Selvähän se siltä kantilta on että yli .18 koneisten minimipaino on 4300g.


No nyt minä tajusin mitä tolla tarkoitettiin. Syytä olisi miettiä helpommin ymmärrettävä muoto säännölle. Nyt sen ymmärtää helposti väärin  :o
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #282 : 05.07.05 - klo: 21.32 »
Tuli tuossa huomiot osiota "päivitettyä", sekä unlimited luokalta poistettu regasmäärä rajoitus tarpeettomana (Kulemma pieni menoerä tulee olemaan renkaat kyseisessä luokassa)....

EDIT. Vanha sääntöehdotus poistettu, uusin "sivulla" 11.

Kuljettajien numerot on määrää edelliskauden sijoitus, kuljettajalla säilyy edelliskautena sijoituksen mukaan saatu numero vaikka hän ei ajaisikaan kauden aikana lainkaan (seuraavana kautenahan "hänellä" ei oliskaan sijoitusta ja numero "vapautuu").
Muut saavat numeronsa ilmoittautumisjärjestyksessä, ensimmäisenä kautena tietenkin sovelletaan vain ilmoittautumis järjestystä ja sen mukaan saatua numeroa.
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #283 : 08.07.05 - klo: 01.01 »
Lainaus käyttäjältä: "AK-78"
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Ei oikeastaan koska pelkkä koneen koko ei ratkaise........
Selvähän se siltä kantilta on että yli .18 koneisten minimipaino on 4300g.


No nyt minä tajusin mitä tolla tarkoitettiin. Syytä olisi miettiä helpommin ymmärrettävä muoto säännölle. Nyt sen ymmärtää helposti väärin  :o


Nyt on korjattu, siis samalla lailla kuin "jenkit" on asian ilmaisseet.  :wink:
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa ropsan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Monstereiden kilpailusäännöt
« Vastaus #284 : 08.07.05 - klo: 11.33 »
Silloin kun jenkeissä on laadittu monsujen kilpailusäännöt, ovat kaikki keraamiset/keraamiset hybriidilaakerit olleet päätähuimaavissa hinnoissa!Nyt kun hybriidilaakereitten hinnat ovat yhteneväiset useampien teräslaakereitten kanssa, niin sanoisin niiden kieltämisen olevan lähinnä lapsellista vouhotusta! Miksi kieltää kestävät laakerit, kun kaikki tiedämme, että laakeririkko ei useinkaan rajoitu itse laakeriin, vaan aiheuttaa kustannuksia myös muiden osien kohdalla!                             Olen kuitenkin iloinen siitä, että sääntömallia ei otettu Britanniasta, koska niissä varmaan olisi vaadittu lippumiestä  kulkemaan edellä varoittamassa kansaa!
Luotettu R/C-laakeri- ja ilmansuodatinkauppa.
JP-NitroRacing

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Re: Monstereiden kilpailusäännöt
« Vastaus #285 : 08.07.05 - klo: 14.22 »
Lainaus käyttäjältä: "ropsan"
Silloin kun jenkeissä on laadittu monsujen kilpailusäännöt, ovat kaikki keraamiset/keraamiset hybriidilaakerit olleet päätähuimaavissa hinnoissa!Nyt kun hybriidilaakereitten hinnat ovat yhteneväiset useampien teräslaakereitten kanssa, niin sanoisin niiden kieltämisen olevan lähinnä lapsellista vouhotusta! Miksi kieltää kestävät laakerit, kun kaikki tiedämme, että laakeririkko ei useinkaan rajoitu itse laakeriin, vaan aiheuttaa kustannuksia myös muiden osien kohdalla!                             Olen kuitenkin iloinen siitä, että sääntömallia ei otettu Britanniasta, koska niissä varmaan olisi vaadittu lippumiestä  kulkemaan edellä varoittamassa kansaa!


Jos luit tarkkaan säännöt, ei keraamisten osien kielto koske vain laakereita, vaan yleensäkkin keraamisia osia (CR Pro määrittelee sääntökohdassa 67 näin "Ceramic parts are not allowed").
Rahamiehethän voisi teettää vaikka keraamiset diffin ja vaihteiston rattaat (jotka ei tarvitse voitelua esim) jotka olisi "ultarkevyet" verrattuna teräksisiin.
Ja jos keraamisista osista puhutaan niin ainoat halvat keraamiset osat ovat laakerit (Johtuen suurista valmistusmääristä), kaikki muu maksaakin "maltaita" (Joten pelkkä laakereiden "vatvominen" on turhaa, ja kertokoot muut jos löytävät joitakin muita keraamisia osia jotka olisi kohtuuhintaisia).
Eikä ainakaan minun mielestäni sääntöihin voi kirjoittaa "eikun ei koske laakereita".............
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa ropsan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
aika viisaita R/C harrastajia
« Vastaus #286 : 08.07.05 - klo: 14.47 »
Kyllä suomalaiset R/C harrastajat ovat sen verta valistuneita, että osaavat jo muodosta erottaa, onko kyseessä kuulalaakeri vai hammaspyörä! Puhumattakaan sylinteristä tai männästä!
Luotettu R/C-laakeri- ja ilmansuodatinkauppa.
JP-NitroRacing

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Re: aika viisaita R/C harrastajia
« Vastaus #287 : 08.07.05 - klo: 17.04 »
Lainaus käyttäjältä: "ropsan"
Kyllä suomalaiset R/C harrastajat ovat sen verta valistuneita, että osaavat jo muodosta erottaa, onko kyseessä kuulalaakeri vai hammaspyörä! Puhumattakaan sylinteristä tai männästä!

Mitähän toi ny tarkotti :shock: tossa ylemmässä vastauksessahan
lukee selvästi että KAIKKI KERAAMISET OSAT KIELLETTY eikä viitti
erikseen ruveta muuttamaan että "poikkeusena laakerit".
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #288 : 08.07.05 - klo: 17.35 »
:lol:  :lol:
Hyvä ropsan!! Enemmän messissä!  :lol:  :lol:  :lol:

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #289 : 08.07.05 - klo: 18.24 »
Ihan näin vierestä seuraajana tuli mieleen kysymys siitä, mahtaako avainkysymys mosterikisaamisen suosion suhteen Suomessa olla se, teettääkö joku autoonsa keraamisen diffin...?
XC - Poor boys Bruiser

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #290 : 08.07.05 - klo: 18.27 »
Ja ehkä jos joku moisia alkaa teettämään autoonsa niin suodaan se voitto hälle. Onhan se palkinto pieni arvoltaan verrattuna siihen, että rispektiä on tullut miljoonakaupalla. Tai jos ei voitakaan keramiikan avustuksella (mikä lienee mahdottomuus?  :D ), niin nauretaan päälle :)
allekiroitus

Poissa ropsan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kysymys/vastaus
« Vastaus #291 : 08.07.05 - klo: 18.34 »
"Miksi sinun monsteristasi hajoaa aina kytkin?"       " No kun minulla on se formula monsu, se EI saa olla nykyaikaikainen!"
Luotettu R/C-laakeri- ja ilmansuodatinkauppa.
JP-NitroRacing

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #292 : 08.07.05 - klo: 18.48 »
Eikös Cen ST2 truckia kelpuuteta  :shock:
RB,the power of champions.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #293 : 08.07.05 - klo: 19.13 »
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Eikös Cen ST2 truckia kelpuuteta  :shock:


CEN ST2 monster truck menee unlimited luokkaan, siinä on riittävän isot renkaat (136mm x 68mm) ja akseliväli (430mm).
Kun taas CEN MT2 buggy/rally/stadium truck/atx ovat liian lyhyitä akselivälistään ja renkaat ovat näissä liian pienet.
Autothan eivät ole muutenkaan monstereita vaan truckeista muunneltuja malleja (Esim pohjalevy on tasainen ja moottori on liian alhaalla).
Periaatteessa mistä tahansa crossarista voi tehdä "epäaidon" CEN tyyppisen monsterin (En nyt tarkoita Genesistä, se on "oikea"monsteri).

Sitten kumma "jupina" tuosta keramiikasta nyt on syntynyt, ehkä ei olisi pitänyt laittaa koko laakerikohtaa (Tuskin kukaan olisi sitä edes huomannut silloin).
Ettepäs huomanneet että "stanuluokassa" rungossa on hiilikuitukin kielletty materiaali (Jos osa ei ole alun perin autossa ollut) ja sitä sentään käytetään enemmän kuin keramiikkaa ("purnataan" tästä seuraavaksi).
Siis sääntöjähän noudatetaan pilkulleen vain kun ajetaan sarjapisteista, kerhokisoja ja muita "villejä kisoja" nämähän ei koske.
Kysyn vaan kellä on vakaa aikomus ajaa sarjapisteistä ja kiertää kilpailut läpi, ja kenen budjetti kaatuu siihen että joutuu ostamaan teräslaakereita (Taitanee olla pienimpiä menoeriä, yksi tulppakin maksaa varmaan enemmän kuin kytkinkellon laakeri nykyään).
Yksinkertaisesti tarkoitus on että kustannukset eivät karkaa käsistä tässä luokassa.
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #294 : 08.07.05 - klo: 20.34 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Eikös Cen ST2 truckia kelpuuteta  :shock:


CEN ST2 monster truck menee unlimited luokkaan, siinä on riittävän isot renkaat (136mm x 68mm) ja akseliväli (430mm).
Kun taas CEN MT2 buggy/rally/stadium truck/atx ovat liian lyhyitä akselivälistään ja renkaat ovat näissä liian pienet.
Autothan eivät ole muutenkaan monstereita vaan truckeista muunneltuja malleja (Esim pohjalevy on tasainen ja moottori on liian alhaalla).
Periaatteessa mistä tahansa crossarista voi tehdä "epäaidon" CEN tyyppisen monsterin (En nyt tarkoita Genesistä, se on "oikea"monsteri).

Sitten kumma "jupina" tuosta keramiikasta nyt on syntynyt, ehkä ei olisi pitänyt laittaa koko laakerikohtaa (Tuskin kukaan olisi sitä edes huomannut silloin).
Ettepäs huomanneet että "stanuluokassa" rungossa on hiilikuitukin kielletty materiaali (Jos osa ei ole alun perin autossa ollut) ja sitä sentään käytetään enemmän kuin keramiikkaa ("purnataan" tästä seuraavaksi).
Siis sääntöjähän noudatetaan pilkulleen vain kun ajetaan sarjapisteista, kerhokisoja ja muita "villejä kisoja" nämähän ei koske.
Kysyn vaan kellä on vakaa aikomus ajaa sarjapisteistä ja kiertää kilpailut läpi, ja kenen budjetti kaatuu siihen että joutuu ostamaan teräslaakereita (Taitanee olla pienimpiä menoeriä, yksi tulppakin maksaa varmaan enemmän kuin kytkinkellon laakeri nykyään).
Yksinkertaisesti tarkoitus on että kustannukset eivät karkaa käsistä tässä luokassa.

hassua on se että kaikissa noissa autoissa mitä mainitsit on sama runko,korit ja renkaat ainoastaan poikkeavat...eli miten akselivälit on erillaiset?
RB,the power of champions.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #295 : 08.07.05 - klo: 23.02 »
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
hassua on se että kaikissa noissa autoissa mitä mainitsit on sama runko,korit ja renkaat ainoastaan poikkeavat...eli miten akselivälit on erillaiset?

Jep, mutta liian pienet renkaat muissa jos ei muuta!
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #296 : 08.07.05 - klo: 23.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Ettepäs huomanneet että "stanuluokassa" rungossa on hiilikuitukin kielletty materiaali (Jos osa ei ole alun perin autossa ollut) ja sitä sentään käytetään enemmän kuin keramiikkaa ("purnataan" tästä seuraavaksi).

Minäpäs huomasin :wink: , koska meinasin tilata täydellisen 12-osaisen
hiilikuitu runkosarjan, mutta ajattelin nyt opetella ajamaan stanuluokassa
ensin kun se nyt vielä sinne sopii :mrgreen:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #297 : 09.07.05 - klo: 05.58 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Ettepäs huomanneet että "stanuluokassa" rungossa on hiilikuitukin kielletty materiaali (Jos osa ei ole alun perin autossa ollut) ja sitä sentään käytetään enemmän kuin keramiikkaa ("purnataan" tästä seuraavaksi).

Minäpäs huomasin :wink: , koska meinasin tilata täydellisen 12-osaisen
hiilikuitu runkosarjan, mutta ajattelin nyt opetella ajamaan stanuluokassa
ensin kun se nyt vielä sinne sopii :mrgreen:


Juuzmolle vielä että ei ole sama runko, käys tsekkaamassa tekniset tiedot täältä, Cen MT2

Joo ja tässä on myös "oma lehmä ojassa" koska Revoonkin saisi hiilikuituisen rungon, mutta silti en valita koska ollaan niitä kuluja karsimassa........
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #298 : 09.07.05 - klo: 13.40 »
Niin saisi myös Losiin, eikä se edes ole kovin älyttömän hintainen, mutta kyllä se norsu kulkee hyvin näinkin, kun vain vanteet kestäisi hypyt...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #299 : 09.07.05 - klo: 19.58 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Niin saisi myös Losiin, eikä se edes ole kovin älyttömän hintainen, mutta kyllä se norsu kulkee hyvin näinkin, kun vain vanteet kestäisi hypyt...

Aivan (paitsi mun oma on kestäny hypytki hyvin,
sä vaan ajat astetta lujempaa/rajummin :wink: )
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars