Kirjoittaja Aihe: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?  (Luettu 11625 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Chevy

  • Jäsen
    • Profiili
Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« : 04.11.07 - klo: 00.25 »
Elikkäs tuollainen polttis monsteri kiinnostaisi, ja aikaisempaa polttis kokemusta ei ole, mikä olisi teidän kokeneempien harrastajien valinta ekaksi autoksi (sähkövehkeistä ja 1:1 autojen rassaamisesta on kertynyt kokemusta jo jonkinverran)

Itse olen ajatellut jotain näistä autoista:

HPI Savage X 4.6 (+ paljon osia saatavilla +osat ilmeisesti kohtuu hintasia)
Kyosho Mad Force (+ kyoshon kauppa samalla kylällä +hinta -kalliit osat -ajettavuus?)
Schumacher Menace (ei varsinaisesti monsteri) (+sähäkkä -osien saanti -vaikea ajaa?)
Joku muu mikä?

Niin ja auto tulisi sellaiseen "sekakäyttöön" = välillä radalla välillä metsässä välillä vain jollain kentällä revittämistä.

Kiitos ja kumarrus... tai jos "turha viesti" niin anteeksi jo valmiiksi...


Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #1 : 04.11.07 - klo: 00.34 »
itte kyllä ostaisin ton savage x 4.6!
ja kyosho gigacrusher ois kans ihan jees!

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #2 : 04.11.07 - klo: 00.40 »
Traxxas Revo 3.3 .
- Tapsa

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #3 : 04.11.07 - klo: 01.04 »
itte kyllä ostaisin ton savage x 4.6!
ja kyosho gigacrusher ois kans ihan jees!
Ihan jees onkin sitten eri asia kuin hyvä. Revoa suosittelen minäkin, mutta kannattaa monstereiden ohella katsella truggyja.
| Academy | Axial |

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #4 : 04.11.07 - klo: 01.06 »
Truggyistä: Hobao Hyper ST RTR tai pro tai sitten HongNor X1CRT RTR tai pro. Onhan noita muitakin, esim. Losi 8ight-T ja muita vastaavia.
- Tapsa

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #5 : 04.11.07 - klo: 01.23 »
Jos on pakko monsteri ostaa niin ehdottomasti savage x....
Mad force ja mitkä ajoominaisuudet?..tais jäädä suunnittelupöydälle..
Menace, paha sanoo mitään,ei monsteri ja muistaakseni pieni 1/10,isolla koneella, osta 1/8, paljon ajettavempia vehkeitä..
Giga crusher..jaa-a, kannattaako läjästä murheita maksaa mitään..
Revo, onko se monsteri ja melko lussuja orkkiskoneella(, jos matalempaa haluaa osta suoraan truggy..
T-maxx, voisi olla muuten käypä mutta kuten revo, hieman luuska orkkiskoneella..
Havoc kannattaa unohtaa esim. pelkän takavedon takia..
Muista monstereista niin vähän tietoa/kokemusta että jätän mielipiteet niistä väliin..
Jos meinaat yhtään enemmän radalla ja hiekkakentällä/montuilla vetää niin 1/8 truggy voisi olla paras vaihtoehto, hitaammassa rypemisessä monsteri voi olla parempi esim.keskidiffittömyytensä vuoksi, mutta toki monsterin kanssakin voi elää ja joo, kyllä, monsteriahan hän etsi, mutta ajattelin mainita että vaihtoehto olisi(1/8truggy), koska menacekin oli kiinnostanut ja revoakin tyrkytetään vaikka kovin matala ym. monsteriksi on ja nähtiinhän niitä kesällä truggykisoissakin..ja tämä on vain minun vaatimaton mielipide.. :wink:..joten ei herneitä tällä kertaa, please.. :wink:
EDIT: joo, noista truggyistä minäkin valitsisin joko Hong nor x1crt tai hobao hyper st, kuten teinkin..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Chevy

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #6 : 04.11.07 - klo: 02.41 »
Jees...

Eli ei se Truggykaan periaatteessa mitenkään mahdoton vaihtoehto ole, mutta toisaalta tuo monsteri kiinnostaisi sinällään enemmän koska isojen poikien kertoman mukaan olisi helppo tarvittaessa modata tuo monsteri truggysi, kun taasen toisinpäin muutos on lähes mahdoton...

Paikallinen (kyosho) kauppias oli sitä mieltä, että paras vaihtoehto minulle olisi Kyoshon Inferno ST/US, mutta jostain syystä en ole niin hirveästi lämmennyt noihin kyoshon tuotteisiin, lähinnä johtuen noista varaosien sikamaisista hinnoista ja muutenkin tuosta kyosho laadusta... (omistan 2 ko. merkin sähkäriä...)

Ja mitä tuohon ajamiseen vielä tulee, niin tavoitteena ei todellakaan ole mikään "verenmaku suussa parhaista sijoista taistelu" ja radalla parhaan ajan hakeminen, vaan puhdas hauskanpito/ "turhien paineiden purkaminen..."

Ja vielä sellainen kysymys, että onko noista 1:1 autojen/moottorien virittely kokemuksista mitään hyötyä näiden vehkeiden kanssa, vai kannattaako tässä tapauksessa kaikki opittu heittää romukoppaan?

« Viimeksi muokattu: 04.11.07 - klo: 02.55 kirjoittanut Chevy »

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #7 : 04.11.07 - klo: 08.17 »
Savageen olen ollut tyytyväinen. Paketti on sellaisenaan ihan käyttökelpoinen, tehoa piisaa ja tarvittavat varaosat löytyy kohtuuhintaan.

Kyllä monsteri on "sekakäyttöön" varmaan se monipuolisin, tarvittaessa sitä voi laskea lähes Truggyn tasolle, vaikkakaan radalla sillä ei oikeille truggyille saati buggyille pärjää. Toisaalat hiekka- ja kivimontut ovat sille ominta valtakuntaa, minne taaseen buggyilla ei juuri ole asiaa.

Muista autoista ei kommentteja.
Flying Calacucco

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #8 : 04.11.07 - klo: 09.54 »
Truggystä saa iskareita/jousia säätämällä yhtä korkean kuin monesta monsterista, mutta esim. savagen korkeata painopistettä on mahdoton saada tarpeeksi alas esimerkiksi rataajoa varten..Tuo kyoshon inferno us/st on juuri truggy, mutta itse en kyllä ostaisi, samalla rahalla saa mielestäni muilta valmistajilta parempaa tavaraa,kuten hong nor, hobao, mugen ja cen...Ja tuosta rataajosta vielä sen verran että on kyllä monsterilla jokseenkin ankeeta puuhaa, auto nurin kokoajan..Mutta hauskanpitoon jossain montuilla varmaan ihan jees vekotin.
Eipä näitä koneita jengi paljon ite ronki, toki mahdollista, esim. kanavia sylinteriputkesta muotoilla, mutta kyllä nämä kulkevat mielestäni tarpeeksi, kun on hyvä kone ja pilli..truggyyn ja monsteriin 28 koko on hyvä..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #9 : 04.11.07 - klo: 10.23 »
Mä sanoisin että osta Revo 3.3 just hyvä tuollaiseen "sekakäyttöön". Itse ollut tyytyväinen Revoon, menee montullakin hyvin.
Savage x vois olla myös hyvä kunnon bashaukseen/hyppimiseen.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #10 : 04.11.07 - klo: 10.59 »
TheArska, ei mun revo vaan koskaan kaatunut vaikka nopeutta oli about 70km/h parhaimmillaan harjattomalla, mun revossa oli noin 4cm maavaraa, eli saa tuon painopisteen todella alas jos haluaa.
- Tapsa

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #11 : 04.11.07 - klo: 11.19 »
Joo, jos sä luit kaikki viestit ni ilmaisin kyllä mielipiteeni revostakin ja esimerkki autona olen käyttänyt savagea kuten joka viestissä lukeekin...ja revo onkin aika poikkeuksellinen monsteriksi jos sitä siksi voi kutsua(joo, nimessä on monster sana), sillähän on osallistuttu(keskidiffillä modattuna) myös truggy kisoihin tosin huonolla menestyksellä...ja jos haluaa matalan auton miksi ostaa revoa, ellei vaan halua poikkeuksellista rakennetta..pieni ja laiska kone tuon kokoiseen vehkeeseen esimerkiksi..
ja kuten sanottu nämä on vain mun mielipiteitä sulla saa toki olla omasi :wink:
ja jos on henk.kohtasta asiaa aina voi toki yyveetäkin laittaa eikä huudella täällä :wink:
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #12 : 04.11.07 - klo: 11.25 »
Tuon revo on truggy/monsteri, ihan kuinka vain haluat. Eikä ole myöskään laiska, et ole koskaan itse kokeillut ajaa tuollaisella ? Tietääkseni Savage X ei ole myöskään keskidiffillä varustettu/matalaksi tarkoitettu auto, joten miksi valitat revosta ja vertailet sitä truggyyn muttet Savagea vertaile mihinkään ? Revossa on fiksu starttaus systeemi ja tehoja löytyy, on suorituskykyinen ja menee maastossa kuin maastossa, sanoisin että revo on aloittelijalle helpompi kuin Savage.
- Tapsa

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #13 : 04.11.07 - klo: 11.39 »
tottakai savage jos monsterin haluaa!!!!!
itsellä oli savage jonkin aikaa mutta vaihdoin truggyyn.tulee ajettua enemmän radalla kuin puskissa.
hyvä ja kestävä auto kaikin puolin.
mad forcella ei tee yhtään  mitään,ellei sitten halua vain keulia koko ajan.muuhun siitä ei oikein ole.
truggy kyllä menee siitä mihin savage jää katolleen  :p

revo on vakiona tosi tuhnu!!! älä osta!!!!!
ja näin se on!!! turha rupee kenekään väittämään ettei ole.

« Viimeksi muokattu: 04.11.07 - klo: 11.54 kirjoittanut miksalo »
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #14 : 04.11.07 - klo: 11.40 »
Olen kokeillu ja mun mielestä oli laiska..Enkä ole väittänyt että savagessa olisi keskidiffiä ja savagesta lähinnä puhuin niin kauan ennen kuin äsken vastasin sun viestiisi, revosta en sitä ennen puhunut juuri mitään...ja savagea en vertaile mihinkään? sitähän mä olen esimerkkiautona noissa viesteissä käyttänyt...jos joku kritisoi autoa mikä sulla on tai mistä tykkäät, ei varmaan tarvii ottaa itseensä ihan kauheesti, mulla saa vissiin olla erimielipide ja turha alkaa vääntää ja vääristelee mun kirjotuksia..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #15 : 04.11.07 - klo: 12.18 »
Blaa blaa blaa, BS . Revo ei ole mielestäni laiska 3.3 mallina, ja voihan koneenkin tosin vaihtaa. Vanhempi versio revosta oli varmaan melko laiska, mutta siitä mulla ei ole kokemuksia. Huom. revon vanhempi malli oli pienempi kuin savage ja muut monsterit, hieman isompi kuin 1/10. Revo on vaan se paras aloittelijan monsteri mun mielestäni, sillä sipuli. Jos haluaa isompaa mosteria niin suosittelen Losin LST2 monsua, se on hyvä monsteri myöskin. EN ole sanonut ettei savaget ois hyviä mutta mä vaan tykkään revosta koska se on mun mielestäni helpompi käyttää aloittelijan kanssa. Savage on varmaankin tehokkaampi kuin revo mutta sillähän ei ole niinkään merkitystä aloittelijalle otaksun, ja edelleen voi ostaa uuden pillin tai sitten ihan koneen tai säätelee välityksiä. Jos haluaa hyvän monsterin niin saa niitä käytettyinäkin, niissä saattaa olla parempi malli kuin orkkiksissa, ja muuta kivaa, kuten viriosia.
« Viimeksi muokattu: 04.11.07 - klo: 12.21 kirjoittanut tapsa92 »
- Tapsa

Poissa Hirsse

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #16 : 04.11.07 - klo: 12.32 »
Itsellä oli myös jonkin aika sitten samanlainen mietintä, että minkäs monsterin sitä hommais. Lopulta valitsin T-Maxxin, Revon ja Savagen väliltä. T-Maxx tippui pois kun lueskeltuani juttuja, todettu kohtuu heikoksi/aika vanha malli vissiin muutenkin. Revo tuntui taas jontenkin kompromissi laitteelta ominaisuuksissa (monsteri vai truggy).

Joten Savageen päädyin -> kestävä laite, paljon erilaisia osia tarjolla, vanha konsepti(mutta autoa "päivitelty"). Nyt on n. 3 gallonaa takana ja eka osa meni rikki, ylätukivarsi (7 egellä saa 2 ylä ja 2 alatukivartta) joten aika edullisia osia. Maavaraa tossa on n. 8-9cm, hyvin tuntuu riittävän ja menee maastossa kuin maastossa. Mutta tosiaan saa olla varuillaan jos meinaa asfaltilla tehdä tiukkoja käännöksiä -> meinaa lentää ympäri, mutta kyllä siihen tottuu ja oppii pelastamaan tilanteen.

Savagestahan on myös Kitti versio, jonka saa itse kasailla, jos haluaa tutustua autoon paremmin.

Kauheasti ei muita vertailukohteita ole ja nämähän vain omia mielipiteitä  :grin:
Minäkään en lukenut foorumin sääntöjä ja allekirjoitukseni muokattiin ylläpidon toimesta

Poissa Kyöstimään

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #17 : 04.11.07 - klo: 12.37 »
SAVAGE !
Hobao Hyper 8,5

Poissa mad

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #18 : 04.11.07 - klo: 12.48 »
Ei ainakaan madforce vaikka omistan  sen. Mutta siinä on niin huono ajo tuntuma ja kalliit varaosat. :evil: Ehkä joku savage tai jotain jos haluaa varman pelin.
Giga  crusher ( RB Concept TM728)

Poissa Chevy

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #19 : 04.11.07 - klo: 18.46 »
Jees... Kiitoksia kaikille tähän asti vastanneille...

Mitenkäs muuten tuon Savagen 3.5 RTR malli, onko täys tuhnu tohon X 4.6 malliin verrattuna?
ainakin hintaeroa näillä vehkeillä on 170e tuon 3.5 eduksi. Mutta toisaalta jos tuon 170e panostuksella saa selvästi paremman auton niin...


Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #20 : 04.11.07 - klo: 19.11 »
Tuo X malli on reilusti tehokkaampi ja siinä on lisäksi huoltoa helpottavia muutoksia verrattuna tuohon 3.5 malliin joten suosittelen kyllä noista tuota X 4.6 mallia.
Traxxas Revo 2.5

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #21 : 04.11.07 - klo: 19.12 »
on se  X 4.6 paaaaaaljon parempi ja tehokkaaampi ym ym.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #22 : 04.11.07 - klo: 19.15 »
JR-Hobbysta CEN Racing Genesis GST 7,7 ehdottomasti!
7,7 kuution nitrokoneessa on vääntöä kunnolla, toisin kuin jossain revon tai savagen pirpana pannuissa.
Tässä auto joka liikkuu!!!
3 vaihdetta, pakki, 8 öljyiskaria, 8mm teräsvetoakselit ja kaiken lisäksi toimiva ja halpa varaosapalvelu.
Miksi tyytyä johonkin pieneen tuhnuun, johon kyllästyy äkkiä ja tekee mieli hankkia viripalikoita, kun samalla rahalla saa suurimman ja tehokkaimman monsterin mitä markkinolla on?
Uskallan suositella lämpimästi, tutustu autoon:

http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=21_93&products_id=1560
http://www.cenracing.fi/
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #23 : 04.11.07 - klo: 19.17 »
eihän tuo edes ole suurin ja tehokkain!!!!!!
ja taatusti heikoin näistä vaihtoehdoista.... :p
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #24 : 04.11.07 - klo: 20.00 »
Jep. Savage on ainakin kestävä..
Traxxas Revo 2.5

Poissa Jingizu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #25 : 04.11.07 - klo: 20.22 »
JR-Hobbysta CEN Racing Genesis GST 7,7 ehdottomasti!
7,7 kuution nitrokoneessa on vääntöä kunnolla, toisin kuin jossain revon tai savagen pirpana pannuissa.
Tässä auto joka liikkuu!!!
3 vaihdetta, pakki, 8 öljyiskaria, 8mm teräsvetoakselit ja kaiken lisäksi toimiva ja halpa varaosapalvelu.
Miksi tyytyä johonkin pieneen tuhnuun, johon kyllästyy äkkiä ja tekee mieli hankkia viripalikoita, kun samalla rahalla saa suurimman ja tehokkaimman monsterin mitä markkinolla on?
Uskallan suositella lämpimästi, tutustu autoon:

mitä tommosella pienellä tuhnulla tekee? gas devil tai fg:n bensa monsteri vaan sitten  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ei herneitä  :p :angel:

Poissa INFERNO ST US

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #26 : 04.11.07 - klo: 20.27 »
Ei ikinä madiä eikä gigaa (mielipide). Itellä on inferno st us ja vähän harmittaa että ois pitänyt ostaa Hong Norin X-1 CRT Proon :angry:.
Lykkyä pyttyy!

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #27 : 04.11.07 - klo: 20.31 »
Joo, monstereiden ykkönen savage ja truggyjen x1 crt pro.. :mrgreen:
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa INFERNO ST US

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #28 : 04.11.07 - klo: 20.35 »
Just niin.... :mrgreen:
Lykkyä pyttyy!

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: Mikä olisi paras ensimmäiseksi monsteriksi?
« Vastaus #29 : 04.11.07 - klo: 21.04 »
JR-Hobbysta CEN Racing Genesis GST 7,7 ehdottomasti!
...saa suurimman ja tehokkaimman monsterin mitä markkinolla on...

Suurin :grin:

Omani on likimain yhtä leveä kuin tuo on pitkä...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg