Kirjoittaja Aihe: WOW  (Luettu 1187 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
WOW
« : 08.11.05 - klo: 17.49 »
Nyt kiinnostas tietää kuka tähän huumeeseen on langenut. Itse ainoastaan näin kokeilematta n. 2h kaverilla kun se sai veljeltään guestpassin. Sen jälkeen aloin oireilla ja viikon päästä piti mennä ostaa. Itsestäni voin sanoa että en ollut addiktoitinut pelaaja ennen sitä. Ne jotka ei oo kokeillu niin suosittelen varomaan kokeilua, sillä sille tielle voi jäädä :wink: .

No mut alkutalkin jälkeen asiaa. Eli mitä hahmoja kelläkin on ja millä servereillä? Kaikki wowikeskustelut lisäristä, hahmoista, tekemisistä questeista tänne. Jos niitä pelaajia sattuu tällä foorumilla olee niin luulen että aika turhaa pistää yleisen peliotsikon alle.

Poissa Vanilla

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
WOW
« Vastaus #1 : 08.11.05 - klo: 17.51 »
löytyy 60lvl warlocki :D...42 lvl mage..
jos jokin asia on varma, nii se on täysin varma.

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
WOW
« Vastaus #2 : 08.11.05 - klo: 17.53 »
Onhan tuo ollu jo jonkin aikaa... nyt vaan innostus lopahti jostain syystä, josko sitä taas jaksais tahkoja hetken aikaa...
Stormreaven muistaakseni on servu millä oleilen
Suicider nimisellä magilla LvL 42
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
WOW
« Vastaus #3 : 08.11.05 - klo: 17.57 »
Miltä servuilta? Parhaita on ylivoimasesti RPPVP. Rakastan sitä tunnetta kun tapaa synkässä metsässä 10lv isomman vihun ja sitten tappaa loitsuilla. Mun tän hetken pelatuin hahmo (warlock), jolla alotin pelaa vähä aika sitten, on Venture CO servulla.

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
WOW
« Vastaus #4 : 09.11.05 - klo: 08.44 »
Tjoo Dunemaulilla on lvl50 human paladini päähahmona.

Löytyy myös joku lvl 14-16 välillä oleva NE hunteri mutta ei tässä perheellisenä ehdi tota main charruakaan tarpeeksi pelailemaan...  :roll:
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit