Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - pasi78

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6
31
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 13.08.12 - klo: 22.28 »
Tympii kun mun kahta lipoakkua joutuu vuorotelle lataamaan,eli miten ois tällanen?
http://www.hobbylinc.com/htm/tra/tra2918.htm

Mulla on laturissa balanseri eli miten ne akkujen balanserijohdot kytketään jos tuuppaan tuollaiseen 2x 3s 5000mah lipoa latautumaan.Ja miten laturi näyttää ne akut sitten?6S?

latausaika vaan sitten vissiinkin tuplaantuu eli 2x90 min...?

32
Vapaa keskustelu / Vs: rc-vene keskustelu
« : 11.08.12 - klo: 21.10 »
Mitäs rasvaa noihin akseleihin ja voimansiirto-osiin laitatte?Traxxasin paketissa tuli joku rasva mistä ei ota selvää mitä se on eli mitä jatkossa kannattaa laittaa?Spartanissa saa foorumeitten mukaan joka ajon välissä olla rasvaamassa tuota akselia että kestää...

33
Vapaa keskustelu / Vs: rc-vene keskustelu
« : 07.08.12 - klo: 11.49 »
Jep,nyt tuli palaute tuohon traxxas spartanin katkenneeseen akselliin.Kuulemma on kulutusosa jota ei korvata takuuseen vaikka se olisi katkennut minuutin päästä ajamisen aloittamisesta.

Pitänee seuraavaksi tilata saman paksuinen kestävämpi kaapeli jolloin muita kilkkeitä ei tarvitse vaihtaa ja jos se ei kestä niin paksumpi akseli.Vakiona on 0.150 ja seuraava paksuus olisi 0.187 ja jälkimmäiseen pitäis vissiin vaihtaa ulkomaisten foorumien mukaan ohjuriputki ja jotain muutakin kilkettä.

Mielenkiintosia nämä veneet,samoin kuin autot,pienemmillä akuilla kestää hienosti vaan laitappa suurimmat sallitut akut eli tässä tapauksessa 2x 3s ni johan alkaa voimansiirto brakaamaan.Ja jäähyt käy pieneksi.

Ei olisi paljon pyydetty että tekisivät jo valmiiksi suurimmille akuille soveltuvan voimansiirron.Jonkun verran tympii ettei kerkee etes kunnolla aloittaa veneilyä kun akseli jo poikki.Parilla vakioakselilla vielä ensin kokeilla oliko tämä tosiaan valmistusvirhe vai ovatko nämä näin löysiä nämä vakioakselit.

34
Vapaa keskustelu / Vs: rc-vene keskustelu
« : 03.08.12 - klo: 07.38 »
Eipä ollut pitkäikäinen racing factoryltä ostettu traxxas spartan,motilta potkurille oleva vaijeri katkesi alta 20 minuutin ajelujen...Lienee tuossa jotain vikaa jo ollut...Pitänee laittaa sähköpostia jos vaikka sais uuden takuuseen:-( Melkonen pettymys.

Minkäs pituinen se akseli on ? Onkos se 1 vai 2 osainenakseli ? Kannattaa akseli vaihtaa kestävempään ja koko onko 3/16" ?

Näyttäs olevan tuo se kaapeli

http://www.rcplanet.com/Traxxas_Propeller_Shaft_Spartan_p/tra5729.htm

35
Vapaa keskustelu / Vs: rc-vene keskustelu
« : 02.08.12 - klo: 23.04 »
Eipä ollut pitkäikäinen racing factoryltä ostettu traxxas spartan,motilta potkurille oleva vaijeri katkesi alta 20 minuutin ajelujen...Lienee tuossa jotain vikaa jo ollut...Pitänee laittaa sähköpostia jos vaikka sais uuden takuuseen:-( Melkonen pettymys.

36
Vapaa keskustelu / Vs: rc-vene keskustelu
« : 01.08.12 - klo: 20.31 »
Osassa marine-nopareistahan on valmiiksi vesijäähy eli sama vesi kiertää sekä noparin että moottorin.
Jä järkevä kaveri laittaa molemmille omat vesilinjat...
Mulla Graupner Giant Racer jossa vakiona kolme hiilikonetta ja
nyt tulee 1kpl harjaton. Kaikille vakiokoneille oli omat vesilinjat,
eli nyt mulla jääkin vielä yks ylimääränen vesilinja :wink:

Riittääköhän tuossa traxxas spartanissa jo teen sisään haarotuksen,jolloin noparille ja motille menis oma putki?Eli riittääkö tuo yksi vedenottoreikä ottamaan tarpeeksi vettä vai onko pakko ostaa tuo tuning-kilke jossa on 2 vedenottoreikää?

http://www.offshoreelectrics.com/proddetail.php?prod=bm-ST-5740R-natural&cat=172

37
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 31.07.12 - klo: 16.18 »
Tiedän toki etukäteen että mitä vähemmän liittimiä,sitä parempi.Mutta olen todella huono kolvaamaan noita varsinkin paksumpia akunjohtoja noihin yleensäkin mihinkään liittimiin ni aattelin pistellä tuollasella adapterilla seuraavat akut stampedeen kiinni jossa on traxxas-liittimet.Paksun lipon johdon kolvaaminen esim traxxasliittimeen on kyllä onnistunut mutta aika säälittävä juotos on tullut.

http://www.rcplanet.com/DuraTrax_Batt_Lead_Traxxas_p/dtxc2213.htm

Toki kolvaan tuon itse kun on noin kallis.Mutta eipähän tartte sen jälkeen.

Toki ne muoviset suojat tohon päälle..

38
Vapaa keskustelu / Vs: rc-vene keskustelu
« : 31.07.12 - klo: 10.02 »
Moro.Nyt ois kopterin ja auton kylkeen saatava myös vene,millasta suosittelisitte,kulkuja pitäs olla riittävästi.Tekeekö noilla traxxasin veneillä mitään,autona mulla on traxxas stampede vxl ja ihan mahtava/kestävä auto ja kulkuja 3s lipoilla todellakin riittää.

Onko noi veneet miten kestäviä?Ja varaosat olen tottunut ulkomailta tilaamaan joten nekin varmaan saa samoista puljuista kuin muidenkin rc heebeleitten?

Minkä merkkistä venettä kannattas laittaa?Ja miten usein noi jää ulapalle eli pitääkö olla vene käytössä et pääsee hakee sen pois jos järvelle jää?Kertokaa äkkinäiselle:)

Sais olla valmispaketti mielellään.

Tekeekö esim tällä mitään?

http://www.racingfactory.fi/tuotteet/RC-VENEET/Traxxas-Spartan-VXL-RTR-109353

Ja mulla on autoilusta 2kpl 3s 5000mah akkuja eli eikö ne mene tuohon veneeseen heittämällä kun niissä on traxxasin liittimetkin??
Kyllä toi traxxas aika paljon päivittämistä tarvii jos haluaa toimivan veneen.Toki tollakin ajelee mutta toimivuus auto puoleen verrattuna heikompi.

Laitoin tuon tilaukseen,sen verran menohaluja näytti videoitten mukaan olevan.Mitäs päivitystä tuohon pitäs laittaa,ohjeita oli youtubessa ainakin noihin vesijäähdytyksen parantamiseen?

Autopuolella melko hemmetisti tehny stampedeen remonttia koneen laakereitten vaihdosta kaikkien hammaspyörien vaihoton ja kaikki siltä väliltä.Tuntus vaan äkkiseltään että veneessähän on hajoavia/vaihdettavia osia todella vähän??Eli mikäs tuossa toimivuudessa mättää?Ja veneissä yleensäkkin?Mitkä ovat ylipäätään ne ongelmat mitkä ensimmäisenä tulen kohtaamaan?

Kiitos jo etukäteen:)

39
Vapaa keskustelu / Vs: rc-vene keskustelu
« : 29.07.12 - klo: 12.16 »
Moro.Nyt ois kopterin ja auton kylkeen saatava myös vene,millasta suosittelisitte,kulkuja pitäs olla riittävästi.Tekeekö noilla traxxasin veneillä mitään,autona mulla on traxxas stampede vxl ja ihan mahtava/kestävä auto ja kulkuja 3s lipoilla todellakin riittää.

Onko noi veneet miten kestäviä?Ja varaosat olen tottunut ulkomailta tilaamaan joten nekin varmaan saa samoista puljuista kuin muidenkin rc heebeleitten?

Minkä merkkistä venettä kannattas laittaa?Ja miten usein noi jää ulapalle eli pitääkö olla vene käytössä et pääsee hakee sen pois jos järvelle jää?Kertokaa äkkinäiselle:)

Sais olla valmispaketti mielellään.

Tekeekö esim tällä mitään?

http://www.racingfactory.fi/tuotteet/RC-VENEET/Traxxas-Spartan-VXL-RTR-109353

Ja mulla on autoilusta 2kpl 3s 5000mah akkuja eli eikö ne mene tuohon veneeseen heittämällä kun niissä on traxxasin liittimetkin??

40
Sähköautot / Vs: Pojalle autoa
« : 24.07.12 - klo: 19.14 »
Itse ostin ilman minkäänlaista kokemusta tuolla harjallisella koneella olevan takaveto stampeden,tuo harjaton paketti oli selkeästi virhe mut jos nyt ajattelee niin tuo takaveto oli kyllä kannattava ostos,kyllähän sillä on alussa ehki vaikeampi opetella mutta en todellakaan tässä vaiheessa nyt kun auto pysyy lapasessa,haluaisi ajella nelivedolla kun se on tosiaan helpompi.Ikinä en ole nelivedolla ajellut mutta jos porukka sanoo että se on ihan ratkaisevasti helpompi ohjata niin kyllä takavedolla pääsee juurikin tuon takaa tulevan voiman takia ihan eri fiilinkiin:)Heti kun tuon harjattoman ajelin loppusuoralle,ostin vxl version ja siitä kaikki osat vaihtoon kunnon osiksi ja enää ei ole muuta osaa menny kun spurria.Ja renkaita.Ikinä en ole mitään usean metrin loikkia tehnyt mutta alkuperäiset osat ei kyllä kovin kummoisia rellestyksiä kestänyt.Vaihdoin alumiiniosiin melkein kaiken minkä pystyy ja vain pari osaa sulakkeeksi niin enää ei ole tarvinnut miettiä mikä hajoaa seuraavaksi.Auto on tosin nyt aika kallis muttei hajoa ainakaan mun käsissä ja voin sanoa että moneen paikkaan on kolissut.Yhdesti auto palanut ja sekin oli akun syy.

Tämä on sellainen harrastus joka vie todellakin kaiken rahan,ainakin aluksi.Riippuu tietysti miten hellällä sormella liipasinta painaa:)

Ja lisään vielä että nuo vxl sähköt on ihan mahtavat,suihkulla pessyt ja hyvin toimii,ei tarvitse miettiä et miten vesitiivis.Joku varmasti jo tähän viisastelee et ei pidä välttämättä vettä ja tottahan se on ettei ole mikään 100% varmaa mutta itse satoja kertoja kastellut eikä ongelmaa.

41
Vapaa keskustelu / Vs: Rc helikopterit.
« : 24.05.12 - klo: 23.23 »
No eipä olis uskonu mihin tänään loppuu lamalla lentäminen,kopteri oli melkosen kaukana kun sen kimppuun hyökkäsi VARIKSIA.Yksi osu lapoihin ja hemmetinmoinen pelmahdus kävi ja kopteri ja varis maata kohti.Puolituntia kesti ennenku löysin kopterin,ylälavat poikki ja alalavoiss verta ja höyheniä.Uskomattoman vaikea läytää kopteri kauempaa metsästä,lopulta kuulu kaasulla pientä ininää ja löysin,tosin myös motti vissiin jumitti ja ku annoin kaasua niin ylikuumeni ja päästi toimintasavut.

No,lavat ja uusi takamotti ja ei muuta kun variksien iloksi vispilä taivaalle..

42
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 07.04.12 - klo: 20.34 »

Nyt lueskelin tätä topiccia ja nuo fluxin tehot rupes kiinnostamaan ja melkosen kestävä auto vissiin on joten mitäs sanotte,kannattaako vaihtaa spede fluxiin vai pistää vain tehokkaampaa mottia spedeen?

Mietityttää vain että onko fluxikin vakiosetillä yhtä kiikkerä kuin stampede vakiona,se oli kyllä todella huono ajaa alunperin.

Kannattaa ehdottomasti vaihtaa pede savaan mun mielestä. Kestävä auto on jo vakiona, hoo cee bashaukseen tämäkin vaati kyllä jotain modauksia että kestää pahimmat alastulot hypyistä.

Vaikka tämäkin keulii lähes kokoajan, niin on tämä paljon parempi/hauskempi ajettava kuin Stampede.

Mites sitten tämä kosteus-suojaus,stampedestä olen suoraan suihkulla ottanut mudat yms muut liat...Velineon on vesitiivis ja ainakin itsellä se on kestänyt märät ajot+ puhdistelut.

Onkos kellään ollut kosteuden kanssa fluxissa onkelmia?

43
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 07.04.12 - klo: 19.36 »
Olen stampedellä (vxl) ajellut ja siinä vakiona nimenomaan tympi toi keuliminen ja vähänväliä hajoilu.Sittemmin jatketun alumiinialustan pistin siihen niin johan loppu keuliminen ja ylipäänsäkkin alumiiniosilla sain auton todella paljon paremmaksi ajaa,tosin siihen sai pistää aikalailla rahaa.Eikä hajoile enää.

Nyt lueskelin tätä topiccia ja nuo fluxin tehot rupes kiinnostamaan ja melkosen kestävä auto vissiin on joten mitäs sanotte,kannattaako vaihtaa spede fluxiin vai pistää vain tehokkaampaa mottia spedeen?

Takaveto-spedellä ajelu on alkanut sujua ja auto pysyy kovissakin vauhdeissa hanskassa.

Mietityttää vain että onko fluxikin vakiosetillä yhtä kiikkerä kuin stampede vakiona,se oli kyllä todella huono ajaa alunperin.

44
Vapaa keskustelu / Vs: Rc helikopterit.
« : 31.03.12 - klo: 22.28 »
Olen täysi amatööri kopteriasioissa ja mulle on tulossa ensiviikolla big lama-kopteri.Lipoista tiedän jonkinverran autopuolelta mutta miten kopuissa tämä cut-off,pitääkö niihin ostaa jonkinlainen summeri joka ilmoittaa akun olevan tietyssä jännitteessä vai onko jännite sopiva lopettamiseen silloin kun kopteri alkaa hyytyä?

45
Mahtavat hanget nyt,voi ajella ihan missä tahansa...Järvellä ja montulla muutama akullinen stampedellä takana..Mukava ajella kun ei mitään ole koko talvena hajonnu..Ihme.

Ja kopteri tulossa maanantaina.Mahtavaa.

46
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 25.03.12 - klo: 19.40 »
Älä laita pitkää moottoria. Älä ainakaan vahvistamattoman vakiolaatikon kanssa. Ei tule kestämään.

Alumiinilaatikko on...

Niissä on eroja. Jos sulla on siinä erillinen moottorilevy voit tehdä kestävämmän paksummasta materiaalista. Integyn laatikko on ehkä heikoin, meillä repesi. Tosin sai se kyytiäkin pari vuotta junnun autossa.

Se on tämä tällä sivulla oleva laatikko..

http://www.addicted2rc.com/stampede.html

47
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 25.03.12 - klo: 17.34 »
Älä laita pitkää moottoria. Älä ainakaan vahvistamattoman vakiolaatikon kanssa. Ei tule kestämään.

Alumiinilaatikko on...

48
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 25.03.12 - klo: 17.34 »
Siis se kuormittaa enemmän mikäli sinulla on välitykset väärin. Tuo moottori pystyy kyllä ottamaan enemmän virtaa jos se tarvitsee. Itse moottori ei kuumene niin helposti mutta nopari saattaa kuumentua. Laakereiden koko liene selviää maahantuojalta kysymällä mutta kyllähän nuo kestää kunhan öljyää ja ei ihan jatkuvasti p*skassa aja.
Onkos tuo 4000kv kuinka paljon enemmän tai vähemmän kuin sen entisen moottorin? Sehän voi vaikuttaa kyllä virran nousuun jos se on paljon isompi(koska luonnollisesti kulkee paljon kovempaa) Jos se on matalampi niin virrat laskevat ja pystyt nostamaan välitystä koska moottorissa on enemmän vääntöä.

Velineon on 3500kv...

49
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 25.03.12 - klo: 14.07 »
Jos siihen mahtuu 72 milliä pitkä moottori niin tuolla saisi ainakin vääntöä: http://fi.eurorc.com/product/1429/hobbywing-3672sd-4000kv-45t-motor tuohan on sensorillinen mutta toimii myös sensoritta. Vanha säädin varmaankin riittää mutta jos ei riitä niin tuommoista: http://fi.eurorc.com/product/1607/hobbywing-xerun-sct-pro-esc-blue noi varmaan sais yhteishintaan ~160-170e kun pistää mailia myyjälle.

Pituuden puolesta tuohon kyllä menee vissiin pitkäkin moottori.Ja mikäli oikein ymmärsin ni velineonin noparilla pitäs toimia.Jos joku on erimieltä niin kertokoon.

Minkälaiset laakerit noissa moottoreissa on,käykö siihen ihan vakiolaakerit vai?Velineonista ainakin saa vaihtaa väliajoin kun jumii...Kuormittaako tuollainen motti noparia miten kovasti entistä enemmän,lämpöongelmia oli jo sillä pienemmälläkin motilla..?

50
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 24.03.12 - klo: 20.31 »
Mikäs combo mulla kannattais vaihtaa velineonin tilalle kun autoa on jatkettu pitemmällä alumiinialustalla ja muutenkin on alumiinikilkettä koko auto nyt ja alkaa olemaan sen verran painoa että tehoja kaivattaisiin lisää...

3s lipoilla olen sitä stampedeä rääkännyt ja alkaa sen verran olemaan asetukset/ajotaito jotenkin balanssissa et tartteis lisää potkua,mitä suosittelisitte?Ei tartte olla mikään megaohjelmoitava kun olen velineon-combonkin kans pärjännyt vaikka siinä ei juurikaan ole säädettävää..

51
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 24.03.12 - klo: 20.25 »
Joo laitoin eilen illalla tilaukseen tollasen traxxas stampede xl-5 ja nyt hirveet täpinät täällä että millonkohan se tulee, toivottavasti ajaa rahansa.  :azn:

Olisit ostanut suoraan harjattoman vxl mallin,itsekkin olisin niin tehnyt suoraan mikäli olisin älynnyt kuunnella viisaampia..paljon olisin säästänyt..Tässä näkyy nälkä kasvavan yllättävän nopeasti syödessä...

52
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 08.03.12 - klo: 19.15 »
Oikeastaa Stub akseli halkes. Ei se itse vetarin ulko-osa.
Mietin vain, että jos kerralla hankkisi kunnon vetarit niin ei tarttis huolehtia niistä enää.
Integyllä olisi tollaset -> http://www.integy.com/st_prod.html?p_prodid=5743&p_catid=109#.T1PhhYdmJIo Tiedä sitä, onko sitte kuinka laadukkaita nuo Integyn osat?

Itsellä nämä ja kyllä kestää
http://www.rcplanet.com/MIP_C_CVD_Kit_Electic_p/mip08123.htm

53
Juolahti tässä vaan mieleen, että miten sähkö moottorista (velineon) vaihdetaan etulaakeri, kun kannu on kiinteä eli ei aukea siitä päästä mihin tulee pinjoni? Näitäkin on näköjään kahta eri mallia missä aukee molemmat päät ja tämä missä Ei aukea. Onko toinen sitten uudempi malli vai joku muu?

Ottaa sen roottorin pois motista ja meisseliä ja vasaraa avuksi käyttäen naputtaa laakerin irti paikaltaan..Voi olla aika tiukassa mut kyllä ne lähtee..

54
Tuota LiPo akkua aina hypetetään vaaralliseksi. Onko täällä foorumilla jollain lipo räjähtänyt käytössä tai normaalissa latauksessa, pullistumisia ei lasketa. Olisi mielekiintoista tietää että onko jollain se akku ihan oikeasti räjähtänyt, kun noita videoita kyllä löytyy missä akku räjäytetään tarkoituksella.
LiPon saa kohtuu helposti hieman pullistumaan, mutta ei kyllä mitään sen suurempaa ole kyllä tapahtunut.

Yksi kosahti joo,ei sitä räjähdykseksi voinu sanoa,se vaan tusahti ja sytty tuleen..Nopari paloi samalla mutta onneksi spedessä oli kaikki alumiiniä niin runko säästyi kokonaan:)Eikä ollut pullistunut tai mitään,yhtäkkiä vaan tupsahti.


55
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 07.10.11 - klo: 20.52 »
Tuo jälkimmäinen lataa maksimissaan 5 ampeerilla eli esim. 5000 mAh akun se lataa tunnissa täyteen.

Niin,siis 2s 5000mah lataa tunnissa,3s ei sitten lataakkaan vaan siihen menee 84min kun lataa ja balansoi loppuun.Jos tän oisin tajunnu ostaissa niin olisin ostanut kyllä äkäsemmällä virtalähteellä olevan laturin kun tiesin lataavani 3s jossain vaiheessa..Ei oikein tuo sähköpuoli ole hallussa ni ei silloin tajunnu.

56
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 28.09.11 - klo: 22.12 »
Olisko topgear irti akselistaan?
Eli ratas joka tulee samalle akselille slipperyn kanssa.

Tuo vika oli juuri täälläkin,auto ei liikkunut ja se tappi oli irronnut joka pitää topgearia paikoillaan.Aika vaikea oli vika löytää.

57
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 15.09.11 - klo: 21.51 »
Mikä ihme on kun spurreja menee kun leipää.Oon nyt muutaman akun aikana saanu 3 83t spurria 2 90t spurria ja yhen 86t spurrin rikki.Välys on ihan oikea ja slippi ei oo ees tapissa.Ja noita rupes menemään kun vaihdoin 6000kv ezrunista velineoniin.

Ittellä ainakin menee spurreja aika tihejään kun ajelee montulla ohuessa hiekassa.Sen verran hiekanmuruja menee väliin et rakse alkaa ja kohta spurri sileenä.

Yksi uusista pinioneista oli myös kapeampi ku spurri joten ne ei ottanut koko leveydeltään kiinni toisiinsa ja sekään ei ollut pitkäikäinen ratkaisu..

Missään ei ilmoiteta pinionin leveyttä niin tuli vahingossa ostettua kapeempi..Tai ehkä ilmoitetaankin enkä huomannut eli omakin kämmi saattaa olla.

58
Yleinen keskustelu / Vs: Kuusiokoloavaimet
« : 12.09.11 - klo: 14.16 »
Millasia nämä on nää Allen Pro Race Wrench kuusiokolomeisselit?Halpoja kopioita hudy-meisseleistä?

Ainakin samanlainen kädensija oli kuin hudyssäkin.

Edellisestä hudyn 1,5mm meisselistä katkes kärki,eipä kummosen kestävä ollut,joten piruuttani ostin tällasen halvan allen pro:n kokeiluun..

59
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 12.08.11 - klo: 19.30 »
Juu mulla budjetti syistä vaan takana masher 2000 ja pitoa justiinsa sopivasti.Ei heitä heti selälleen mutta pitää tarpeeksi ja kestäävät. asvaltillakin.

Masherit on kyllä kestävät mutta samperin huonot ajella kun venyvät donitseiksi.Mut kyllähän noilla tulee ajeltua kun vähän pienemmillä vauhdeilla ajelee.Kovempiin vauhteihin sitten jotkut 2,2 renkaat.Niillä saa jo ajettavuuttakin.

Ja montulle sitten 2.2" lapakumit,nautinto on taattu:)

60
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 04.08.11 - klo: 21.27 »
Noita laakereita alkoi menemään siinä vaiheessa, kun Traxxas siirtyi käyttämään pienempää 5x11x4-kokoista laakeria aiemman 5x11x5-kokoisen sijaan. En tiedä onko noissa jotain muutakin eroa, mutta hajoamistahti ainakin kasvoi tuossa kohtaa huomattavasti.


en ny muista kuinka tuo oli mutta noi isommat laakerit mahtuu kyllä siihen uudempaankin versioon kun laittaa johtojen päähän sitte holkiksi vaikka sen vanhan laakerin kun se normi holkki ei enään mahdu sinne väliin.

Kyllä,erittäin paljon kiitoksia tästä vihjeestä!!Eli vanha hajonnut laakeri pois ja tilalle tosiaan pystyy laittamaan sen 5x11x5 laakerin,sitten toisesta päästä se holkki pois kun se ei mahdu eikä mahtunut mitään enää tuonne väliin.Roottori ei ole nyt koneen sisässä niin syvällä ja tulee kannesta hieman ulommas näkyviin mutta näyttää toimivan hyvin eli sekin ongelma ratkaistu.Jos jemmassa on noita 5x11x5 laakereita niin laakereiden hajottua ei tarvitse ostaa korjaus-settiä.

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6