Tarpeeksi kuivunut konkka noparissa saattas vuotaa virtoja, kunnes valokaarella taas polttoleikkaantuu irti. Pitäs kyllä ainakin näissä konkissa olla näkyvissa sellasen kuumenemisen jäljet.
Eikä sellanen noppa jossa tämä vika on, enää toimisi ilman hajua, kun toimintasavua karkailee.
Taas toistan itseäni, mutta tuommoisia täysin kohteettomia toiminnan heikkenemisiä, ja loppumisia tuli taannoin tälläisestäkin syystä: Vastariin menevän liittimen musta( ruskea) maajohto, ja vain tämä oli löysä!
Koska muut on kireät, ei työntäessä kiinni huomaa. Vasta irroitetun johdon yksinään tökkästessä piikkii huomasi. Tuo siis mulla jaksoi yhä kääntää servoa, mutta mulla olikin jo konkka eri piikeissä tasaamassa.
Kaasun vertailupiste sen sijaan liitännän kuumetessa ja heiketessä vaelteli. Siis kaasun käsky myös.
Eri autossa oli sama vika mutta konkan tilalla ulkoinen bec. Jälleen ohjaus toimi, mutta kaasu sekoili. Siinä töykki täyskaasu-purskeitakin sekaan.