Kirjoittaja Aihe: jyväskylän rallit  (Luettu 5379 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
jyväskylän rallit
« : 01.08.09 - klo: 03.32 »
Melkoisesti taas kännikuskeja jyväskylässä. Hieno homma. Saapa nähdä joko oli viimeinen kerta kun kyseinen pätkä ajetaan.

Ei tässä oikein tiedä miten asian sanoisi, mutta ottaapa vaan päähän niin maan kerpeleesti kun katsoo tuota nuorison pelleilyä. Melkein tekisi heittää helpot, eli 80 lätkä takaisin.  

Kyälähtee! Yleensä ihan minne sattuu. 
Tampere.

Poissa rcaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • suomen RC-ajopaikat & RC-Liikkeet
Vs: jyväskylän rallit
« Vastaus #1 : 01.08.09 - klo: 09.03 »
nesteralli sai jatkoa 5v  :cool: onko niistä penskoista tullu itsetäkin rallikuskeja?
RC-radat & RC-Liikkeet -->http://tinyurl.com/n6wtha
Xray 808 - O.S. SPEED 21VZ-B V-SPEC II

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jyväskylän rallit
« Vastaus #2 : 01.08.09 - klo: 11.13 »
Melkoisesti taas kännikuskeja jyväskylässä. Hieno homma. Saapa nähdä joko oli viimeinen kerta kun kyseinen pätkä ajetaan.

Ei tässä oikein tiedä miten asian sanoisi, mutta ottaapa vaan päähän niin maan kerpeleesti kun katsoo tuota nuorison pelleilyä. Melkein tekisi heittää helpot, eli 80 lätkä takaisin.  




Mites tuo 80 lätkä auttaa kännissä ajamiseen? Muistan kyllä kun niitä oli olemassa, itse vaan sen verran junnu ettei niistä mitään tiennyt  :cheesy: Eli tuliko 80lätkän mukana muuta kivaa kuin tuo rajoitus?

PS. Mites moottoritiellä... :huh:
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa Audiko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC-offi.net
Vs: jyväskylän rallit
« Vastaus #3 : 01.08.09 - klo: 12.14 »
Itse olen sitä mieltä että lätkä vaan lisäisi vaaratilantieta, lätkä on monille varmasti kuin punainen vaate härälle.

Itse ainakin yhdistelmien kanssa ajaissa huomannut, että vaikka ajan 80 alueella reilusti yli tuon, niin todella monen on pakko vaan päästä ohi.

Tämä on tietysti vain minun mielipide.

Poissa rcaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • suomen RC-ajopaikat & RC-Liikkeet
Vs: jyväskylän rallit
« Vastaus #4 : 01.08.09 - klo: 13.10 »
Itse olen sitä mieltä että lätkä vaan lisäisi vaaratilantieta, lätkä on monille varmasti kuin punainen vaate härälle.

Itse ainakin yhdistelmien kanssa ajaissa huomannut, että vaikka ajan 80 alueella reilusti yli tuon, niin todella monen on pakko vaan päästä ohi.

Tämä on tietysti vain minun mielipide.
aivan tosi! kuin punainen vaate :grin: vähän sama kuin pellekolmio  :police:
RC-radat & RC-Liikkeet -->http://tinyurl.com/n6wtha
Xray 808 - O.S. SPEED 21VZ-B V-SPEC II

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: jyväskylän rallit
« Vastaus #5 : 01.08.09 - klo: 13.15 »
Olisko oma kaista teillä noille känni ihmisille se oikea vastaus sitten  :lol:
Jerzi

PS Miten se menikään, viina oli se viisasten juoma :p
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jyväskylän rallit
« Vastaus #6 : 01.08.09 - klo: 17.00 »
Viina on viisasten juoma mutta ei se tyhmällekään pahaa tee :p Mun mielestä yksi vaihtoehto olisi alkolukko autoon. Auto ei käynnist ilman, että puhaltaa alle sallitun. Ongelmaksi tulee ne ketä aloittaa autossa juomisen mutta harvempi hyppää kuskin penkille selvin ja alkaa juomaan...
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa HN

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: jyväskylän rallit
« Vastaus #7 : 01.08.09 - klo: 18.28 »
...perjantaina aamulla puhallutettiin noin 500 autoiliaa, joista 3 ylitti sallitun rajan. Omasta mielestä ei älyttömän paha tulos. 0 olis kyllä ehdottomasti parempi. Noissa tehoratsiossa ( esim. festareiden loppuessa) "kärähtää" yleensä enemmän.
RCM.fi  --Waverunner RTR Buggy--

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: jyväskylän rallit
« Vastaus #8 : 02.08.09 - klo: 11.01 »
Kävinpähän katsomassa surkeen(siis erikoiskokeen nimi) pätkää, vaikka kello oli 10 niin porukka oli jo ihan aineissa, mua aineki nolottaa noi känniläiset :embarrassed:

Ja viel pari kuvaa:




-Antti
« Viimeksi muokattu: 02.08.09 - klo: 11.12 kirjoittanut _^andy^_ »
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jyväskylän rallit
« Vastaus #9 : 02.08.09 - klo: 15.56 »
No pääasia oli, että Hirvosen Mikko voitti ja Latvala pysyi kerrankin tiellä maaliin asti. Itse en paikan päälle päässyt mutta Maxilta tuli katseltua ja hienosti se Mikko osaa ajaa!
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jyväskylän rallit
« Vastaus #10 : 02.08.09 - klo: 17.06 »
Jep! Hyvä että Mikkokin välillä voittaa, ettei aina Loeb:pi. JM Latvala on ehdottomasti nopein kuski kunhan se jaksais keskittyä kunnolla :undecided:
-tauolla-

Poissa SH.

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jyväskylän rallit
« Vastaus #11 : 02.08.09 - klo: 19.54 »
Ralleissahan sitä tuli oltua,pakkohan se on koska Jyväskylässä asun :roll:
Palkintojen jaossa Hirvonen sanoi,että meinasi viimeinen mutka ennen maalia mennä ojan pohjalle kun piti tuulettaa,No onneksi ei mennyt.

Loppujen lopuksi mahtavat rallit oli ja mukavempihan niitä on katsoa kun näkee suomalaisia palkintopallilla.
Nutech TB2/35cc Tuned+Fluid Putki.Carson 1/4 gokart.

Poissa mikmai

  • Jäsen
    • Profiili
Hpi Baja zenoah 26cc+tehari, Traxxas Rustler, TT "street", Axial AX-10, 3* Losi micro baja

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jyväskylän rallit
« Vastaus #13 : 02.08.09 - klo: 22.05 »
Hienoja kuvia! Hyvinhän se Räikkönen pärjäsi vaikka oli kohtalaisen huono auto alla :smiley:
-tauolla-

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: jyväskylän rallit
« Vastaus #14 : 02.08.09 - klo: 22.19 »
Meinaavat että röökiaskien kylkeen tarvis saada kuvia tervakeuhkoista jne. samalla voi viinapulloihin tulla yliajettujen lasten kuvia ja hakattuja vaimoja sun muuta mitä vain viina aiheuttaa.

Ralleista, liikennejärjestelyt ketuttaa yli kaiken. Muutaman kerran ihan vahingossa yrittänyt päästä täältä hämeestä tuonne eukon kotikonnuille savoon tuona viikonloppuna ja tuskaista on ollut. Ajaisivat virtuaalisena ja pätkät vois esittää joutuubin kautta halukkaille.

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: jyväskylän rallit
« Vastaus #15 : 02.08.09 - klo: 23.51 »
itq winq parq , aja kiertotietä.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa AVU!

  • Jäsen
    • Profiili
    • Artun kuvat
Vs: jyväskylän rallit
« Vastaus #16 : 03.08.09 - klo: 21.49 »
Hienoja kuvia! Hyvinhän se Räikkönen pärjäsi vaikka oli kohtalaisen huono auto alla :smiley:

Räikkönen on lahjakkuus, eikä se autokaan nyt mikään järin huono ole.
HPI E-Firestorm, Team Associated RC18MT, Tamiya TT01E Suzuki SX4 WRC

Poissa Toikkanen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: jyväskylän rallit
« Vastaus #17 : 03.08.09 - klo: 21.57 »
Hienoja kuvia! Hyvinhän se Räikkönen pärjäsi vaikka oli kohtalaisen huono auto alla :smiley:

Räikkönen on lahjakkuus, eikä se autokaan nyt mikään järin huono ole.

Ei mutta loppun ajettu jo ennen rallia kun eivät saaneet uusia osia testien jälkeen.
Venom Creeper | Tamiya DB-01 Baldre | Xray T1 Rally edition

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jyväskylän rallit
« Vastaus #18 : 03.08.09 - klo: 22.22 »
Onko Fiat muka tehnyt joskus ajoneuvon jota voi autoksi kutsua ???  :wink:

Poissa Youha

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: jyväskylän rallit
« Vastaus #19 : 03.08.09 - klo: 22.27 »
Ferrarit? :wink:
Team Associated RC10T4 Factory team/LRP Sphere Competition 2007 Edit./Novak SS Pro 8.5T/Sanwa MX-3FHSS 2.4GHz

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jyväskylän rallit
« Vastaus #20 : 03.08.09 - klo: 23.01 »
Onko Fiat muka tehnyt joskus ajoneuvon jota voi autoksi kutsua ???  :wink:

Onhan niillä turbo uno ja sitten tämä murtoluku fiiatti. Sokeri pohjalla vanha kunnon kusiainen  :lol:
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: jyväskylän rallit
« Vastaus #21 : 04.08.09 - klo: 01.40 »
Fiat 131 abarth..sillä joku Alen niminen heppukin joskus päästeli..ja Röhl.
http://www.youtube.com/watch?v=CSjm6ejAuVI&feature=related
..muitakin fiiuja kyllä on mitkä on mielestäni ihan asiallisia, esim. 124 spider...uunoista ja räikkösistä viis..
Murtoluvustakin saa tosi nopean vehkeen, sprinteissä joskus näkyy nopeita sellaisia.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa AVU!

  • Jäsen
    • Profiili
    • Artun kuvat
Vs: jyväskylän rallit
« Vastaus #22 : 04.08.09 - klo: 10.10 »
Eipä se Citroënkaa mikää kummonen siviiliauto ole (en ostais mistää hinnasta), mutta kummasti aika monta Maailmanmestaruutta paukkunu jo tilille; Moottoriurheilussa ja siviilipuolella käytössä olevia autoja ei oikein voi verrata toisiinsa. Paitsi jos menestystä tulee "huonolla merkillä", se usein vaikuttaa positiivisesti myös siviilipuolelle. Hyvä esimerkki siitä on Audi. Audihan ei ollut mikään Premium-merkki aiemmin, kummasti rupesi maine nousemaan kun moottoriurheilun puolella tuli menestystä.... Oli siinä tietysti muutakin, mutta suuri osa maineesta muodotui juuri motorsportista.

Mutta itse asiaan. Paljon taas tullut hienoja kuvia NORF:ista nettiin. Itse otin reissun ihan turistin roolissa, enkä jaksanu hirveesti ressata kuvaamisten kanssa. Vihdoinkin Mikko pysty hallitseman tilanteen täysin, eikä päästänyt Sebastienia liian lähelle. Nythän kysymys kuuluukin, että onko Loeb kadottanut onnensa. Paljon sattunut sellasia onnettomuukisa, mitä aiemin ole Loebille sattunut?!?!
HPI E-Firestorm, Team Associated RC18MT, Tamiya TT01E Suzuki SX4 WRC