Täällä ei taas osata linkkiä klikata, niin tässä nyt nämä ero mitä Platinum Editionissa on RTR:ään.
Platinum Editionissa ei ole:
* Radiota
* NiMH-akkua
* NiMH-laturia
Slash 4X4 Platinum Editionissa lisäksi tai RTR:stä poiketen:
* C-Hubit siniseksi anodisoitua alumiinia
* Ohjausakselit (steering block) siniseksi anodisoitua alumiinia
* Taka-akselin kannattimet (hub carriers) siniseksi anodisoitua alumiinia
* Pyöränmutterit siniseksi anodisoitua alumiinia
* Anodisoidut Teflon-pinnoitetut Big Bore iskunvaimentimet titaani-nitriitti tangoilla
* Kallistuksen vaimentimet edessä ja takana
* Lisäksi mukana erittäin jäykät kallistuksen vaimentimet
* S1-seoksiset, virallisesti lisenssoidut BFGoodrich Mud-Terrain T/A renkaat
* Kirkas maalaamaton polykarbonaatti (lexan) kori, suojakalvolla ja ikkunamaskeilla
* Valmiiksi leikatut tarrat
* Suljettu, silikonitäytteynen keskitasauspyörästö (ei asennettu). Asennettaan luistokytkimen tilalle.
* Digitaalinen, kuulalaakeroitua Traxxas-voimaservo
Jos tarvitsee auton, jolle ei tarvitse tehdä muuta kuin lähteä ajamaan niin sitten RTR on varmaan se vaihtoehto. Toisaalta eihän sitä koria ole pakko maalata, sen kun laittaa paikalleen, radiot kiinni ja baanalle.
Itselleni ei ole kahta kysymystä kumpi malli tulee tänne. Platinum Edition se on.