Niin voihan niitä käyttää miten lystää takana tai edessä kumpia vaan kunhan vaan sopii.
Nyt tuli korkattua tällä autolla rata ajot turun areenalla. Kyllä oli hupi vehje. Paljon helpomi ja mukavampi ajaa kuin tuo 2wd pikkusisko.
Sitten se vakio 5min ajo takakulma edellä betoniin ja naps. C hubi poikki :). Onneksi oli varaosa-auto mukana matkassa ja vaihdoin slashin rpm:n hubit nelikkoon. Ande juuri ehti mainostamaan kuin monta tuntia ajanut eikä mitään rikki. Vissiin ajajasta kiinni
Hyvin se venilo jakso tätäkin puksuttaa. Akullisen (5,2Ah) oltiin sellasissa 60-80 lämmöissä motin puolelta ja nopari 50-60. Eli jäähyä kaipaa kaveriksi. Tosin kyllä se parikin akkua putkeen meni, mutta ei niitä 80 lämpöjä viite huvikseen pitää.
Hattiwatti mittari tuli lyötyä akun ja motin väliin ja se kertoi seuraavaa. 72Ap ja 480Wp. Venilo on 'speksattu' 200A ja peak 300A niin haluaisin nähdä ne lämmöt kun siellä on 200A ottava motti päässä :).
Muuten oli tosiaan hyvä ajaa jos vertailu kohtana on tosiaan se 2wd. Kori kyllä on pahvia ja alkaa heti repeilemään...
e: Btw. Löytyis 5700kv ja 6900kv castlen koneet. Onkohan turhia vehkeitä kokeilla edes tässä? Kun tuo venilokin jo ottaa lämpöä... Huvinvuoksi vaan vois ajatella. Ei sillä en kyllä lisää tehoa olisi edes kavainnut. Kaikki ajelette tolla vakio mosalla?