Tuli sitten kaivettua savinen (juniori taas jättänyt putsaamatta) auto laastipaljusta (hyvän kokoinen säilytyslaatikko), jos laittaisi tätä vähän parempaan iskuun juniorille viikon päästä oleviin foffi-kisoihin.
VXL-nopari saa lähteä, johan sillä onkin kaksi akullista ajettu. Eihän siinä mitään vikaa ole, päinvastoin testattu että toimii. Tilalle olisi tarkoitus laittaa Mamba Max ja saada säädettyä autoon vähän nöyrempää kulkua rinteisiin. Enemmän väännöllä ja vähemmällä teholla.
Katselin miten tätä saisi kääntymään paremmin ja keskidiffi olis tietty kova sana. Aloitan kuitenkin säätämällä vähän haritusta eteen, kun auraa niin pahasti tehtaan jäljiltä. Nostin autoa ensimmäiseen kisaan vähän turhankin paljon, joten sitä voinee laskea takaisin ja löysätä jousitusta eli palataan takaisin alkuperäisiin jousiin sekä edessä, että takana.
Rata-ajoa silmällä pitäen painoa pitäisi saada muutettua keskemmälle, sekä pituus, että leveyssuunnassa. Sillä tavalla auton saisi kääntymään ketterämmin, kun massan hitaus ei laittaisi niin paljon vastaan. Ei kuitenkaan onnistu tällä vakiorungolla, vaan pitäisi sitten tehdä kokonaan oma runko tähän. No askel kerrallaan ja katsotaan mitä tästä tulee.