Rallyhan se mullakin,mutta sama alusta. Youtube-videoissakaan en kyllä ole nähnyt sitä suojattuna,että onko sattumaa vai mikä. Tuota jconpeptsin sisäkoriakin katselin,mutta minusta se on niin tiivis,että nostanee lämpöä, kun 3s:llä kelaa ja miten lämpöjäkin mittailee tuon alta! Reikiä siihen voisi tehdä,mutta sitten sataa taas hiekkaa sisään. Paras ehkä se Dusty motors shroud, mutta tuleeko sama ongelma lämpöjen kanssa ja mistä niitä saa tilattua? Aika vähän diilereitä Suomessa ja ulkomailla. Ei viitsisi maksaa yhden kangaspalan takia toista kymppiä toimituksesta. ..
ok, mulla on ollut noita sisäkoreja, nostaa lämpöä liikaa, Dusty motorsin pusseja mulla taitaa olla kaksi kotona, en oikein jaksa leikkiä niiden kanssa, jotenkin liian monimutkaista, sitten kun ajelee hieman loskassa mudassa tjsp. niin hirvee puhdistaminen ym. Yleensä kun vesiletkulla puhdistan.... (tiedän, laakerit menee ym....) Jos haluat kokeilla sellaista voin katsella jos löytyy kaapista, mulla pitäisi olla pari kappaletta, voin halvalla luopua yhdestä. Oletko muuten rallyyn vaihtanut sen osan missä se axeli tulee takapäähän kiinni, ja isompaan laakeriin siinä, se ainakin mulla hajosi alussa alta aikayksikön, niin ja minä olen yleensä 2S ajellut, jos sinä ajat 3S akuilla luulisi lämpenevän, koska mulla lämpeneminen on ollut ongelma, sitten jos taas gearaa sen alas hieman loppuu ilo ajaa, kulkee liian hiljaa......