Kirjoittaja Aihe: Suojakalvot  (Luettu 2314 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Roko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Suojakalvot
« : 09.08.12 - klo: 22.27 »
Ajattelin et täälä foorumilla vois kaikki jakaa kokemuksia puhelinten ym. tablettien suojakalvoista.
Itellä kokemuksia Zagg ja Copter merkeistä.
Molemmat pysynyt tosi hyvin paikoillaan, toinen jo lähemmäs vuoden.
Molempiin oon saanu pieniä naarmuja, mutta ei syytä kuitenkaan vielä vaihtaa.
Zagg on vähän tahmea, tosin kankaalla hinkkaamalla saa vähän tavallisemmaks.
Zaggille iso miinus siitä, et mukana tullut liina pilaisi ekan kalvon asennuksen, koska se nukkasi!!!
Copter toiminu tosi hyvin, tosin nykyset gorilla glassit ei välttämättä tarvis ollenkaan kalvoa. Siis koska ne ovat lähes naarmuuntumattomia, halkeen ne saa kyllä todella näyttävästi
Ex Rousku, mutta se ymmärrettävästi sekoitettiin Juha Rouskuun

Poissa gbvb28

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suojakalvot
« Vastaus #1 : 09.08.12 - klo: 23.32 »
Zagg:in kaivosta sen verran,että ethän käyttänyt liinaa liima puoleen? Silloin varmasti tule nukkaa,muuten en tajua,miten nukka edes pääsisi paikkaan missä se voisi aiheuttaa nukkaa... Tai.. jos puhelimen näyttöön tuli kukkaa ennen asennusta,miksi et pyyhkinyt pois ennen?

Minulla on sagg:in kalvo,ja ainoa miinus on se että kalvon väliin jäin erittäin pieniä jäämiä sitä nestettä,ja seu aiheuttaa pientä häiriötä.
Ja vielä se semmoinen että minulla tuli kalvon mukana ikuinen takuu,että jos naarmuuntuu, saan uuden tilalle.

Arttu
Satunnainen ajaja.

Poissa alt572

  • Jäsen
    • Profiili
Suojakalvot
« Vastaus #2 : 11.08.12 - klo: 22.23 »
Mul on ollu kalliimpia suojuksia, mut amazonista 10kpl hintaan 2-3€ iPhone neloseen, ei sitä mikään voita :D
Traxxas E-Maxx 3905

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suojakalvot
« Vastaus #3 : 12.08.12 - klo: 11.09 »
Itsellä on tuossa nokia 701 kapulassa jotain halpoja englannista tilattuja 2€/6kpl kalvoja ja tyytyväinen olen.
pöö

Poissa re1ated

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Suojakalvot
« Vastaus #4 : 12.08.12 - klo: 15.33 »
Emännän Galaxy Minissä ja Nokia C6-00:ssa on tommoset halpiskalvot, hyvin kestäny.
Omassa Galaxy S3:ssa ei ole suojakalvoa mutta tämmönen on tulossa. Tuon saapumiseen asti täytyy käsitellä kuin kukkaa kämmenellä  :wink:
Tuo edellinen puhelin(Motorola Defy) ei suojakalvoa tarvinnut, näyttö pysyi yli vuoden naarmuuntumattomana hiekka/betonipöly-olosuhteissa. (Jonka jälkeen joku urpo laittoi avaimet samaan taskuun puhelimen kanssa  :evil:)
Element Enduro | Carisma SCA-1 2.1 Range Rover | Axial Exo Terra | 3x Tamiya TT-02

Poissa SSchevy

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suojakalvot
« Vastaus #5 : 12.08.12 - klo: 15.38 »
Eipä täälläkään ole suojakalvoa omassa lumia 900 puhelimessa, mutta on silikoni suoja puhelinta suojaamassa.
SANWA MT4 ,HPI SAVAGE FLUX HP,DF 33" cyberstorm.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Suojakalvot
« Vastaus #6 : 15.08.12 - klo: 00.37 »
Terve järki suojannut iPhonea jo yli 2 vuotta, eikä naarmun naarmua...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu