Etupuskurista ei ole tietoa, ei taida RPM puolestakaan löytyä.
Setuppina toimii käytännössä aina jenkkitiimin
LiPo setuppi. Muistaa vaan löydä punttia auton takapäähän tiimin ohjeiden mukaan "Add weight between batteries on LiPo cradle to make battery + weight = 375g". Paino rauhottaa auton perää todella paljon, mutta ei kuitenkaan hirveästi uhraa kääntyvyyttä. Vähintään mustaa takavakaajaa kannattaa myös käyttää aina, vaikka rata olisi röykkyinen. Ilman vakaajaa auto pääsee nojaamaan ihan liikaa ulkokurvin takapyörälle ja spinnaa helposti hanskasta. Röykkyiselle radalle kun ottaa takaa antisquat shimmit pois niin rauhoittaa perää tarpeeksi. Lyhyt akseliväli myös auttaa autoa kääntymään tiukkoihin mutkiin.
edit. Assolla löytyy
Youtubesta hyvä ohjevideo uusien V2 mallisten iskarien rakentamiseen, myös muita pieniä tipsejä tuolta videoista löytyy.