0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Oletteko käyttänneet lisäpainoja akkujen välissä ja/tai jossain muuallakin? Itse kokeilen 85 g painoja akkujen välissä, kunhan pääsee ajamaan.
Maailmanmestarin autossa oli kokonaiset 100 grammaa kyydissä: http://www.petitrc.com/setup/associated/setupb44/B44.1_RyanCavalieri_Vaasa2011/index.htmlOmassa autossa on ollut 80 grammaa lisäpainoja GM:n 5200 lipojen kanssa. Ilman painojakin on kokeiltu ja auton perä tuntuu silloin aivan liian kevyeltä.
Moi! Tarkotus olisi tilata hobbykingistä akkuja tähän asso B44 autoon,
Mutta mahtuvat siis Asson iskareihin, eivätkä esimerkiksi revi tiivisteitä rikki?
Tilasin losin iskarinvarret amainhobbiesta 9.2 ja tänään posti toi kotiin :)Tean Losi racing 3.5 mm Ti-Nitride front shock shaft set (2) (TLR22) osanumero TLR5087Tean Losi racing 3.5 mm Ti-Nitride rear shock shaft set (2) (TLR22) osanumero TLR5088ovat n. 0,5 mm paksummat kuin asson iskarinvarret.
Ilmeisesti B44.1:llä ajelee joku kovaa Jyväskylän WJ:ssä