Noniin, nyt on kokeiltu torsenin toimivuutta pitävällä alustalla (asvaltilla), hyvin se estää keulimisen, pysähdyksistä kun survasi täyden kaasun, niin eturenkaat nousi pari senttiä ja sitten tippus alas, ei tietoakaan ylikeulimisesta ja silti lähti paikalta rivakkaan. Liukkaalla toimii hyvin, ei pullistele eturenkaat ollenkaan, tuntuu ihan nelivedolta.
Akkukotelotkin on ruvennut kestämään, kun juotettiin vähän paremmin, ekalla kerralla repes liitokset, nyt taipuu jo päädyt, vaikkei akku pääse edes liikkumaan telineessä, kun sen mitä vaahtomuovi antaa periksi, ja se ei ole paljoa, kun akut saa nyt tunkea vaahtomuovien väliin.
Toisen akkukotelon kiinnitystä pitää parantaa vielä, sitten auto olis valmis radalle, ensin tietty kenttäkokeet...
Medusakin toimii oikein mainiosti, nuo päädyt kun jätti auki, niin pysyy paremmin viileänä, asvaltti ajon aikana mittasin muistaakseni 45C ja silloin koneetta oli revitetty oikein olan takaa.
Ja ettei ihan tylsää tekstiä pelkästään olis, niin tässä pari huonolaatuista kuvaa ajon jälkeen, tärähtänyt kuva tulee samaan hintaan...
Tuo edessä oleva muovinen "kurasuoja" on kyllä ihan ehdoton, ei pääse eturenkaat heittämään kuraa konehuoneeseen...
Ja kyllä, takasiipi puuttuu, kiinnikkeet meni poikki, ei kannata kokeilla spoileri edellä tulla maahan isoista hypyistä, ainakaan pakkasella.