RC10.FI
Kilpailut => Tulokset => Aiheen aloitti: AAKE K. - 05.01.17 - klo: 19.40
-
DHI Cup aloittaa vuoden KV -kisat ja sekä touring että crossi on kisassa mukana.
(http://events.redrc.net/wp-content/uploads/2016/04/sun_modtop10-1.jpg)
Suomalaisia on mukana luokittain seuraavasti:
110 459385 1:10 TC Modified Silvennoinen Antti FI 0
111 472632 1:10 TC Modified Koro Aapo FI 0
112 458368 1:10 TC Modified Kutvonen Viljami FIN 0
81 459137 Off-road 2wd Orhanen Samppa FI 0
82 459254 Off-road 2wd Salmela Karri FI 0
83 459280 Off-road 4wd Orhanen Samppa FI 0
84 459299 Off-road 4wd Salmela Karri FI 0
85 491882 Off-road 4wd Koro Aapo FI 0
Viljami jäi toiseksi viime vuonna ja tarkoitus on parantaa tulosta tänä vuonna. Alla viime vuoden Mod A3 tunnelman nostamiseksi.
https://youtu.be/m8GNp6upUDU (https://youtu.be/m8GNp6upUDU)
-
Harjoitukset on ajettu ja nopeusjärjestys on tämännäköinen:
1 Ronald Völker 0:38.876 2 [1] DE Yokomo LRP LRP SANWA Protoform Details
2 Naoki Akiyama 0:39.143 1 [2] JP Yokomo Details
3 Alexander Hagberg 0:39.254 2 [1] SE XRAY Details
4 Jan Ratheisky 0:39.494 1 [2] DE Details
5 Frederik Südhoff 0:39.713 1 [2] DE Awesomatix A800 LRP Protoform Sanwa Details
6 Yannic Prümper 0:39.737 2 [1] DE VBC-Racing Details
7 Markus Hellquist 0:39.870 2 [1] SE Details
8 Viktor Wilck 0:40.015 1 [2] SE Details
9 Patrick Folman 0:40.084 2 [1] DK Details
10 Viljami Kutvonen 0:40.116 2 [1] FI Awesomatix
42 Antti Silvennoinen 0:42.869 2 [1] FI Details
48 Aapo Koro 0:43.344 2 [1] FI Awesomatix A800A
-
1:10 TC Modified
Viljami sai vauhtia alkuerään, jos vertaa harjoituksiin. 1 tai 2 pykälää saattoi mennä lähtöpaikkaa (10) kun joutui odottamaan tilaa ja aikaa ei mennyt paljoa. TOP 6 oli alle 2 sek sisällä.
1 Naoki Akiyama 155 1:155, 2:- [3:-, 4:-] JP Yokomo Details
2 Alexander Hagberg 153 1:153, 2:- [3:-, 4:-] SE XRAY Details
3 Frederik Südhoff 152 1:152, 2:- [3:-, 4:-] DE Awesomatix A800 LRP Protoform Sanwa Details
4 Yannic Prümper 151 1:151, 2:- [3:-, 4:-] DE VBC-Racing Details
5 Viljami Kutvonen 150 1:150, 2:- [3:-, 4:-] FI Awesomatix Handout LRP Sanwa
6 Ronald Völker 149 1:149, 2:- [3:-, 4:-] DE Yokomo LRP LRP SANWA Protoform Details
7 Markus Hellquist 148 1:148, 2:- [3:-, 4:-] SE Details
8 Jan Ratheisky 147 1:147, 2:- [3:-, 4:-] DE Details
9 Marek Cerny 146 1:146, 2:- [3:-, 4:-] CZ Xray Details
10 Mike Gosvig 145 1:145, 2:- [3:-, 4:-] DK Details
43 Antti Silvennoinen 112 1:112, 2:- [3:-, 4:-] FI Details
59 Aapo Koro 96 1:96, 2:- [3:-, 4:-] FI Awesomatix A800A
-
Crossissa menee Suomalaiset kovaa:
2WD
1 Jörn Neumann 308 2:155, 1:153 [3:-, 4:-] DE Serpent Proline Team Orion Futaba Proline Details
2 Marc Rheinard 308 1:155, 2:153 [3:-, 4:-] DE Tamiya TRF 417 Muchmore racing Proto SANWA Details
3 Karri Salmela 301 2:152, 1:149 [3:-, 4:-] FI Team Associated Reedy Team Associated Details
4 Wilhelm Skjöldebrand 299 1:151, 2:148 [3:-, 4:-] SE Details
5 Jesper Rasmussen 299 1:150, 2:149 [3:-, 4:-] DK Team Associated B6 Reedy Jconcepts Jconcepts Sanwa Details
6 13 Frederik Hovgaard 297 1:152, 2:145 [3:-, 4:-] DK Yokomo B-max2 v3 Ballistic LRP X20 8.5 Sanwa M11x Yokomo Details
7 Elias Johansson 294 1:148, 2:146 [3:-, 4:-] SE Details
8 Michal Orlowski 292 2:150, 1:142 [3:-, 4:-] PL Scumacher KF2 Details
9 David Ronnefalk 289 2:151, 1:138 [3:-, 4:-] SE Details
10 Samppa Orhanen 289 1:147, 2:142 [3:-, 4:-] FI
(http://events.redrc.net/wp-content/uploads/2017/01/fri_kerri.jpg)
-
Toisessa alkuerässä Viljamin vauhti riitti ekat 8 kierrosta ja sitten vauhti hiipui 3,5 s virheen takia viimeiseksi , mutta lopulta kuitenkin 6. sijalle. Nyt vauhtia pitää saada, jos mielii palkintopallisijoituksista ajaa.
Tilanne kahden alkuerän jälkeen.
1 Naoki Akiyama 306 1:155, 2:151 [3:-, 4:-] JP Yokomo Details
2 Alexander Hagberg 305 1:153, 2:152 [3:-, 4:-] SE XRAY Details
3 Ronald Völker 304 2:155, 1:149 [3:-, 4:-] DE Yokomo LRP LRP SANWA Protoform Details
4 Frederik Südhoff 302 1:152, 2:150 [3:-, 4:-] DE Awesomatix A800 LRP Protoform Sanwa Details
5 Jan Ratheisky 300 2:153, 1:147 [3:-, 4:-] DE Details
6 Viljami Kutvonen 299 1:150, 2:149 [3:-, 4:-] FI Awesomatix Handout LRP Sanwa Bittydesign Details
7 Markus Hellquist 296 1:148, 2:148 [3:-, 4:-] SE Details
8 Yannic Prümper 293 1:151, 2:142 [3:-, 4:-] DE VBC-Racing Details
9 Mike Gosvig 291 2:146, 1:145 [3:-, 4:-] DK Details
10 Tim Benson 288 2:144, 1:144 [3:-, 4:-] DE Details
51 Antti Silvennoinen 205 1:112, 2:93 [3:-, 4:-] FI Details
59 Aapo Koro 195 2:99, 1:96 [3:-, 4:-] FI Awesomatix A800A
(http://events.redrc.net/wp-content/uploads/2017/01/fri_kutv.jpg)
-
Viljami oli ykkönen 3. alkuerässä ja on kisassa mukana.
1 Ronald Völker 307 2:155, 3:152 [1:149, 4:-] DE Yokomo LRP LRP SANWA Protoform Details
2 Naoki Akiyama 306 1:155, 3:151 [2:151, 4:-] JP Yokomo Details
3 Viljami Kutvonen 305 3:155, 1:150 [2:149, 4:-] FI Awesomatix Handout LRP Sanwa Details
4 Frederik Südhoff 305 3:153, 1:152 [2:150, 4:-] DE Awesomatix A800 LRP Protoform Sanwa Details
5 Alexander Hagberg 305 1:153, 2:152 [3:150, 4:-] SE XRAY Details
6 Jan Ratheisky 301 2:153, 3:148 [1:147, 4:-] DE Details
7 Yannic Prümper 300 1:151, 3:149 [2:142, 4:-] DE VBC-Racing Details
8 Markus Hellquist 296 1:148, 2:148 [3:134, 4:-] SE Details
9 Viktor Wilck 294 3:147, 2:147 [1:140, 4:-] SE Details
10 Mike Gosvig 292 3:146, 2:146 [1:145, 4:-] DK Details
45 Antti Silvennoinen 228 3:116, 1:112 [2:93, 4:-] FI Details
Details
53 Aapo Koro 208 3:109, 2:99 [1:96, 4:-] FI Awesomatix A800A
Viljami hoiti alun ongelmat pois ja toivottavasti vauhti pysyy.
(http://events.redrc.net/wp-content/uploads/2017/01/sat_viljami.jpg)
-
2WD crossin alkuerät on ajettu:
1 Michal Orlowski 310 4:155, 3:155 [2:150, 1:142] PL Scumacher KF2 Details
2 Jörn Neumann 308 2:155, 1:153 [4:152, 3:151] DE Serpent Proline Team Orion Futaba Proline Details
3 Marc Rheinard 308 1:155, 4:153 [3:153, 2:153] DE Tamiya TRF 417 Muchmore racing Proto SANWA Details
4 David Ronnefalk 303 3:152, 2:151 [4:149, 1:138] SE Details
5 Wilhelm Skjöldebrand 302 4:151, 1:151 [3:149, 2:148] SE Details
6 Karri Salmela 301 2:152, 1:149 [4:137, 3:78] FI Team Associated Reedy Team Associated Details
7 Jesper Rasmussen 300 3:150, 1:150 [2:149, 4:144] DK Team Associated B6 Reedy Jconcepts Jconcepts Sanwa Details
8 Elias Johansson 298 4:150, 1:148 [2:146, 3:137] SE Details
9 13 Frederik Hovgaard 297 1:152, 2:145 [4:142, 3:136] DK Yokomo B-max2 v3 Ballistic LRP X20 8.5 Sanwa M11x Yokomo Details
10 Christoffer Svensson 295 3:148, 2:147 [4:143, 1:135] SE Yokomo Details
11 Oskar Levin 293 4:147, 3:146 [1:133, 2:132] SE Details
12 Samppa Orhanen 293 1:147, 4:146 [2:142, 3:141] FI
-
Lähtöjärjestys finaaliin!!!
1 Viljami Kutvonen 310 3:155, 4:155 [1:150, 2:149] FI Awesomatix Handout LRP Sanwa Bittydesign Details
2 Ronald Völker 307 2:155, 4:152 [3:152, 1:149] DE Yokomo LRP LRP SANWA Protoform Details
3 Naoki Akiyama 306 1:155, 3:151 [2:151, 4:97] JP Yokomo Details
4 Alexander Hagberg 306 4:153, 1:153 [2:152, 3:150] SE XRAY Details
5 Freddy Südhoff 305 3:153, 1:152 [4:151, 2:150] DE Awesomatix A800 LRP Protoform Sanwa Details
6 Jan Ratheisky 303 2:153, 4:150 [3:148, 1:147] DE Details
7 Yannic Prümper 300 1:151, 3:149 [2:142, 4:122] DE VBC-Racing Details
8 Viktor Wilck 296 4:149, 3:147 [2:147, 1:140] SE Details
9 Markus Hellquist 296 1:148, 2:148 [4:144, 3:134] SE Details
10 Patrick Hornum 292 4:148, 3:144 [2:141, 1:141] DK Awesomatix Details
44 Antti Silvennoinen 235 4:119, 3:116 [1:112, 2:93] FI Details
55 Aapo Koro 208 3:109, 2:99 [4:96, 1:96] FI Awesomatix A800A
(http://events.redrc.net/wp-content/uploads/2017/01/sat_kutvonen2.jpg)
-
4wd crossin finaalissa suomalaisia kaksin kappalein!!
1 Michal Orlowski 310 4:155, 3:155 [2:153, 1:153] PL Schumacher K2 Details
2 David Ronnefalk 308 2:155, 4:153 [1:151, 3:145] SE Details
3 Jörn Neumann 307 1:155, 4:152 [2:152, 3:90] DE Serpent Proline Team Orion Futaba Proline Details
4 Marc Rheinard 305 3:153, 1:152 [2:151, 4:110] DE Tamiya TRF 417 Muchmore racing Proto SANWA Details
5 Samppa Orhanen 303 3:152, 4:151 [2:150, 1:150] FI Details
6 Oskar Levin 298 2:149, 4:149 [3:148, 1:148] SE Details
7 Johan Balsberg 297 3:151, 1:146 [4:143, 2:137] SE Xray XB4 Muchmore Xray Schumacher Sanwa Details
8 Alexander Landén 297 1:149, 2:148 [4:148, 3:131] SE Details
9 Hugo Bjurman 296 3:149, 4:147 [2:138, 1:137] SE Details
10 Karri Salmela 294 2:147, 1:147 [3:139, 4:90] FI Team Associated Reedy
(http://events.redrc.net/wp-content/uploads/2017/01/sat_ppl11.jpg)
-
Täältä muuten löytyy lisää tietoa ja kuvia kisan tapahtumista :
http://events.redrc.net/ (http://events.redrc.net/)
Harmi vaan että omalla konellani ei tuo online streemi alkanut toimimaan...
ps.
Tuolta selvis myös että Marc:in crossissa ajama Tamiya TRF417 onkin Yokomo.
Muuten olis tainnut olla todella kova veto ... :)
-
No niin Viljamilla ekan finaalin voitto. :)
-
Ekan finaalin tulokset:
1 1 Viljami Kutvonen 24 5:06.820 12.805 13.026
2 2 Ronald Völker 24 5:08.448 12.801 13.083
3 3 Naoki Akiyama 24 5:10.183 12.932 13.140
4 5 Freddy Südhoff 24 5:12.403 12.903 13.214
5 4 Alexander Hagberg 23 5:00.506 13.009 13.287
6 6 Jan Ratheisky 23 5:00.971 12.900 13.290
7 7 Yannic Prümper 23 5:05.094 13.108 13.466
8 8 Viktor Wilck 23 5:07.166 13.047 13.554
9 10 Patrick Hornum 23 5:11.172 13.048 13.665
10 9 Markus Hellquist 23 5:11.773 13.146 13.707
-
Viljami voitti DHI Cup 2017
1 A Viljami Kutvonen 2 2:1, 1:1 [3:-] Dry FI Awesomatix Handout LRP Sanwa Bittydesign Details
2 A Ronald Völker 4 2:2, 1:2 [3:-] Dry DE Yokomo LRP LRP SANWA Protoform Details
3 A Naoki Akiyama 6 2:3, 1:3 [3:-] Dry JP Yokomo Details
4 A Freddy Südhoff 9 1:4, 2:5 [3:-] Dry DE Awesomatix A800 LRP Protoform Sanwa Details
5 A Alexander Hagberg 11 1:5, 2:6 [3:-] Dry SE XRAY Details
6 A Viktor Wilck 12 2:4, 1:8 [3:-] Dry SE Details
7 A Jan Ratheisky 14 1:6, 2:8 [3:-] Dry DE Details
8 A Patrick Hornum 16 2:7, 1:9 [3:-] Dry DK Awesomatix Details
9 A Yannic Prümper 16 1:7, 2:9 [3:-] Dry DE VBC-Racing Details
10 A Markus Hellquist 20 2:10, 1:10 [3:-] Dry SE
(http://www.redrc.net/wp-content/uploads/2017/01/sun_viljamiA1-copy.jpg)
Eka finaali :
https://youtu.be/xxqY4QEL5ng (https://youtu.be/xxqY4QEL5ng)
-
(http://events.redrc.net/wp-content/uploads/2017/01/sun_modtop1.jpg)
-
Jaahas, nämä olikin näköjään molemmat finaali erät pelkkiä "kruisailuja" Viljamille. :)
A1
https://www.youtube.com/watch?v=xxqY4QEL5ng (https://www.youtube.com/watch?v=xxqY4QEL5ng)
A2
https://www.youtube.com/watch?v=Hs0yWU03h1w (https://www.youtube.com/watch?v=Hs0yWU03h1w)
-
Mahtava juttu, Onnittelut Viljamille!
-
Isot onnittelut Viljamille, aivan mahtavaa!!!
t. jarkko
-
Mahtavaa! Onnittelut Viljamille ja myös krossikuskeille! Karri ja Samppa pärjasivät todella hienosti!
-
Onnea, tuleeko pokaali laivarahtina perässä?
-
Hyvin on Suomen lippuja tuloksissa.
(http://events.redrc.net/wp-content/uploads/2017/01/2017DHIModAoverall.jpg)
(http://events.redrc.net/wp-content/uploads/2017/01/2017DHI4wdAOverall.jpg)
(http://events.redrc.net/wp-content/uploads/2017/01/2017DHI2wdAOverall.jpg)
-
Viljamilta jäätävää ajamista finaaleissa...eipä siinä ollut muilla mitään mahdollisuuksia edes yrittää ohi.
-
Onnittelut Viljamille, upeaa katsottavaa. Tämmöiset suoritukset kannustavat varmasti kaiken tasoisia kisakävijöitä. Kiitos!
-
Reissuraporttia Tanskasta.
DHI-CUP on hyvin paikkansa vakiinnuttanut kisa ja Viljamin ansiosta päätin yrittää saada ilmoittautumisen sisään. Kisavalmistelut alkoivat siis jo syyskuussa, ensimmäinen varauskierros meni varasijalle ja sieltä peruutusten myötä avautui paikka viritouringiin. Vielä myöhemmin myös 4wd krossista vapautui paikka ja Karri lupautui auttamaan mahdollisten nostovuorohaasteiden kanssa joten nimi sisään myös toiselle radalle.
Samppa toimi matkanjärjestäjänä erinomaisella kv-kisakokemuksella eikä hommat olisi voinut käytännön asioiden kannalta kovinkaan paljon helpommin voida onnistua. Paikalle lennettiin jo torstaina aamusta Kööpenhaminaan, siitä vuokra-autolla pienemmän sillan (280DKK/suunta) yli ja suoraan http://rckongen.dk/ (http://rckongen.dk/) sisäradalle hakemaan tuntumaa paikalliseen ilmastoon. Kyseinen kauppa on iso Team Associated myyjä ja siellä suomipoika oli leuka levällään kun kamaa oli paljon heti hyllyssä.
RC Kongenin yhteydessä on todella pienikokoinen EOS matolla päällystetty krossirata, paikalla oli myös muita kisoihin osallistuvia kuskeja ajamassa treeniä. Oma kisaviikonloppu sai uuden käänteen jo ensimmäisellä akulla kun vastari luovutti hypyn jälkeen toiminnan ja auto meni reipasta vauhtia päin seinää. Äkkiseltään "no eihän tässä käynyt kuinkaan, laitan varavastarin kiinni" toteamus muuttui kun tajusin että etukardaani oli toiminut iskunvaimentimena ja vääntyi koomisen jyrkälle mutkalle. Samppa ja Karri teki jälleen kaikkensa mun jeesaamiseksi ja auto saatiin kuin saatiin vielä ajokuntoon.
Illalla suunnattiin hotellin kautta kisapaikalle - ilmoittautuminen sujui ilman mitään ruuhkaa tai jonotusta ja varikolla kaikille oli varattu paikat jo valmiiksi. Myös ilmoittautumisen yhteydessä maksetut touring renkaat oli valmiiksi merkattu, eli tiedossa piti olla helppo ja rento ilta valmistautua kisoihin. Siihen tuli kuitenkin pieni käänne kun paikalle saapunut https://www.xray-shop.dk/en/ (https://www.xray-shop.dk/en/) kauppias teki ohittamattoman tarjouksen uudesta nelivedosta, tai oikeammin jälleen Karri ja Samppa oli heti valmiina auttamaan uuden auton kasauksessa. Iltapuhteina rakennettiin yhteistuumin uusi alusta mihin siirtyi vanhan auton sähköt.
Kisa jakautui melko selkeästi siten, että perjantaina ajetaan treenit, lauantaina aika-ajot ja sunnuntaina finaalit. Oma tekeminen oli melkoista hakemista, kalustossa oli paljon omista virheistä johtuvia harmeja ja ongelmia. Touring rata oli heti alusta lähtien kovapitoinen ja siten erittäin helppo ajaa Awesomatixilla, mikä ei minun käsissä juuri ikinä kaadu pidosta. Krossipuoli oli sen sijaan vaikea, uudet minipinnit saattoi välillä lipsua erittäin yllättäen ja silti rengaskulutus oli aivan järkyttävää.
Lauantaina aika-ajot lähti liikkeelle uusilla sähköillä molemmissa autoissa koska touring auton nopari lopetti toiminnan perjantain päätteeksi pääsuoralla, jälleen oma syy huonojen tinausten vuoksi. Touringiin vaihtui erimerkkinen nopari ja moottori, krossiin 6.5T koneen tilalle 5.5T kone. Molempia piti lähteä ajamaan ilman mitään kokemusta ja vaikeaa oli, käytännössä aika-ajot meni treenatessa ja noparien asetuksia muuttaessa. Tuloksena molemmissa luokissa f-finaaliin.
Sunnuntain finaalit ajettiin siten, että alemmat finaalit ajettiin samalla lähtösummerilla molemmilla radoilla, sen ansioista kun olin päätynyt samaan finaaliin kummallakin radalla meni kaksi finaalia täydellisen päällekkäin. Päätin ajaa ensin kaksi touringia jättäen ensimmäisen 4wd lähdön ajamatta ja lopuksi sitten kaksi 4wd lähtöä.
Touring meni ok, ekalla kierroksella sain vältettyä ekan kierroksen kolarit ja ajoin turvallisesti Islantilaisen Emil Vidissonin takana kolmanneksi 5. ruudusta. Toisessa finaalissa jälleen ensimmäisellä kierroksella kolarisuma mitä lähdin riskillä yrittämään läpi siinä onnistumatta. Tuomarointi oli tasoa "take it easy" kun joku vetää kylkeen/perään, eli oma onni oli itse tehtävä radalla. Sain kuitenkin kirittyä letkan hänniltä takaisin omalle paikalle ohittaen Erika Hellquistin viimeisellä kierroksella. Kyseessä on A-finalisti Markus Hellquistin sisko ja yksi todella harvoista naisista kuka ajaa viritouringia.
Sitten vaihto krossiradalle, ensimmäinen veto meni täydelliseksi sähläämiseksi ja omia virheitä ei vielä matalamman finaalin nostajien loivat liikkeet ainakaan parantanut, jälleen oma onni oli itse tehtävä radalla. Tästä sisuuntuneena viikonlopun viimeiseen finaaliin ajatuksella, että kertaakaan en kaada tai tee virhettä. Resepti toimi ja tuloksena 2. sija. Kokonaistuloksissa touringissa 52/63 ja 4wd:ssä 58/73.
Isot kiitokset Sampalle, Karrille, Viljamille ja Silpalle kisaseurasta ja kaikesta avusta varikolla. Oli todella hienoa päästä seuraamaan miten Samppa pystyi haastamaan Marc Reinhardia krossiradalla ja tietenkin Viljamin murskavoitto hallitsevasta maailmanmestarista Völkeristä touringradalla.
Kiitos myös EuroRC / Niko
Terveisin,
Aapo Koro
-
Kyllä se on aina vaan mukava mennä tuonne DHI kerhokisaan ja viettää rento kisa vkoloppu.
Tänä vuonna onneksi oli Suomalaisia jo enemmän mukana :laugh: ja menestystä tulikin korokkeen molemmin puolin. Josko ensi vuonna sitten taas enemmän Suomi kuskeja mukana.
Off road rata näytti helpolta korokkeelta mutta silti oli kuulemma haastava mutta hauska ajaa. Ja aika samat kommentit kuulin myös tasamaan radasta.
Turisti puolella renkaat kestivät koko kisan ajan hienosti ja yhdellä setillä mentiin koko kisa. Krossi puolella tilanne olikin aivan päin vastoin uuden renkaan ollessa nopein mutta kesti vain yhden erän. Vai oliko 4wd toinen veto nopeampi. Anyway rengaskulut aivan älyttömät jos halusi ajaa voitosta. Kisassa siis ajettiin minipin-1 renkaalla ja Schuuumacherin suunnittelija Tristram Neil totesi sen olleen "väärä" rengas tuonne niinkuin moneen muuhunkin kisaan. Kuulemma muutoksia renkaisiin on tulossa varsinkin kulutus kestävyyteen. Viime vuonna "vanhanliiton" minispin renkaalla pystyi kuitenkin ajamaan 3 erää tuloksen kärsimättä.
Omat turisti ajelut meni juuri miten ajattelinkin ja samoin tulokset myös. Kiitos vielä Karrille tc7 lainasta. Ei ollut ollenkaan hassumpi laite ajaa kisat tuolla autolla. Ja kisaan tosiaan lähdettiin 4 akun treenien jälkeen kyseisellä laitteella hyvillä mielin.
Kiitos mukana olleille ja onnittelut vielä Kaljamille virin voitosta. 2003 kuitenkin viimeksi tullut viri luokan voitto Suomeen Juho Leväsen toimesta ja nyt heti perään 2017 :grin:
Tosiaan Xray teami loisti poissaolollaan boikotoiden kisaa mutta kuitenkin oli yksi kisan pää sponsoreita :laugh: :laugh: :laugh: nooh ens kerralla sitten.
#eliittipaikalla #eiole #seonenmmän