Tosi köyhän miehen LSSM-modausta...
Pähkäilin eilen illalla tuota overlandin korotusta ja ihan kokeilemalla tein etupään korotuksen tekemällä kovasta muovista neliön muotoisen palan, jolla iskareiden yläpää kiinnitetään alkuperäisten kiinnityspaikkojen alapuolelle. Koko etupään ripustuksen kiinnityksen siirsin pykälällä eteenpäin, eli kahdella ruuvilla vain kiinni siitä rungon yläpuolelta. Homma toimi jotenkuten, kun muovilirvaketta ei ruuvaa kiinni liian tiukkaan, jolloin se saa olla vähän vinossa... miinuksena myös, että nyt "vakaajat" ottavat kiinni tuohon muoviin kun koko etupää joustaa syvälle, joten pitäisi tehdä tuo lirvake vaikka H:n muotoiseksi...ja palan joustamiseksi voisi lisätä vaikka pienet kuminpalat ruuvien alle...
Takapäätä korotin siirtämällä iskareiden yläpään alkuperäisten kiinnitysreikien alapuolella oleviin kiinnikkeisiin, millä koko ripustus on kiinni rungossa -> toimii mielestäni aika hyvin...
Näillä muutoksilla etupää jää tosin hieman ylemmäs, mikä on pieni kauneusvirhe ;)
ja vielä KYSYMYS: Jos olette tehneet LSSM-modin, niin missä kohtaa teillä on korin "siirrettävät kiinnityspaikat" ? Onko niissä eroa jouston/korotuksen suuruuteen ?