Itseasiassa tuo ei ole lainkaan samaan luokkaan kuin Savage.
Suomennus:
Viivytyksiin liittyen:
Kaikkissa autojulkaisuissa on viivytyksiä. Associatedilla kesti 13 pitkää kuukautta saada TC3 myyntivalmiiksi. Olen yhtä Kärsimätön saada omani, kuin kukatahansa muukin. Olen jenkkien Shumacher jälleenmyyjä ja meilä on läjäpäin varauksia. Kuitenkin Shumacher, kuten aina, haluaa kaiken olevan kunnossa ennen julkaisua. Viimeisin viivytyksen syy olivat iskunvaimentimen varret, jotka olivat liian kovia ja olisivat katkenneet. Laadunvalvonta huomasi ongelman ja hylkäsi varret. Niitä tehdään paraikaa uudestaan, tästä johtuu viimeisin kahden viikon viivytys. Jos kaikki sujuu hyvin ja laadunvalvonta ei löydä uusia ongelmia, auton tulisi olla myynnissä 2-3 viikon kuluessa. Jos jokin osa tulee jälkijunassa, niin lisää viivytyksiä on luvassa. Niin se vaan on.
Koskien yksi- vs. kolmivaihteisuus asiaa.
USA:n Schumacher teki toivomuslistan uuden luokan autolle elokuussa 2004. Me halusimme tehdä sitä, mitä parhaiten osaamme ja luoda uuden markkina-alueen itsellemme. Tämän teimme XTR:ssä, Fusion 21:ssä ja Menacessa joissa keskityimme nopeuteen.
Havoc vie meitä uuteen suuntaan. Se on TODELLA nopea, mutta auton nopeus ei ole pääajatuksena. Havocin tavoitteina ovat kestävyys ja hallittavuus. Havoc on monster stunt truck. Stunt truckit ovat kestäviä kuten 1/8 buggyt, ulosjoustot kuten monstereissa ja sama helppo hallittavuus kuin takavetoisissa polttis stadiumeissa.
Meidän stuntti truckin suunnitelmissa näimme seuraavat kohdat tärkeiksi:
1. 2-veto paremman hyppyominaisuuksien ja ilmakontrollin takia. 4-veto autot omaavat liian paljon rullavoimia renkaissaan. Pienikin jarrutus tai kaasun hipaisu ilmalennon aikana saattavat helposti saattaa 4-vetoauton hallitsemattomaan lentoon. Takavetoa on helpompi hallita ja tehdä temppuja.
2. Yksivaihteisuus samoista syistä. Jos hyppää ja painaa kaasua saadakseen nokkaa nousemaan, niin vaihteistön lyödessä kolmosen pesään joutuu auto hallitsemattomaan lentoon. Yksivaihteista on helpompi hallita ja tehdä temppuja.
Testasimme 2 ja 3 vaihteisia Havocceja. Pääosin tyydyttääksemme Isobritannian osastoa, jotka vielä jumittivat vauhti-asian tiimoilla. Järki voitti ja päädyimme takaisin alkuperäisiin suunnitelmiin.
Jos haluat päästä kovempaa, niin pidempiä välityksiä on saatavilla myös.
Minä olen turistikuski henkeen ja vereen. Jokaisen ropon olen käyttänyt akkuihin, moottoreihin, renkaisiin jne. En omista yhtään "ajelu-autoa", niimpä ensimmäinen Havoc joka saapuu jenkkeihin on minun! Olen ajanut prototyyppejä ja ne ovat aivan mahtavia. Haluan sellaisen heti!
Te jotka vielä ihmettelette valintoja joita teimme tämä auton suhteen, niin teidän täytyy päästä ajamaan tätä. Sitten voitte sanoa valituksenne ääneen, jos saatte pyyhittyä hymyn pois naamaltanne... LOL!
AdrianM
- Hount