Kirjoittaja Aihe: Rc autoista vauhdinnälkään?  (Luettu 7461 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vauhdinn4lk4

  • Tulokas
    • Profiili
Rc autoista vauhdinnälkään?
« : 02.08.11 - klo: 12.55 »
Noniin, olen tyyppi, joka potee ainaista vauhdinnälkää?
Olisin niin halukas ralliauton rattiin tai kisa-moottoripyörän puikkoihin, mutta budjetti taas ei. Niin toki jokkisautot ei nyt paljon maksa, eli jos on talli ja omaa maata jossa ajaa niin siitä vaan. Vaan ei ole tallia, ei maaplänttiä eikä edes budjettia niihin.
Mitähän tuo vaimo sanois, kun vetäisin 30 x 10 m nurmikon rullalle sillä kuplalla:-)
Täysin kokemattomana saisin itseni varsin nopeasti kiedottua koivun ympärille.

Olen kahden vaiheilla onko lajista mun vauhdinnälän tappajaksi. Siis kannattaako mun laittaa rahaa tähän harrastukseen, jos en siitä kuitenkaan sa kiksejä...?

Eli rc-auto, sopisi budjettiin ja tuon nyt saa jo varaston hyllylle lepäämään. Niin ja olisihan tuo naapuruston silmissä varsin siistiä, ainakin miespuolisten mielestä.

Mitäs sanotte, onko siitä innostajaksi? Saako siitä haastetta?

Olin jo itseasiassa hiukan kuopannut tuota budjetin vuoksi. Sitten satuin lukemaan huhtikuun Tekniikan maailman artikkelin JH Products THE car polttiscrossarista. Ja tästä syystä tänne kirjoitan.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #1 : 02.08.11 - klo: 12.59 »
polttiskrossilla saat kyllä jännitystä. vauhdinnälän tappaminen selviää kokeilemalla. Ei muutakuin radalle kyselemään, varmasti joku antaa autoaan hieman kokeilla. ilman rataa polttiskrossi on sama ku söis riisiä niillä tikuilla.  :grin:

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #2 : 02.08.11 - klo: 13.05 »
Käy jollain radalla kattoo miten noi liikkuu ja tuleeko fiilistä vai ei. Isolla radalla ei tietty vauhti tunnu niinkuin kotipihalla. Henk koht mielipide on että kyllä näistä vauhtia saa helposti tarpeeks ja fiilistä riittää niin että tekee mieli radalle uudestaan ja uudestaan. Ja jos sä siellä kotinurkilla naapuruston mieliks meinaat ajella niin sähköauto on suositeltavampi kuin polttis.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa sprawl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #3 : 02.08.11 - klo: 15.55 »
Kokeilin tuossa ykspäivä sellasta että istuin kaverin kyydissä apukuskin paikalla, ja auton edessä siinsi slashi 4x4 noin 60km/h.

Eipä se autossa miltään tuntunu mutta kun koitti sitä pikku purkkia pitää siinä hiekkatiellä niin kyllä haastetta saa monellakin tapaa :)

Veikkaisin että kyllä tästä harrastuksesta saa iloa oikeilla vehkeillä vaikka vauhdin nälkää olisi vähän enemmänkin, kyllähän se innostaa kun auto kulkee satasta, painaa noin 1,5kg ja edessä metrin korkea hyppyri(noh, ehkä tommosen hypyn jälkeen vois vaan laskea mitä ei menny hajalle mutta näin vertauksena).

youtubesta löytyy paljon videoita eri autoista, kannattaa selailla. siinä menee tunti jos parikin mukavasti, ja jos ei missään vaiheessa tule oloa että tuo vois olla siistiä niin sitte se ei ehkä ole sun laji.

Mutta toisaalta, kaikkihan on parempaa livenä.

Poissa Vauhdinn4lk4

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #4 : 02.08.11 - klo: 16.04 »
Mulle on kaksi perheenisää tuttavapiiristä kehuneet näitä.
Toinen heistä tuntee sen Kokemäkeläisen miehen, joka oli järjestämässä maaliskuussa siellä jokkisradalla ne sm-kisat. Tuntemani kaveri oli Kokemäkeläisen kotona pihalla saanut näytöksen, jonka aikana se auto oli kiertänyt hänen autonsa takaa. Ja selitti sitä aika innoissaan.
Jälkimmäinen perheenisä taas tarjosi Nikko autoa kokeiltavaksi, joka kuulemma kulkee 50 km/h. Tosin on kuulemma rikki ja odottaa Tampereen liikkeeseen varaosia.
Muuten, ensimmäisellä perheenisällä on myös pieni muovinen rc kopteri, mut kas kummaa sekin on rikki....

Mun ajatuksiin kuuluu se, et sais harrastuksen käyntiin mahdollisen pienellä vaivalla ja pienellä budjetilla.
Radalle taidan lähteä vasta kun oma pihapiiri käy täällä Harjavallassa liian pieneksi.

Siitä budjetista vielä, sen pidän 50 - 115 € tienoilla näin aluksi. Ja tiedän, et kunnon välineet maksaa sen 200 - 300, mutta en halua ihan niin paljoa vielä laittaa. Syynä juuri se, etten tiedä olenko innostunut lajista.
Mulla istuu nyt jo siellä varastossa esim 3 kitaraa joita vasta haaveilen osaavani soittaa. Niin ja myin juuri koskikajakin useita satasia halvemmalla kuin olisin halunnut. Se tosin oli maannut varastossa jo 8 vuotta.

Mulle kelpaa käytetty ja kolhuinenkin sähkökrossari, kun mulle on selvää huuto.netin varaosien tarjonta.
Voisin koota itse osista, mutta tekniikan taitoja alan vasta tämän harrastuksen pohjalta opettelemaan.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #5 : 02.08.11 - klo: 16.08 »
Siitä budjetista vielä, sen pidän 50 - 115 € tienoilla näin aluksi. Ja tiedän, et kunnon välineet maksaa sen 200 - 300, mutta en halua ihan niin paljoa vielä laittaa. Syynä juuri se, etten tiedä olenko innostunut lajista.
Mulla istuu nyt jo siellä varastossa esim 3 kitaraa joita vasta haaveilen osaavani soittaa. Niin ja myin juuri koskikajakin useita satasia halvemmalla kuin olisin halunnut. Se tosin oli maannut varastossa jo 8 vuotta.
Suosittelen kyllä lämpimästi että sijoitat hiukan enemmän, näin saat kunnon vehkeet. Esim 2wd Short Course auton. KUn ostat kunnollisen on harrastaminen mukavempaa, osia saa helposti ja jos ei sit kiinnost aniin saa omat takaisin. Jos ostat jotain uutta 200e:llä voi olla hankala saada siitä mitään rahaa takaisin.

Mut jos kerrot missä ja miten haluat ajaa niin uskon että sulle löytyy nopeasti suosituksia mimmosta kalustoa kannattaa hankkia.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa Vauhdinn4lk4

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #6 : 02.08.11 - klo: 16.25 »
Kokeilin tuossa ykspäivä sellasta että istuin kaverin kyydissä apukuskin paikalla, ja auton edessä siinsi slashi 4x4 noin 60km/h.

Eipä se autossa miltään tuntunu mutta kun koitti sitä pikku purkkia pitää siinä hiekkatiellä niin kyllä haastetta saa monellakin tapaa :)

....kyllähän se innostaa kun auto kulkee satasta, painaa noin 1,5kg ja edessä metrin korkea hyppyri(noh, ehkä tommosen hypyn jälkeen vois vaan laskea mitä ei menny hajalle mutta näin vertauksena).

Mutta toisaalta, kaikkihan on parempaa livenä.

Tuo soratiellä autossa istuen, ajaa sitä kuulostaa jo hauskalta... se tuntuisi jo legendaariselta.

Olen sen youtube videon nähnyt, jossa sellaisella hypätään talon yli.... vehje vielä kulki tasamaalla, mut menikö jousituksista tms jotain rikki?

Ja livenä olis tosiaan kiva oppia hyppimään motocross pyörällä. Niin paitsi ettei vaimo anna ostaa mitään pyörää, kun sit voisin rikkoa itseni.... ei edes 80 lukulaista maantielle tarkoitettua, jolla nyt ei kyllä leikkimään ala, kun sen pelkää hajoavan.

Poissa Vauhdinn4lk4

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #7 : 02.08.11 - klo: 16.36 »
Siitä budjetista vielä, sen pidän 50 - 115 € tienoilla näin aluksi.
Suosittelen kyllä lämpimästi että sijoitat hiukan enemmän, näin saat kunnon vehkeet. Esim 2wd Short Course auton. KUn ostat kunnollisen on harrastaminen mukavempaa, osia saa helposti ja jos ei sit kiinnost aniin saa omat takaisin. Jos ostat jotain uutta 200e:llä voi olla hankala saada siitä mitään rahaa takaisin.

Mut jos kerrot missä ja miten haluat ajaa niin uskon että sulle löytyy nopeasti suosituksia mimmosta kalustoa kannattaa hankkia.

Budjettiani voin tarkistaa, jos näin totean, mutta nyt sen pidän tuollaisena. Saa nähdä millaisia ajokkeja pidätte realistisina?

Sitten niihin tarpeisiin ja tavoitteisiin. Ensi alkuun tarkoitus on viihtyä pienellä kotipihalla ja tuossa pihakadulla. Parin sadan metrin päästä lähtee pieni metsätie, vaan siellä on 10 cm kiveä sorakuormasta levitettynä keväästä päällimmäisenä. Läheinen koulun pihakin voi olla mahdollinen.

Sitten tuntuu siltä, ettei tuota teknistä osaamista juuri ole. Joskin ohjeilla osaisin varmasti korjata jotain tai ainakin vaihtaa osia ehjiin. Siitä taas tunnen, että sikäli laadukas laite olisi hyödyksi, että osia saa tosiaan runsaasti.

Sähkövehje olisi hyvä, mutta sellainen yleispeli joka käy niin nurmelle, soralle, kuin asfaltille. Joskin drifteri olisi siisti vehje, mutta minen tiedä viihtyykö sitä driftaamassa vain kadulla yksin. Varsinkin kun youtubesta näin tänään, kun jotkut tyypit veti n. 5x5 m eri taso asfalttiradalla useilla autoilla peräkkäin...

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #8 : 02.08.11 - klo: 16.40 »
Tuossa olisi halpa takavetocrossari: http://www.rceet.net/ansmann-mad-rat-buggy-110-2wd-kit-p-1156.html

Sitten joko kiinasta halvimpia mahdollisia sähköjä tai foorumista ostaa käytettynä niin voi päästä johonkin alle 150 euron luokkaan että saa auton liikkumaan.

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #9 : 02.08.11 - klo: 16.52 »
Esim 2wd Short Course auton. KUn ostat kunnollisen on harrastaminen mukavempaa, osia saa helposti ja jos ei sit kiinnost aniin saa omat takaisin.
RC-autoilla on kyllä aika huonot jälleenmyyntiarvot. Käytetty auto on arvoltaan noin puolet uudesta. Parannellut osat ja varaosat jopa vähemmän. Mutta jos tarkoitit käytetyn ostamista, niin joo: hyvä käytetty pitää arvonsa siinä mihin se on jo pudonnut.

Minusta viisainta olisi varmaankin etsiä täältä foorumilta joku sopiva rata ja mennä johonkin siellä olevaan tapahtumaan katsomaan meininkiä. Harjavallasta on siedettävän matkan päässä montakin paikkaa. Voisi koittaa ennakkoon sopia jonkun kanssa, että pääsee ajamaankin. Sitten olisi tuo auton ostaminen hiukan varmemmalla pohjalla, kun hiukan tietäisi mitä haluaa vai haluaako mitään.

(Yllättävästi ajamisessa tulee vauhdin tunnetta, vaikka ei itse kyydissä olekaan. Eihän se tietenkään silti sama ole.)
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #10 : 02.08.11 - klo: 16.54 »
Esim 2wd Short Course auton. KUn ostat kunnollisen on harrastaminen mukavempaa, osia saa helposti ja jos ei sit kiinnost aniin saa omat takaisin.
RC-autoilla on kyllä aika huonot jälleenmyyntiarvot. Käytetty auto on arvoltaan noin puolet uudesta. Parannellut osat ja varaosat jopa vähemmän. Mutta jos tarkoitit käytetyn ostamista, niin joo: hyvä käytetty pitää arvonsa siinä mihin se on jo pudonnut.
Joo tosiaan tarkoitin käytettyä
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #11 : 02.08.11 - klo: 17.02 »
Ei muuta vauhdinnälkä kun nokka kohti ulvilan rataa,matkaa taitaa olla 20km.
2-tien varrella.
Sinne on muutama kaveri menos ajamaan,mäkin taidan käväistä.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa Vauhdinn4lk4

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #12 : 02.08.11 - klo: 17.03 »
Tuossa olisi halpa takavetocrossari: http://www.rceet.net/ansmann-mad-rat-buggy-110-2wd-kit-p-1156.html

Sitten joko kiinasta halvimpia mahdollisia sähköjä tai foorumista ostaa käytettynä niin voi päästä johonkin alle 150 euron luokkaan että saa auton liikkumaan.

Hei tuo saattais kiinnostaa, mutta osaatko sanoa suoraan mitä noi "Lisäksi tarvitset:" listan tarvikkeet tulisi maksamaan.
Sivuilta löytyi listan ensimmäiseksi tuotteeksi radiopaketti W6 3CH 2.4GHz radiopaketti 70€, joka näytti aloittelijan käteen hiukan liian tekniseltä. Mitä moinen ja sopivampi maksaisi?

Poissa Vauhdinn4lk4

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #13 : 02.08.11 - klo: 17.07 »
Ei muuta vauhdinnälkä kun nokka kohti ulvilan rataa,matkaa taitaa olla 20km.
2-tien varrella.
Sinne on muutama kaveri menos ajamaan,mäkin taidan käväistä.

Joo, huomasin Ulvilan radan täältä foorumilta ja sieltä jopa tämän illan ilmoituksen. Vaan tuskin onnistuu tänään, mä olen hiukan liian herkästi innostuva ja hiukan liian kireällä budjetilla näin loman lopuilla. Ei passaa intoilla ihan vielä.
Mutta hauskaa, että siellä on noinkin lähellä rata. Voisin joskus sinne ilmestyä, jos vaan sen laitteen hommaan ensin.

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #14 : 02.08.11 - klo: 17.10 »
autossa ei ole laakereita, jotka maksavat 15e koko autolle, nämä kannattaa päivittää jos varsinkin ajat kovaa.
Kiinasta hk:n 2 kanavainen radio, halpis servo, laturi ja akku käytettynä (tai uutena suomesta, koska et harrastelun aluksi ota lipoja, kun et edes tiedä pidätkö rc:stä) harjaton motti ja nopari + työkalut.
hinta järjestyksessä, 60e (auto), 15e, 10e, ~25e, ~10e, ~20-50, 50e, 10-30e
190-230e, tai sitten ostat sieltä valmiiksi rtr harjattoman, joka menee kovaa.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa Vauhdinn4lk4

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #15 : 02.08.11 - klo: 17.12 »
Nyt kun osa teistä on tietoinen mun budjetistani, niin voisitteko kertoa vielä jostain tietystä foorumillla myytävästä, joka sopisi mulle?
Luulen, että te tunnette suhteellisen hyvin nuo laitteet ja osaisitte sanoa jotain...

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #16 : 02.08.11 - klo: 17.13 »
Jos haluat päästä helpolla ja ostaa samantien hyvää tekniikkaa niin valitse 2,4 GHz radiot ja hiilettömän moottorin. Tuolta löytyy akkuja ja laturia vaille valmiina pakettinakin: http://www.rceet.net/ansmann-mad-rat-24ghz-rtr-p-1019.html

Rehellisesti sanoen tuolla satasen budjetilla ei Nikkoa kummempaa laitetta kannata havitellakaan, jos on 200 euroa laittaa kiinni niin saa jo laadukkaampaa.

Poissa Vauhdinn4lk4

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #17 : 02.08.11 - klo: 17.20 »
HSP torche foffiauto

Mitäs tuosta paketista puuttuu? Ärjy sitä on myymässä.

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #18 : 02.08.11 - klo: 17.22 »
En kannata että ostat kyseisen auton. Varaosat ovat heikkoja ja niitä et saa tuskin mistään.
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #19 : 02.08.11 - klo: 17.35 »
Nopsasti vilkaistuna laturi, ja ok lipolaturit maksavat ainakin 50e.
Torche on ihan ok auto, mutta varaosien saanti on lievästi heikkoa.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #20 : 02.08.11 - klo: 17.41 »
Itse Ostaisin HVoltagelta Blitzin ja säästelisin sähköihin, joihin ikäväkyllä menee vähintään toinen 150 €
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa Vauhdinn4lk4

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #21 : 02.08.11 - klo: 17.44 »
Önko halvempia tällä hetkellä?


Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #23 : 02.08.11 - klo: 17.49 »
noh, traxxasin vxl mallit ovat kestäviä ja kulkevat kovaa, hinnat lähtevät 300e jonnekkin 400e paikkeille, jos et halua suurempaa autoa.
Näillä autoilla on ikää ja hyvä jälleenmyynti arvo.
Itse tosin aloitin harrastuksen 150e budjetilla, harjallinen auto ei kulkenut ihmeellisesti, mutta oli se parannusta nikkoihin.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #24 : 02.08.11 - klo: 20.48 »
Sinne on muutama kaveri menos ajamaan,mäkin taidan käväistä.
Mutta hauskaa, että siellä on noinkin lähellä rata. Voisin joskus sinne ilmestyä, jos vaan sen laitteen hommaan ensin.

Tajuan kyllä toistavani itseäni, mutta kuitenkin: mene ihmeessä sinne radalle ennen kuin ostat mitään autoa! Ei sinulle siellä radalla kukaan omaa autoaan myy, joten et ole vaarassa tuhlata rahojasi siellä. Sopivana iltana näet erilaisia autoja ja sen jälkeen on paljon parempi ostaa sellainen auto josta sitten pitää.

Lisäksi radalla näet, mitä kaikkea muuta kuin se auto ihmisillä on mukanaan - akkulatureita jne. Niitäkin on sitten helpompi ostaa ja miettiä.

Ja voi olla, että päätät olla kokonaan aloittamatta RC-autoilua - se vasta onkin säästöä! Jos ostat auton nettikaupasta, ennen kuin olet koskaan ajanut RC-autoa tai nähnyt sitä rataa, niin miten ostoksesi voisi osua kohdalleen?  :undecided:

Minä hiukan pelkään, että hankkimalla nyt maailman halvimman RC-auton, petyt pahemman kerran, koska siitä ei sitten sitä vauhtia irtoa. Mutta nyt pidän turpani kiinni. :lipsrsealed:

EDIT: No, pakko rikkoa lupaus, koska törmäsin tähän:
http://rc10.fi/index.php?topic=59032.0
Jos tuossa todella on kaikki muu kuin lipolaturi, niin aika halpa on.
« Viimeksi muokattu: 02.08.11 - klo: 20.53 kirjoittanut pijokela »
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #25 : 02.08.11 - klo: 22.00 »
Tuo on totta mitä Pijokela kirjoitti,radalla käymisen ehtona ei ole auton omistaminen.
Neuvoja ja vinkkejä saat ihan varmasti,halusit niitä tai et.
Apua on saanut aina kun sitä on tarvinnut,jos vaan kehtaa apua pyytää.

Kaikki me on joskus tää harrastus aloitettu,toiset aiemmin toiset myöhemmin(niinkuin minä)

Jos huomenna vaan on kuivaa,niin uskoisin siinä klo 18 aikaa olis porukkaa tontilla.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #26 : 02.08.11 - klo: 23.24 »
Noniin, olen tyyppi, joka potee ainaista vauhdinnälkää?

Sinua 2 vuotta vanhempana saman vian omaavana, sanoisin että ihan mukava lisä "normipäivään". Ei voita surffausta (josta saan itse parhaat kiksit) eikä varmastikaan oikeaa ajamista, jos olisi sellaiseen taitoja tai varaa. 10 vuotta tätä on nyt putkeen tehty ja addiktiota on podettu enemmän ja vähemmän, tosin 40 kympin jälkeen alkanut olla hieman vaimenemaan päin eikä kisaaminen tunnu enää samalta kuin aiemmin, ei myöskään radalla ajo ku ei oikein enää jaksa panostaa samalla tavalla kuin ennen. Mutta tsekkaa vaikka tämä pätkä, kavereiden kanssa saadaan ihan hyvät kiksit tästäkin (tosin kuvissa tällä kertaa vain yksin)
BMT 081 F40
Mun juutuubista löytyy paljon kaikkea muutakin shaissea ja videon pätkää
Tsemiä valintaan
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Vauhdinn4lk4

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #27 : 03.08.11 - klo: 11.04 »
Tämä on nyt kännykällä vastattu, joten lainaus ei onnistu ihan tavallisin keinoin.

"Minä hiukan pelkään, että hankkimalla nyt maailman halvimman RC-auton, petyt pahemman kerran, koska siitä ei sitten sitä vauhtia irtoa. Mutta nyt pidän turpani kiinni.

No, pakko rikkoa lupaus, koska törmäsin tähän:
http://rc10.fi/index.php?topic=59032.0
Jos tuossa todella on kaikki muu kuin lipolaturi, niin aika halpa on."

Minä:
Ensiksi voin sanoa, et ihan järkevästi perusteltu syy, miksi kannattaisi ensin mennä radalle ja kokeilla. Alan kallistumaan, et kävisin siellä Ulvilassa sittenkin joskus.

Ja toisekseen, tuo viimeinen oli jo sangen pätevä tarjous. Vaan ei ihan vielä kuitenkaan, vaikka kovasti mieli tekisi.
Olen sangen varmasti hankkimassa jonkin laitteen, mutta ensin täytyy palata töihin ensi viikolla.

Innostun vaan herkästi kaikenlaisen uuden elektroniikan hankkimisesta, että oli jo lähellä laittaa mailia ensihuumassa. Ja tätä ei olis tapahtunut ilman teidän apujanne. Kiitos niistä.
Nyt jaan kuitenkin odottamaan parempaa hetkeä.

Poissa Vauhdinn4lk4

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #28 : 03.08.11 - klo: 11.07 »
Hei muuten, jostain osui lause silmiini, et driftaus onnistuu kun koneessa on tarpeeksi tehoja. Tarpeeksi vaan kaasua niin irtoaa pito.
Toimiiko toi ihan jokaisessa laitteessa ja vaatiiko sliksit renkaat? Vai miten oikein on?

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Rc autoista vauhdinnälkään?
« Vastaus #29 : 03.08.11 - klo: 11.55 »
Toi linkin takana oleva auto on koko 1/18 eli kämmenen kokoinen. Sillä ei kyllä kauheesti vauhdin tunnetta saa syntymään ja jos oikeasti haluat jotain tunnetta peliin niin sen pitää olla polttis.

Driftaukseen käytetään sitä varten tehtyjä normaaleja renkaita kovempia renkaita.
Kiitos 20 vuodesta!