Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - EikkaRC

Sivuja: [1]
1
Team C / Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 23.01.14 - klo: 12.27 »
Lainaus
Jos servoseiveri on liian löysällä, se kyllä keskittä mutta kääntyy veltosti tai ei ollenkaan. Liian tiukalle sitä ei voi saada vakio osilla, koska se ei ollut liian tiukka Lindgrenin virityksilläkään ja silloin se piti laittaa päällä olevalla ruuvilla väkisin kiinni. Eli servo on rikki tai ohjauksessa jokin muu jumittaa.

Servo saveri kannattaa tosiaan vääntää jumiin, itellä oli olgelmana, että kovemmassa vauhdissa renkaat eivät meinanneet kääntyä kun servo saveri oli säädetty "oikein". Mutta kuulostaa hieman servo ongelmalta.

Öljyinä oon käyttänyt sisällä e-7000/k-10000/t-4000 yhdistelmää joka toimii mielestäni hyvin, ainakin meidän suht mutkaisella radalla. Ainoastaan mielessä on käynyt kokeilla tuohon keskelle aavistuksen jäykempää. Mulla on siis diffit 4:llä rattaalla. 2:lla rattaalla saa laittaa huomattavasti jäykempää.

2
Team C / Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 08.11.13 - klo: 22.06 »
Onkohan kellekään muulla kadonnut diffirattaasta yhtä hammasta? Tuossa syksyllä vajaan kuukauden ulkoradoilla ajon jälkeen ja pienen tauon jälkeen tuli innostus laittaa auto sisäradoille sopivaksi. Diffiöljyjen vaihdon yhteydessä pisti silmään takadiffin toisesta lautaspyörästä (diffin veto rattaan puoleisesta) irronnut hammas. Onneksi ei ollut päätynyt hampaiden väliin vaan oli siististi kotelon sivustalla, joten muut hampaat olivat täysin ehjät.

Autossa mulla on ollut maltillinen 540 8.5 lankanen 4000kV kone, joten en usko ylimääräisten tehojenkaan rikkoneen hammasta. Meneekö noita usein SC vehkeissä? Itsellä tämä ensimmäinen SC ja muissa vehkeissä ei oo vastaavaa tullut nähtyä. Niin ja auto tosiaan kasattu kitissä olleilla öljyillä.

3
Team C / Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 27.09.13 - klo: 09.56 »
Pitänee antaa tässä samantien tunnustus EuroRC:lle. Asiakaspalvelu toimi esimerkillisesti ja nuo maanantaiversion osat menivät takuun piiriin.

Hieman meinaa jo koeajo poltella kun auto odottelee pöydällä.

4
Team C / Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 27.09.13 - klo: 00.28 »
No niin nyt on viimein auto kasassa. Alku vastoinkäymisten jälkeen auto kasaantui loppuun yllättävän hyvin. Huomenna vielä kori ja renkaat kiinni, viikonloppuna sitten radalle testaamaan.

[/quote]
Jos kitti on meiltä ostettu laita sähköpostia info@eurorc.com ja lähetämme korvaavat osat. Lähtökohta on että kitit ovat täydellisia ja toimivia. E-clipsejä saattaa joskus mennä jos liian rajusti niitä käsittelee mutta yleensä niitä on extraa mukana.

t. Axel
[/quote]

Minäpä laitan viestiä. Parit e-clipsit tosiaan halkesivat paikalleen laittaessa ilman suurempaa voiman käyttöä, muut toimivat ongelmitta.

5
Team C / Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 26.09.13 - klo: 19.03 »
Tänään hain paketin postista ja liekkö joku maanantaiversio mulla ainakin pikkuosien puolesta. Ruuveista pyörähtänyt pari kantaa sileäksi, e-clip paukkuneet poikki ja keskidiffin kotelossa oli sen verran isot ruuvin reiät ettei yksikään ruuvi ottanut kiinni. Eipä ole aikaisemmissa autoissa ollut vastaavia ongelmia ainakaan samassa mittakaavassa.

Kasaus jatkuu kunhan saa tuon dremelin akun ladattua. Yllättävän paljon on pikkuvikoja sattunut samaan pakettiin. Epäilijöille tiedoksi että ihan kunnon kuusiomeisselillä on ruuveja kiristetty eikä tosiaankaan liian tiukalle vaan kevyesti sormenpäillä kiinni.

Toivotaan että sitten radalla ottaa nämäkin vastoinkäymiset takaisin.

Miten onko muilla ollut samanlaisia ongelmia, poislukien nuo ruuvinkanta ongelmat joista jo aikaisemmin viesteissä mainittu?

Sivuja: [1]