Puhtaasti sitä parkkissuttaukseen. Race car (BMT) on sitten erikseen.
Jatkoa seuraa.. iski lievä inspiraatio.
Nyt kun tilaa pakoputkiston jäljillä on sivulla, niin ekaksi mietin toista PA-tankkia --> pitkä ajoaika.
Päädyin uitenkin kokeilemaan Centaxia. Pienen viilailun jälkeen sovitus onnistui.
PA-tankkia siirretään pikkasen sivuun. Samalla tavalla onnistuu myös vaihteiston sovitus, Thunderi Tigerilta löytyy nimittäin kynsiperiaatteella toimiva vaihteisto joka on normi diffin kokoinen, jota voisi siis käyttää vaihteiston tekoon. Mutta se saa toistaiseksi jäädä, kokeillaan tätä Centaxia ekaksi kun sellanen nyt saattuu olee vähän ylimääräisenä. Ampuu hyvin vaikka huiput jäävätkin pikkasen alemmas kuin vaihteella --> Rally game auto.
Iloinen yllätys oli myös HPI rotostart, siinä tuli tuo käynnistyselementti moottorille mukana ja sehän piru vie istui täydellisesti RB:hen.
Tästä jatkuvat parkkistestit.
Kuvia
Centax (uusi malli):
Roto: