Kirjoittaja Aihe: HPI Sprint 2 Flux  (Luettu 2802 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sakkekivi

  • Jäsen
    • Profiili
HPI Sprint 2 Flux
« : 04.02.11 - klo: 10.23 »
Joo elikkäs alotetaan tällekin nyt oma..en ainakaan haulla löytänyt jo olemassa olevaa topikkia. Tai sitten olen ainoa kyseisen auton omistaja??

Itsellä ollut kyseinen palikka valkosella porchen korilla n.kuukauden.. ihan hyvin on toiminut ja drifterin suuntaan pikkuhiljaa alettu kääntymään..tosin vielä ei muita muutoksia ole tehty kuin driftivanteet ja renkaat.

Poissa Fla2h

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Sprint 2 Flux
« Vastaus #1 : 04.02.11 - klo: 11.40 »
On hyvä auto. kestävä ja hyvä alottelevalle ja hiton hyvä kokeneellekki. one-way diffin laitat eteen ja lukko taakse.
???????The Drift Princess??????
TEAM DriftX.

Poissa SpeedTronic

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HPI Sprint 2 Flux
« Vastaus #2 : 04.02.11 - klo: 13.36 »
paljon kulkee nopeimmilaan oisko 60 oon alottelia niin oisko tu mulle hyvä koska oon ajanu vaan rpari kolme kertaa enne rc mut se oli polttis :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Sprint 2 Flux
« Vastaus #3 : 04.02.11 - klo: 14.24 »
paljon kulkee nopeimmilaan oisko 60 oon alottelia niin oisko tu mulle hyvä koska oon ajanu vaan rpari kolme kertaa enne rc mut se oli polttis :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Sitten voisi parantaa ulosantia. Hirveää luettavaa. Kolme kertaa piti lukaista että ymmärsin.
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

Poissa sakkekivi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Sprint 2 Flux
« Vastaus #4 : 04.02.11 - klo: 19.40 »
paljon kulkee nopeimmilaan oisko 60 oon alottelia niin oisko tu mulle hyvä koska oon ajanu vaan rpari kolme kertaa enne rc mut se oli polttis :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Itelle on kans ensimmäinen auto tämä ja ennen en oo kun nikkoautoilla vaan ajellut..ei tuota pettymystä..ja itse ostin juuri siksi että olisi autoa sitten pidemmäksi aikaa. Tutka jos ois nii pääsis nopeuksia mittaamaan  :cheesy: mut kyllä se sen verta kulkee että touringradalla saa rikki jos seinään vetää..ainaki mulla kun ei silmät oo sellaseen vilinään tottunu nii jouduin jo vasemman eturenkaan C-hubin vaihtamaan. Aattelin tilata ebaysta alumiinimalliset niin ei oo huolta rikkoontumisesta..

Poissa Fla2h

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Sprint 2 Flux
« Vastaus #5 : 04.02.11 - klo: 19.44 »
Pistäs linkkiä niihin tukivarsiin. Alko ittekki kiinnostaa. Ettiny oon mutta ebay kyllä vielä tullu mieleen... :lipsrsealed:
Ei se pienellä radalla kovaa mee mutta menee tarpeeks. 2s lipolla pitäis mennä ainaki sen 70-80 km/h. :cool:
???????The Drift Princess??????
TEAM DriftX.

Poissa sakkekivi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Sprint 2 Flux
« Vastaus #6 : 04.02.11 - klo: 19.56 »
Pistäs linkkiä niihin tukivarsiin. Alko ittekki kiinnostaa. Ettiny oon mutta ebay kyllä vielä tullu mieleen... :lipsrsealed:
Ei se pienellä radalla kovaa mee mutta menee tarpeeks. 2s lipolla pitäis mennä ainaki sen 70-80 km/h. :cool:

Voit ettiä ite ku katot vaa auton ohjekirjasta sen osan numeron ja laitat sen sinne ebayn hakuun..
sieltä tuli ainaki ku ite kattelin nii 12$ + muutama hassu posteja..nii tulee saman väriset mitä on sitä violettia anodisoitua alumiinia

Poissa Fla2h

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Sprint 2 Flux
« Vastaus #7 : 04.02.11 - klo: 20.04 »
Ei ole ohjekirjaa... Olisin päässy helpommalla ettei tarttis lähtee manuaalii hakee netistä... :undecided:
???????The Drift Princess??????
TEAM DriftX.

Poissa sakkekivi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Sprint 2 Flux
« Vastaus #8 : 04.02.11 - klo: 20.17 »
Ei ole ohjekirjaa... Olisin päässy helpommalla ettei tarttis lähtee manuaalii hakee netistä... :undecided:


http://cgi.ebay.com/HPI-Sprint-2-Series-Aluminum-Front-C-Hubs-/320651057556?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item4aa84ad994 tuossa on vissii vastaavat..ja ei se sillä tuotekoodilla löytäny ku tietysti alkuperäisiä muovisia..mutta tossa noi on

Poissa Fla2h

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Sprint 2 Flux
« Vastaus #9 : 05.02.11 - klo: 22.09 »
Kiitosta. :cool:
???????The Drift Princess??????
TEAM DriftX.