Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 641411 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2310 : 27.01.06 - klo: 18.06 »
Et sä tohon voi RB:tä laittaa kun ei oo sävy/sävyyn korin kanssa :)
Yksinkertainen tosiaan on kaunista... toivottavasti.
Tyhjä

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2311 : 27.01.06 - klo: 18.46 »
Niin, sitä mun täytyy ajaa toisella kopalla (musta/kelta) joka sopii siihen "kromattuun" kanteen paremmin :D

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
k
« Vastaus #2312 : 28.01.06 - klo: 01.31 »
yksinkertainen on hieno.

sanoo häiskä(minä) kenellä ei maalipurkki pysy edes kädessä..  :mrgreen:
oma(t) korit tulee kans yks väriseksi.

onneks tarroilla voi aikapaljon vaikuttaa..
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2313 : 28.01.06 - klo: 02.23 »
Hmmm... ikävä sanoa mutta mun maku on sellanen että en vain pidä.

Mutta nää onkin makuasioita, ja mitäs sillä on väliä  :D

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2314 : 28.01.06 - klo: 10.33 »
Tänks vaan kommenteista.

Jep, monivärinen on pöydällä nätimpi. Ehkä tämä sitten toimii radalla kun rapa lentää ja nitro savuaa.. sillon yksivärinen tulee esille paremmin? Lika nää peittää kuitenkin....

Vähän muutoksia.. ehkä tällä mustalla siivellä parempi?
Lisäksi poistin ne vinyylitarrat sivuista kun ne on aika paksut ja varmaan kerää skeidaa matkaan..ei hyvä.


Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2315 : 28.01.06 - klo: 14.34 »
Siipi toi parannusta...

Mutta yksivärinen ja varsinkin räikeä vihreä ei ole minun silmään istuva sitten millään...
Mutta nää onkin mun silmät.  :mrgreen:

Mutta jokatapauksessa näitä yksivärisiäkin pitää olla, ettei jokainen auto näyttäisi radalla samalta.

Ja pakko on vielä mainita niistä muutamasta punakorisesta autosta.
Ei vaan mee mulle jakeluun että autojen pitää olla lähes identtisen näköset.
Hyvä että ite kuskitkaan niitä toisistaan tunnistaa.

Poissa driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2316 : 28.01.06 - klo: 17.09 »
kyllä ne erottaa iha hyvin...ei voi olla niin huono keskittymään että sekoittaisi oman auton kaverin autoon vaikka onkin melkein samanlainen!...
CEN | RB | FUTABA |

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
k
« Vastaus #2317 : 28.01.06 - klo: 19.24 »
joo onhan se vähän tyhmän näköstä. täytyy nyt talvella koittaa kehitellä jotain erilaista(=teippiä.. :mrgreen: ) kun on aikaa.

ku vaan osais maalata..
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2318 : 28.01.06 - klo: 20.27 »
Se on hyvä tiimiväri ku on neonväriset autot ;-) punainen tai vihree..

Poissa driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2319 : 28.01.06 - klo: 20.32 »
jep :D  ja paaaaljon tarroja,ettei ees kunnolla sitä väriä näy:P
CEN | RB | FUTABA |

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2320 : 29.01.06 - klo: 13.34 »
Mä kyllä sekotin oman autoni jonkun muun autoon Belgiassa  :mrgreen:
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2321 : 29.01.06 - klo: 14.07 »
:mrgreen:

No se olikin helppoa ja kävi kerran itelle sama.
Ihme ja kumma omakin auto tuli hienosti rataa pitkin vaikka väärää autoa tarkkailinkin.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2322 : 29.01.06 - klo: 15.00 »
Haha hyvä stoori  8)

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2323 : 30.01.06 - klo: 20.12 »
Tuli mieleen, kun hommasin käytetyn landmaxin, niin onko siitä mahdollista joillain tukivarsien ja pyörien tms. osien vaihdolla rakentaa Infernoa kun runkohan on aika samanlainen. Tai edes jotain infernoa lähellä olevaa?
| Academy | Axial |

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
k
« Vastaus #2324 : 31.01.06 - klo: 09.08 »
kyllähän siitä voi rakentaa. alustalevy pitää kans vaihtaa. mun muistaakseni land maxissa on suora levy. ittelleni tulee nyt mieleen tukivarret, vetoakselit, renkaat, vanteet, alustalevy, keskidiffi.. ainakin nämä. ohjekirjoista voi helposti katsoa mitä kaikkee tarttee.
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2325 : 31.01.06 - klo: 12.09 »
Pohjalevy on loivan V kirjaimen muotoinen ja reunat taitettu ylös.
| Academy | Axial |

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2326 : 01.02.06 - klo: 00.11 »
Nyt rupeaa olla auto kesää varten iskussa
kuvia: http://jonnikotola.gfoto.com

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2327 : 01.02.06 - klo: 09.44 »
Allright! WS7II meinaat ajaa.. ei huono
Onko setuppeja?

Mullakin on auto kasassa seuraavin:
- Sirion SBK21 pata pultattuna kiinni + alukytkinpalat, 1.0mm jouset (Kyosho) ja 13T kello (K-factory)
- Iskarit aikalailla stock asennoissa 1.4 reiät ympäri 60+40wt asso öljy, siniset jouset (eteen vois laittaa valkoiset kuulemma), takana SP2 iskarin akselit
- 2.5 asteen taka aurauspala
- ohjausgeometria B-paloilla epäkeskot Low-asennoissa
- 20 casterpalat
- diffit 3K-5K-1K (tähän luultavasti tulee vielä muutoksia)
- vakaimet stock
- uusi alusta SP2 (tietty!) ja takadiffiboxi
- K factory saranatapit, Racers Edge ohjauspalat ja jäykkärit
- Lasikuitu jarrupalat x4 (sanderssona)
- renkaat (Crime Fighter), vanteet (Velocity), siipi ja kori Proline
- kaikki laakerit kumisuojattu (jp-nitroracing), uudet kytkinlaakerit
- titaaniruuvit 80%

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2328 : 01.02.06 - klo: 10.05 »
Laitoin autoon ainakin aluksi suoraan Josen setupin http://www.hobao.fi/dynpics/pictures/setup/h7setupsheet.jpg
Eiköhän se toimi :)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2329 : 01.02.06 - klo: 10.16 »
Joo! Sen sit näkee.. :) Vaikka Jose valitteli ettei 1.7mm reikä toimi kasissa ja 777 on vähän sinnepäin, tosin 1.5mm oli musta kyllä aika hyvä

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2330 : 01.02.06 - klo: 13.58 »

Poissa AkiM

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2331 : 01.02.06 - klo: 16.08 »
Lainaus käyttäjältä: "Jonni"
Laitoin autoon ainakin aluksi suoraan Josen setupin http://www.hobao.fi/dynpics/pictures/setup/h7setupsheet.jpg
Eiköhän se toimi :)


Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"
Joo! Sen sit näkee.. :) Vaikka Jose valitteli ettei 1.7mm reikä toimi kasissa ja 777 on vähän sinnepäin, tosin 1.5mm oli musta kyllä aika hyvä


Nyt on kyllä äijillä menny vellit ja puurot sekaisin...  :wink:

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2332 : 01.02.06 - klo: 16.16 »
kuinka?

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2333 : 01.02.06 - klo: 16.37 »
Sitä mäkin ihmettelen? Paitsi jos puurolla ja vellillä tarkoitetaan Kyozhoa ja HoBaota niin sitten kyllä kai ;-)

Poissa AkiM

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2334 : 01.02.06 - klo: 17.25 »
No jos sanotaan näin: Mistäköhän sais Jared Tebon kisasetupin. Vois kokeilla sitä H8:siin  :P

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2335 : 01.02.06 - klo: 17.28 »
neo-buggyn etusivulta löytyy Tebon setup  :wink:

näinhän se on..

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2336 : 01.02.06 - klo: 17.30 »
Nämä autot ovatkin niin erilaisia.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2337 : 01.02.06 - klo: 17.31 »
Kuin yö ja päivä

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2338 : 01.02.06 - klo: 22.11 »
Pojat Japanista esittelivät Kz uutuuksia ruotsissa ennen Saksan messuja. Tässä Kyoshon Samin ottamia kuvia Nitro Mini Infernosta 0.9cc koneella (proto) ja Inferno 777 kisa truggysta






Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2339 : 02.02.06 - klo: 01.03 »
Kun näätte kasin livenä ja jos silmät toimii ni kyl huomaatte et mitkään Hyper 7 tai Kyosho setupit ei ole varmasti sovellettavissa suoraan H8 iskunvaimennusgeometriaan tai toisin päin. Ensinnäkin H8 iskarit ovat huomattavasti enemmän maakuulla ja kiinnityspaikat tukivarsissa ovat täysin eri aaltopituudella kuten myös iskaritornin iskarin yläpään kiinnitysetäisyys toisistaan.

Näin on närhet poijaat :)
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND