Alusta alkaa pikkuhiljaa olla kasassa ja nyt odotellaan sähköjä
Korin maalaukseen en juurikaan satsannut, koppa tulee vaihtumaan ja tällä on hyvä rymistellä alku tuntuma. Värit koppaan ja nuorempi poika toimi tarramestarina.
Iskaritornit tein 4mm hiilarista ja muut osat 2mm hiilarista, muutamalla hiilariosalla on enemmän blingi- kuin painoarvoa
Iskareiden korkkeihin tein ilmausruuvit ja bladdereista leikattiin keskiosa pois, nyt ne on helposti täytettävät emulsioiskarit. Tänään tein iskareihin vielä uudet kartiomännät ja kepit tuntuu melkoisen smuutilta, lopullinen reikien määrä ja koko selviää aikanaan radalla. Suojakumit otin pois kun niitä ei sisäradalla tarvii ja laitoin jotkut optiojpuset paikalleen.
Pohjalevy on Bump Performancen valmistama ja samalla ruuvattiin kiinni Losin runkojäykkärit sekä tukivarsien holderit joissa on palasäädöt tukivarsien eri asennoille. Akkukotelolle näytettiin porakonetta ja Dremeliä, saatiin vähän painoa pois. Hiilarikotelo oli työn alla mutta homma pantiin jäihin odottelemaan uutta intoa kiinnitysten toteuttamisesta.
Ruuveja päivitettiin siinä määrin että nyt pärjätään pelkästään millisillä työkaluilla. Samalla diffit puhdistettiin ja alkuun lähdetään UR7/5/3 öljyillä liikkeelle, aika näyttää mihin päädytään. Ruuvilukitteet varmistettiin kriittisiin paikkoihin ja alustan toimintaa herkisteltiin, iskarien yläpään kiinnityksille vielä tehdään jotain.
Losista on melko hyvin saatu karsittua ARTR lookki pois ja se alkaa pikkuhiljaa muistuttamaan kilpuria, tuskin on noilla palikoilla yhtään nopeampi mun käsissä mutta onhan se kivempi mekata kun on vähän blingiä ja kisaosaa siellä täällä
Ja kuten huomaatte, olen edelleen lahjaton valokuvaaja wanhalla pokkarilla...