Kirjoittaja Aihe: Arkipäivän hauskoja tilanteita!  (Luettu 1153 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Arkipäivän hauskoja tilanteita!
« : 07.02.04 - klo: 12.21 »
Tänne saa laittaa itsensä ja erityisesti kavereiden tekemiä mokia ja kämmäyksiä :twisted:
Mulle tuli tässä mieleen pari aika hauskaa englannin tunneilta:
Minä ja kaverini käymme kuudetta luokkaa.
Minulla on yksi kaveri,joka ei ole mitenkään erityisen hyvä englannista,ja hänellä on kaiken lisäksi lukihäiriö.
Kun hän lukee englannin kielistä tekstiä,hän ei yhtään ajattele mitä siinä lukee,jos hänen pitää lukea ääneen hän sanoo lauseen sellaisena,minkälaisena se hänen päähänsä ensimmäisenä putkahtaa.
Tästä hyvä esimerkki oli,kun opettaja pyysi häntä sanomaan kappaleen otsikon,joka sattui olemaan ashore.......ja arvatkaapas miten kaveri sen luki!
No tietenkin asshole :mrgreen:
Siinä oli naurussa pitelemistä!!

Sitten vielä toinen saman tyypin suorittama moka:
Meidän englannin opettajamme on vanha,kärttyisä ja kaikinpuolin kauhea kääkkä........hänelle on kehkeytynyt oppilaiden käyttämä lempinimi "strutsi",josta hän ei pahemmin pidä!
No,kerran kun tulimme matematiikan tunnilta käytävälle ja olimme menossa välkälle.
Seuraavana olisi englannin tunti.
Siinä käytävällä kaverini sitten tokaisi mahtipontiseen ääneen näin:"Seuraavana onkin sitten STRUTSIN tunti!".
Ja arvatkaapas kuka käveli aivan kaverin takana.....aivan,opettajanhuoneeseen matkalla ollut englanninopettajamme :mrgreen:.........seuraukset voitte arvata.
Myös monia muita paljon mahtavempia tapauksia on kavereiden kanssa tullut järjestettyä,mutta niistä en nyt kerro mitään,menisi viimeisetkin maineen rippeet :wink: ....

Poissa Mage

  • Jäsen
    • Profiili
Arkipäivän hauskoja tilanteita!
« Vastaus #1 : 07.02.04 - klo: 12.55 »
Yhtenä päivänä ennenko tunti oli alkanu yks kaveri lauloi pätkän terracen ja phillipin laulua.. haista p***a v***n sedän n****a... Ja luokan valvoja sattui just taakse... Ei se oikein tykänny. Tämä sama laulaja oli aikaisemmin saanut elinikäisen aamunavaus kiellon...
Marko