Kirjoittaja Aihe: @jippii.fi ----> @Netti.fi  (Luettu 5264 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
@jippii.fi ----> @Netti.fi
« : 25.10.04 - klo: 19.09 »
Kuinkas monelle Jippiin Webmail palvelua käyttävälle on tullut tarjous uudesta ilmaisesta @Netti.fi osoitteesta?
Jos on tullut,niin en kyllä suosittele tarttumaan siihen,nimittäin tänään sain huomata että kaikki uuteen osoitteeseen tullet postit ovat kadonneet,samoin kuin vanhat viestit ja kansiot.
Viestitkään eivät suostu lähtemään uudesta osoitteesta,joten tulikivenkatkuinen palaute odottaa vielä lähtöään.
Myöskään vanha @jippii.fi päätteinen osoitteeni ei aukea,kuulemma tilapäisen virheen takia...........tietenkin voi olla,että koko episodi on vain tilapäinen,ja kohta kaikki on taas ennallaan.

Edit: Kappas vaan,nyt en pääse uuteenkaan osoitteeseen,paina paina Saunalahti  :mrgreen:

Poissa RaDon

  • Veteraani
    • Profiili
@jippii.fi ----> @Netti.fi
« Vastaus #1 : 25.10.04 - klo: 19.21 »
Ehei mitään Jippiitä!

Gmail se olla pitää!

...Mulla olis muuten muutama ylimääräinen kutsu gmailiin. Tarviiko joku? Hyvillä perusteluilla saa. :wink:

...Meni kyllä vähän offtopiciks.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
@jippii.fi ----> @Netti.fi
« Vastaus #2 : 25.10.04 - klo: 19.32 »
Minulla tuo on toiminut ihan hyvin, siis netti.fi

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
@jippii.fi ----> @Netti.fi
« Vastaus #3 : 25.10.04 - klo: 19.33 »
Ei pääse sisään ei...
Muutenkin olen poistumassa jippiin käytöstä

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
@jippii.fi ----> @Netti.fi
« Vastaus #4 : 25.10.04 - klo: 19.54 »
No nyt on tilanne palannut entiselleen,ja kaikki aineisto on tallella.

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
@jippii.fi ----> @Netti.fi
« Vastaus #5 : 25.10.04 - klo: 20.24 »
Joo mulla vaihtuu kans mutta mä oon käyttänyt jippiitä niin kauan että vaikee oppia uus osote... Noo onhan se hyvä että tulee lisää tilaa ja muuta systeemiä... :)
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
@jippii.fi ----> @Netti.fi
« Vastaus #6 : 25.10.04 - klo: 20.46 »
jippii on hyvä ja nopea nopeampi kuin hotmail :wink:
-EhtoollisWeli

Poissa RaDon

  • Veteraani
    • Profiili
@jippii.fi ----> @Netti.fi
« Vastaus #7 : 25.10.04 - klo: 21.30 »
Paljonkos tässä uudessa Netti.fi:ssä on tilaa? Onko spämmi-suodattimia?

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
@jippii.fi ----> @Netti.fi
« Vastaus #8 : 25.10.04 - klo: 21.30 »
10mt

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
@jippii.fi ----> @Netti.fi
« Vastaus #9 : 26.10.04 - klo: 07.24 »
Mulla on toiminut aivan hyvin toi, pitää vaan muutta jokapaikkaan että netti.fi..
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa RaDon

  • Veteraani
    • Profiili
@jippii.fi ----> @Netti.fi
« Vastaus #10 : 26.10.04 - klo: 12.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika Matilainen"
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
10mt



Ehei, ilmaiseksi siihen saa vain 4mt ja tilaamalla 6 lisää ;)


Hah....!

Gmaillissa on 1Gt  :wink:

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
@jippii.fi ----> @Netti.fi
« Vastaus #11 : 26.10.04 - klo: 14.48 »
VOI PENTELE!!! `Nyt se tempun teki... kokomaili on tyhjentynyt kaikesta... oli korvaamattomia kirjeitä.... mulla oli sellanen hommeli mihin olin kirjottanut kaikki siistit linkin joka oli niin pitkä kun mailiin voi tekstiä kirjottaa...
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
@jippii.fi ----> @Netti.fi
« Vastaus #12 : 26.10.04 - klo: 14.53 »
Joo mäkään en pääse kirjautumaan mailiin, siis en jippiiseen enää ja enkä sinne saunalahteenkaan... :evil:  Onhan se vaikeata muuttaa miljoona osotetta jippiiltä saunalahdelle... :x
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
@jippii.fi ----> @Netti.fi
« Vastaus #13 : 26.10.04 - klo: 15.07 »
Mää koittiin ekakerralla niin tuli että tilapäinen virhe sitten toisella kerralla pääsin sisään ja tyhjä koko pa***...
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Lagi

  • Jäsen
    • Profiili
pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
@jippii.fi ----> @Netti.fi
« Vastaus #15 : 26.10.04 - klo: 15.42 »
Heh, kyllähän se nyt pitäisi jo kokemuksesta ja historian perusteella tietää että Saunalahden palvelimilla ei mitään "tärkeää" kannata säilyttää. Toisaalta voidaan myöskin miettiä että kuinka tärkeä tuollainen "korvaamaton" linkkilista oikeen on. ;)

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
@jippii.fi ----> @Netti.fi
« Vastaus #16 : 26.10.04 - klo: 16.30 »
Eivät ne verkkosivut mihinkään häviä. Ja jos vähänkin tärkeämpää on niin kannattaa käyttää luotettavaa palvelua josta kannattaa vaikkapa maksaakin. Ainakin itse maksan ilomielin luotettavasta ja turvallisesta palvelusta. Ja tulevaisuuden ratkaisu kasvavaan roskapostiongelmaan on tehdä sähköpostitileistä maksullisia ja poistaa hotmail.com ja muut ilmaispalvelutpalvelut, sillä jos aivan oikein olen käsittänyt suurin osa roskapostisaastasta lähetetään juuri nimenomaisista ilmaispalveluista.

Gmail on minullakin nyt :)
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
@jippii.fi ----> @Netti.fi
« Vastaus #17 : 26.10.04 - klo: 17.05 »
Lainaus käyttäjältä: "blenheim"
sillä jos aivan oikein olen käsittänyt suurin osa roskapostisaastasta lähetetään juuri nimenomaisista ilmaispalveluista.


Et ole käsittänyt oikein.

Suurin osa roskapostisaastasta lähetetään siihen tarkoitetuilla ohjelmilla väärennetyillä lähettäjäosoitteilla.

Lainaus käyttäjältä: "blenheim"
Ja tulevaisuuden ratkaisu kasvavaan roskapostiongelmaan on tehdä sähköpostitileistä maksullisia ja poistaa hotmail.com ja muut ilmaispalvelutpalvelut


...josta johtuen tämä ei ole ratkaisu :-)
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
@jippii.fi ----> @Netti.fi
« Vastaus #18 : 26.10.04 - klo: 20.39 »
Lainaus käyttäjältä: "copter"
Heh, kyllähän se nyt pitäisi jo kokemuksesta ja historian perusteella tietää että Saunalahden palvelimilla ei mitään "tärkeää" kannata säilyttää. Toisaalta voidaan myöskin miettiä että kuinka tärkeä tuollainen "korvaamaton" linkkilista oikeen on. ;)



Se oli korvaamaton kun oon rc fani ja siellä oli yli 100 rc linkkii kaikkiin siisteihin paikkoihin ja videosivuihin ja sitten softaus sivuihin yms.. :D En muista niitä jos ne häippäsee. Nyt ne on myös täällä tallessa, osa niistä..
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum