Kirjoittaja Aihe: Hobbywing yms. kiinakoneet ja kiinnitys.  (Luettu 6646 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Timbe

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hobbywing yms. kiinakoneet ja kiinnitys.
« Vastaus #30 : 12.03.09 - klo: 15.51 »
Tommonen setti tuli tänään postissa myös, eZrun60A + 5.5T. Täytynee testata mihin siitä on vai onko ylitehokas drifteriin (kuskin taidot huomioonottaen) :grin:

Tamiya TT-01D [Silvia] - 'Caster' RC18T Brushless - Tamiya Rough Rider - Marui Thunderbird - Marui Shogun

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbywing yms. kiinakoneet ja kiinnitys.
« Vastaus #31 : 12.03.09 - klo: 18.13 »
ei muuta kun kiinni vaan. Jos tehoa on liikaa niin ohjaimesta epat vaan pienemmälle
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa teucca81

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbywing yms. kiinakoneet ja kiinnitys.
« Vastaus #32 : 15.03.09 - klo: 12.03 »
Tommonen setti tuli tänään postissa myös, eZrun60A + 5.5T. Täytynee testata mihin siitä on vai onko ylitehokas drifteriin (kuskin taidot huomioonottaen) :grin:



Tuliko minkä hintaiseksi tuo paketti? tuohon omaan tt-01seen olen myös ajatellut tuollaista, kun tuo vakiopaketti ei tunnu riittävän mihinkään.
Hpi Super 5sc Flux

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbywing yms. kiinakoneet ja kiinnitys.
« Vastaus #33 : 16.03.09 - klo: 10.33 »
mulla on sama paketti takatuupparissa kiinni ja myös kaverilla, olisko ollut 80 euroa kotiin asti, ei menny tulliin. Jos alvit olis joutunu maksamaan niin reilun kympin kalliimpi hinta, mutta hyvin on toiminu oma kone ja nopari, eli jees hinta/laatusuhde mun mielestä. Ja varmasti kuljettaa kiitettävästi tt01:stä.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009