Kirjoittaja Aihe: Team Losi talk  (Luettu 14207 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Losikuski

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Losi talk
« : 16.09.03 - klo: 22.49 »
Kaikki ns. kisakuskit laittakaapa tänne minkälaisella setupilla olette ajaneet sisällä ja jos muitakin vinkkejä löytyy, niin tänne topiciin ne ovat tervetulleita.

Poissa Juhana

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/koti/2fast2rc
Team Losi talk
« Vastaus #1 : 22.09.03 - klo: 16.09 »
millä losilla ajelet? Mä ajelen XXX-S G+:lla
Xray

Poissa Turhala

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/~turhala
Team Losi talk
« Vastaus #2 : 22.09.03 - klo: 19.51 »
Ei kukaan tiedä, että mistä saisi Street Weaponiin varaosia?

Poissa Kimi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Team Losi talk
« Vastaus #3 : 22.09.03 - klo: 21.11 »
XXX G+ ja foameilla olisi tarkoitus työntää tuleva talvi Rajatorpan "clubilla".... :shock:

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Team Losi talk
« Vastaus #4 : 23.09.03 - klo: 08.32 »
Lainaus käyttäjältä: "Turhala"
Ei kukaan tiedä, että mistä saisi Street Weaponiin varaosia?


Kokeile kysymällä ensin Salmisen Raimolta 040-7528905, jos häneltä ei löydy kannattaa vielä kokeilla Dantomista 0400-704207 (iltaisin). Dantom edusti aikanaan myös Losia, ja niillä on reilusti myös näitä vanhoja osia jäljellä. En vain saa päähäni milloin Dantom lopetti Losin edustamisen, joten en ole siis varma ehtikö edustaa myös Street Weaponia. Tiedäthän myös sen seikan, että Losin XX-4 (krossari) on käytännössä sama auto, eli niistä löytyy paljon samoja osia.

Kerro sitten minullekin, onnistuiko hankinta. Itsellänikin on Street Weapon, mutta varaosia on vielä jäljellä jonkun verran. Jossain vaiheessa tulee kuitenkin tilanne, jolloin osia pitäisi löytyä.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Team Losi talk
« Vastaus #5 : 25.02.04 - klo: 11.56 »
Löytyihän sitä tällänenkin viestiketju vielä kun vähän selasi taaksepäin. :)

Setupeista sen verran, että tässä olen niitä hakenut jokuseen otteeseen kerholla ja nyt rupee olemaan aika kohdallaan. Ainakin auton ajettavuus on erittäin hyvä minulle ja sen lisäksi myöskin vauhtia tuntuu löytyvän. Joitan arvoja matolle mihin nyt ainakin toistaiseksi tällä autolla olen päätynyt Stratus 1.0 kopalla, one-waylla, stanu koneella, CS-27 renkailla (JB siniset insertit) ja ilman vakaajia tässä:

Front droop: 2mm (mitattuna Losin ohjeiden mukaisesti tukivarren päässä olevan "nyppylän" alta).
Rear droop: 4mm
Front camber: -1
Rear camber: -1
Rear pivot support: 0R (upper mount position)
Front pivot support: 0F (upper mount position)
Front shock spring / oil: purple / 40
Rear shock spring / oil: silver / 40
Ride height: 5mm (front and rear)
Spur: 88T
Pinion: 24T

.. täytyy varmaan tehdä sellanen setup sheetti jossain välissä. Ihan kaikkia asetuksia kun ei tahdo muistaa ennen kuin auto on kädessä. Aika perusasetuksethan nämä on, mutta istuu ainakin minulle hyvin.

Lisäksi bongasin tälläisen sivuston, en tiedä saako näitä Suomesta tällä hetkellä, mutta tarkoitus olisi tässä lähipäivinä selvittää näiden saatavuutta: http://www.spiral-rc.com/netshop/parts/trinty/matt.htm

Poissa kojootti

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Team Losi talk
« Vastaus #6 : 25.02.04 - klo: 14.02 »
:!: :!:

Rc-superstore eli Salmisen Raimon putiikki ei ole enää
valitettavasti olemassa...Raimolla saattaa jotain osia olla mutta ainakaan firman puhelinnumero ei ole enää käytössä.

Omaan losiin (XXX) osia olen hankkinut JR-hobbysta (Oulu) jolla on tällä hetkellä losin suomen edustus(näin ainakin olen ymmärtänyt, korjatkaa jos väärää tietoa)...Sieltä luulisi saavan..
Henri Virta|Team Associated B5M Lite / B6 / B44.2 *RCM.fi *Hobbyfactory.fi

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Team Losi talk
« Vastaus #7 : 25.02.04 - klo: 14.13 »
Lainaus käyttäjältä: "kojootti"
Omaan losiin (XXX) osia olen hankkinut JR-hobbysta (Oulu) jolla on tällä hetkellä losin suomen edustus(näin ainakin olen ymmärtänyt, korjatkaa jos väärää tietoa)...Sieltä luulisi saavan..

JR-Hobbylta minäkin olen osia tilaillut (tosin vielä odottelen niitä saapuvaksi, eikä tilauksesta ole mennyt "kuin" 4½ vko), mutta siis nuo mainitsemani osathan eivät ole Losin itse valmistamia, vaan Trinityn viripalikoita. Trinityä edustaa Suomessa tietääkseni Dantom ja olen sinne lähettänyt kyselyn ko. osien saatavuudesta.

EDIT: Niin kaikille vielä tiedoksi, että JR-Hobby on virallinen maahantuoja Suomessa nykyään. Heille tulee omaan varastoon autojen yleisimmät osat ja tästä johtuen jatkossa heiltä saa näitä varaosia muutaman työpäivän toimitusajalla, eli siis hyvinkin ripeästi. Harvinaisempien osien, joita siis ei hyllyssä ole, toimitusaika on 1-3 vko. Tämän lisäksi myöskin Losin ja JR-Hobbyn edustaman toisen merkin Trioxin varaosia tulee olemaan saatavilla kisapaikoilla, jonne JR-Hobbyn "sopimuskuljettaja" Matti Nevala niitä kantaa oman kalustonsa ohessa.

Eli siis voidaan sanoa että Losin nykyinen tilanne Suomessa alkaa nähdä päivänvaloa ainakin palvelun ja saatavuuden osalta. Nyt ei enää tarvita kuin lisää niitä kuljettajia. ;)

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Team Losi talk
« Vastaus #8 : 25.02.04 - klo: 16.00 »
Itsekkin sain sähköt losiini viime viikolla.

Ja kyllä kulkee... :P
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Team Losi talk
« Vastaus #9 : 25.02.04 - klo: 16.05 »
Mukava nähdä välillä keskustelua muistakin autoista kuin vain Assoista, Xraysta taikka Yokomoista. ;)

Kuinkas moni täällä nyt sitten ajaa Losilla ihan kilpaa? Laskeskelin että Kuusankoskella taisi olla jopa 3 XXX-S / XXX-S G+ autoa.

Poissa Juhana

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/koti/2fast2rc
Team Losi talk
« Vastaus #10 : 28.02.04 - klo: 12.36 »
Minä ajan!

Mä laskin et kuusalla oli 5-6 losikuskia :mrgreen:
Xray

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Team Losi talk
« Vastaus #11 : 11.04.04 - klo: 23.27 »
Kuinkas moni täällä vielä omistaa Losin touringin?

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Team Losi talk
« Vastaus #12 : 12.04.04 - klo: 00.14 »
Lainaus käyttäjältä: "Midder"
Kuinkas moni täällä vielä omistaa Losin touringin?

Omistan kyllä vielä, mutta se on nyt tuossa sivussa odottamassa parempia aikoja. ;)

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Team Losi talk
« Vastaus #13 : 12.04.04 - klo: 10.40 »
No milläs autolla sä copter nyt sit ajat?

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Team Losi talk
« Vastaus #14 : 12.04.04 - klo: 10.48 »
Lainaus käyttäjältä: "Midder"
No milläs autolla sä copter nyt sit ajat?

OT:ksi menee, mutta Xray on tällä hetkellä "testissä". Lisää juttua aiheesta löytyy kotisivuiltani jos kiinnostaa.

Poissa Lusikka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Losi talk
« Vastaus #15 : 17.04.04 - klo: 10.51 »
Voi olla OT, mut topicin nimi on Team Losi talk...

Kuinkas moni omistaa ton Team Losi XXX BK2 ? Tuli kolme ostettua, mut ei oo viel sähköosia. Pölyttyvät tuossa hyllyssä. Olis kiva tietää kokemuksia ym.

Edit: Nonni nyt on kaikki tarvittava paitsi laturi  :lol:  En oo ollenkaa ajatellu koko laturia.

Edit V.2: Nonni nyt on KAIKKI sit vaan kamat paikkaan ja sutimaan. Otetaan kunnolla skabaa isoveljien kanssa  :D
XXX-4 / XXX-CR

Poissa tommilk

  • Jäsen
    • Profiili
Team Losi talk
« Vastaus #16 : 19.04.04 - klo: 08.53 »
Kun tuo Losin varaosien saanti näyttää herättäneen aiheesta monenlaista keskustelua, niin täytyy sanoa, että itse en ole kokenut asiaa minkäänlaiseksi ongelmaksi. Useammalla XXX-S autolla on ajettu koko talvikausi hyvinkin aktiivisesti ja varaosia on tarvittu yksi takatukivarsi ja sen kiinitystappi (ei olisi välttämättä tarvinnut vaihtaa), nuo osat löytyi omasta pakista ja uudet saatu tilalle viikossa. Mutta jos jollain on ongelmia noiden varaosien kanssa, niin ota yhteyttä YV:llä tai puh. 0500-557280 / Ilkka, niin neuvon asiassa mielelläni.

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Team Losi talk
« Vastaus #17 : 01.06.04 - klo: 08.03 »
http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/index.php?cPath=62
Tuolla on alennuksessa Loseja. Käykää katsomassa!

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi talk
« Vastaus #18 : 04.06.04 - klo: 20.34 »
No nyt olis harjaton motti ja säädin (Lehner 4200 + Warrior) kiinni XXX-T Sportissa (oli aikaisemmin E-maxxissa) ja kyllä näyttäis  liikkuvan, nyt tarvisin vaihteistoon kestävämpiä rattaita,koska noi alkuperäiset tuskin kestävät näitä tehoja kovin pitkää aikaa. Olisko kellään tietoo mistä pystyy ostaan vai valmistetaanko niitä Losiin ollenkaan?

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi talk
« Vastaus #19 : 04.06.04 - klo: 22.28 »
Ai niin http://www.robinsonracing.com/ ,tuolta löytyy jotain losiin ja http://www.rcboyz.com/ täältä lisää ja miksei myös muihinkin merkkeihin. Toi rcboyz on ainakin luotettava ja nopea toimituksissaan ja robinson racingin osia saa esim. towerista. Ilmotelkaa lisää hyvistä nettikaupoista,jotka myy Team Losin autoihin vara/viriosia.


Poissa Juhana

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/koti/2fast2rc
Team Losi talk
« Vastaus #21 : 13.06.04 - klo: 03.21 »
Joo tuli just ostettua toi Triple-X BK2. Ihan pätevältä vaikuttaa. Pistäkääs jotain hyvää setuppia kyseiseen autoon.
Xray

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi talk
« Vastaus #22 : 13.06.04 - klo: 09.12 »
Tuli ostettua JR-hobbysta kanssa toi xxx-bk2 ,joka tosin oottaa vielä kasaamista ja moottoria(Lehner Basic 2400) ja toi xxx-t joka on jo ajokunnossa varustettuna  Lehner Basic 4200- motilla ja on nopea!
  Ihan laatu peleiltä vaikuttaisivat ja ero esim. Asson vastaaviin ei ole suuri,paremmuudesta en tiedä ,mut Asson autot tuntuisivat olevan suositumpia suomessa, ehkä juuri varaosien saatavuuden takia.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi talk
« Vastaus #23 : 07.09.04 - klo: 23.10 »
Otsikko oli Losi talk niin laitetaampas "mainos"
mun kalustosta myös:

-XXX-NT (Trucki alunperin Sport RTR) reilusti viritelty
 mm. Mugen (novarossi) MT-12 kone ym. 8)

-XX (Sähkökrossari melkein CR) sain kaverilta halvalla ja
 korjasin, ajoinpa yhden kisankin (viimeisin
 Wasacross) :wink:  

Pitäs hommata jossain välis uus BK2 tai sitä seuraava
malli jos sattuis pian tuleen, tietääkö joku onko tulos
uutta piakkoin? Taitaa olla toi BK2 niin tuore ettei vielä
uutta oo tulos. :roll:

Onko monella täälä XX4 tai XXX4?
Monet väittä että XX4 olis parempi, onko perää :?:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa at

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/aazee/
Team Losi talk
« Vastaus #24 : 12.09.04 - klo: 17.54 »
Jep, itsellä juuri hankittu Sreet Weapon, josta olisi tarkoitus tehdä jonkinasteinen drifting-auto.

Poissa Juhana

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/koti/2fast2rc
Team Losi talk
« Vastaus #25 : 17.09.04 - klo: 00.34 »
Tuli taas ostettua losin turisti mallia XXX-S Graphite +
Xray

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi talk
« Vastaus #26 : 17.09.04 - klo: 19.15 »
Missä olis halvimmat Losit, tarkemmin XXX BK2 :?:

jr- hobby:ssa on "tarjouksessa" 256euroa,
mutta kun asson B4:stakin saa 225eurolla
niin pitäs vähä halvempi löytää (ja palvelussa
on hiukan parantamisen varaa, enkä oo eka
joka valittaa) :(
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi talk
« Vastaus #27 : 17.09.04 - klo: 19.18 »
Lainaus käyttäjältä: "copter"

Omistan kyllä vielä, mutta se on nyt tuossa sivussa odottamassa parempia aikoja. ;)


Mikäs sitä vaivaa? Olisko myynnis?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Team Losi talk
« Vastaus #28 : 17.09.04 - klo: 20.35 »
Tietääkseni copter on jo myynyt Losinsa ajat sitten  :)

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi talk
« Vastaus #29 : 17.09.04 - klo: 21.23 »
Mielestäni toi reilut 250€ Losin BK2:sta on aika kohtuullinen kun kyseessä on täysiverinen kisa-auto , Asson vastaavasta joudut maksaan reilusti enemmän kuin tuon 225€, jolla saat jonkun rtr rimpulan. Omassa BK2:sen laatikossa on vielä alkuperäinen hintalappu paikallaan 440€!!!! ,joka on ollut ovh hinta ja jr-hobbyn tarjouksesta omanikin ostin.