Kirjoittaja Aihe: eka polttis?  (Luettu 3434 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa avec

  • Tulokas
    • Profiili
eka polttis?
« : 18.05.03 - klo: 21.28 »
olen ostamassa polttis autoa ja olen suunnitellut ostaa kerralla kunnon auton olisiko inferno 7.5 hyvä valinta :?:  :?:  ehdottakaa jotain muutakin autoa!

Poissa joksa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
eka polttis?
« Vastaus #1 : 18.05.03 - klo: 21.52 »
1/10 saattas olla yksinkertaisempi mutta katsoppas vanhoja viestejä.
Kun paljon tekee niin sattuu ja kun paljon sattuu
niin tottuu. Kohta ei satu enää ollenkaan!

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
eka polttis?
« Vastaus #2 : 18.05.03 - klo: 21.55 »
Ja ettei kukaan ihmettele joksan vastausta niin poistin avecin uppausviestin täysin turhana hieman aiemmin.

Todellakin kannattaa lukea vanhoja viestejä. Niistä oppii kaikenlaista hyödyllistä.
Nimim. Kokemusta on
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa avec

  • Tulokas
    • Profiili
eka polttis?
« Vastaus #3 : 18.05.03 - klo: 22.03 »
no siinä on vaan se pojo et ku sillä autolla oist tarkotus ajaa polttis grossii kin :mrgreen:

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
eka polttis?
« Vastaus #4 : 18.05.03 - klo: 22.07 »
Senkun ostat 1:8 .21 koneella varustetun kisa-auton ensimmäiseksi polttikseksi, mutta voin sanoa, että sulla tulee olemaan sen kanssa ongelmia erittäin paljon!
nimim. kokemusta on!
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa joksa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
eka polttis?
« Vastaus #5 : 19.05.03 - klo: 01.47 »
Jaa Jukkako se kerkes... no saimpa editoitua viestiä.

Mutta asiaan, 1/8 crossareissahan on kolme diffiä ja niistäkin kyselty/kirjoiteltu paljon eli jotain tietämystä olisi hyvä olla aiheesta etukäteen.  

.21 koneet, varsinkin kisakoneet on vaikeampaa aloittelijan säätää kohdilleen. Poislukien O.S?
Mutta mikäpä siinä, eihän kenenkään sovi arvostella toisen tekoja kunhan eivät teot ole laittomia.

Hankkikoon kuka minkäkin haluaa kunhan ei hauku ostostaan huonoksi kun osaaminen loppuu.
Kun paljon tekee niin sattuu ja kun paljon sattuu
niin tottuu. Kohta ei satu enää ollenkaan!

Poissa adrenaliini

  • Jäsen
    • Profiili
eka polttis?
« Vastaus #6 : 19.05.03 - klo: 09.14 »
voihan toi 1/8 krossi olla aika paljon vaikeempi  mutta jos haluu 1/8 niin varmaan kannattaisi ostaa hobao. Sitten taas toi 1/10 krossi niin sinne semmonen inferno tr.15 voisi olla aika hyvä aloitus auto ja ei oo mikään lelukaan.

Poissa turilas101

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
eka polttis?
« Vastaus #7 : 19.05.03 - klo: 12.34 »
Mä oon elänyt siinä uskossa että mitä isompi kone, sitä helpompi säätää, ja mitä isompi auto niin sitä helpompi huoltaa silkan koon takia. Oonkos ihan väärässä? En oo kyllä 1/10 isompaa polttista omistanut, 1/8 autot kiehtois pirusti (offroad) mutta kun ei niitä sähkönä tuppaa olemaan.

Poissa Madfs

  • Jäsen
    • Profiili
-
« Vastaus #8 : 19.05.03 - klo: 13.57 »
Eikös inferno 7,5 ole turhan ärhäkkä aloittelevalle kuskille
joka on ajanut vain nikko:ja 8) Ja hintakin taitaa nousta pilviin
jos nikko autoihin verrataan.  :wink:
Elämä On Laiffii Ja Puukko On Knaiffii.

Poissa Madfs

  • Jäsen
    • Profiili
eka polttis?
« Vastaus #9 : 19.05.03 - klo: 14.00 »
Lainaus käyttäjältä: "late"
Senkun ostat 1:8 .21 koneella varustetun kisa-auton ensimmäiseksi polttikseksi, mutta voin sanoa, että sulla tulee olemaan sen kanssa ongelmia erittäin paljon!
nimim. kokemusta on!


No Latella on kokemusta vaikka lampaat söis
<---kun tossa vieressä oikeen lukee oikeen: ''vanhempi jäsen''
  :D  :D  :D
Elämä On Laiffii Ja Puukko On Knaiffii.

Poissa tuomo

  • Tulokas
    • Profiili
Re: -
« Vastaus #10 : 19.05.03 - klo: 14.18 »
Lainaus käyttäjältä: "Madfs"
Eikös inferno 7,5 ole turhan ärhäkkä aloittelevalle kuskille
joka on ajanut vain nikko:ja 8) Ja hintakin taitaa nousta pilviin
jos nikko autoihin verrataan.  :wink:


Ärhäkkä! Totta. Itte hommasin ko. värkin joku aika sitten. Aiempi kokemus pyöree 0 sekä sähkö&polttis vehkeistä.Nytemmin ajettu n.1.5l.  kun noi sisään ajotkin alkaa olla ehtoo puolella-> voi kuristaa seoksia. Kulkua kyllä piisaa et äkkinäisellä ei pysy kädet mukana :shock:

Auto oli eittämättä kallis ostaa. Varaosapaketteineen, mitkä myöhemmin hommasin, hinta menee reilusti yli ensimmäisen ostamani 1:1 autoa. Mutta olen jo joku aika ollut sitä mieltä ettei köyhän kannata ostaa halpaa. En tarkoita tätä millään pahalla muita merkkejä / malleja kohtaan. Mut omalla kohdalla väitän että remonttia olisi tehty ( heiveröisempään = halvenpaan ) PAAALJON enemmän. Siinäpä yksi kriteeri autoa valittaessa. Rakenne näytti melko vankalta silloin ja onhan se jo moksujakin saanut. Ihmeen hyvin kestänyt.

Kukin ostaa millaisen haluaa. Itte olen ollut Kyosho Inferno MP7.5 Sports:iin tyytyväinen. Helppo koota ohjeen mukaan ja pienen sadattelun :twisted:  jälkeen se jopa käy ja liikkuu. Varaosa hinnat pikkisen riipii, mut olen huomannut etten ole ainut.
tumppi

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
eka polttis?
« Vastaus #11 : 19.05.03 - klo: 14.45 »
no jos 1/8 off-roadii oot ettimässä niin sanderssonalta sais hobao hyper 7 auton hyper 21 8 port motilla tasan 500€. siihen vielä radiot ja hehku niin on valmis paketti.  Itse ostasin heti muttakun rahaa tulee vasta heinäkuussa :evil:  käy kattoon www.sanderssona.com

Otsomaani

  • Vieras
eka polttis?
« Vastaus #12 : 19.05.03 - klo: 14.48 »
Lainaus käyttäjältä: "Madfs"
Lainaus käyttäjältä: "late"
Senkun ostat 1:8 .21 koneella varustetun kisa-auton ensimmäiseksi polttikseksi, mutta voin sanoa, että sulla tulee olemaan sen kanssa ongelmia erittäin paljon!
nimim. kokemusta on!


No Latella on kokemusta vaikka lampaat söis
<---kun tossa vieressä oikeen lukee oikeen: ''vanhempi jäsen''


En sitten tiedä että laitoitko ihan läpällä vaan mutta toi "vanhempi jäsen, jäsen, uusi jäsen" tulee sen perusteela että kuinka monta viestiä on laittanut.

Poissa avec

  • Tulokas
    • Profiili
eka polttis?
« Vastaus #13 : 19.05.03 - klo: 15.07 »
no on mul kokemusta muistakin kuin nikoista esim 3 miniz autosta ja oon purkanu 3 landmaxii ja kasannu

Poissa Rc hemmo

  • Veteraani
    • Profiili
eka polttis?
« Vastaus #14 : 19.05.03 - klo: 15.44 »
Suositelisn kanain edition ostamista, sillä sen ostaminen tulee halvemmaksi.Jos päivitelet autoa pikkuhiljaa , niin se tulee paljon kalliimmaksi.

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
eka polttis?
« Vastaus #15 : 19.05.03 - klo: 16.30 »
Niin ei sillä ole merkitystä kuinka monta viestiä on kirjoittanut.

Mutta siitä 1:8 .21 krossi hommasta on tosiaankin kokemusta.
Nimittäin kaverilla on Inferno MP 7.5 varustettuna RB:n .21 'kisa'motilla. Kuukauden se on sillä ollut eikä ole edes käyntiin saanut.  :|
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa RcRox

  • Jäsen
    • Profiili
eka polttis?
« Vastaus #16 : 19.05.03 - klo: 18.44 »
No, jos se krossi on niin tärkeetä... mut kummiski eikös pure ten alpha II olis hyvä alote auto??? Tietenki joku infernon tykki on parempi, mutta tää oli ehdotus.
Tamiya Terra Crusher

Poissa Rc hemmo

  • Veteraani
    • Profiili
eka polttis?
« Vastaus #17 : 19.05.03 - klo: 18.50 »
Kaikilla ei ole rahaa ostaa 2 autoa, ja siihen autoon ei tarvitse ostaa kisamottia.

Poissa avec

  • Tulokas
    • Profiili
eka polttis?
« Vastaus #18 : 19.05.03 - klo: 21.17 »
n oisko sit landmax 2 hyvä :?:  :twisted:

Poissa avec

  • Tulokas
    • Profiili
eka polttis?
« Vastaus #19 : 19.05.03 - klo: 21.20 »
ja tarkennanpas vielä tota itse kysymystä et kysymyksessä on se inferno 7.5 sport rtr pakett :mrgreen: