Kiitoksia vastauksista, eikös HOKE tuolla tavalla pysty säätämään myös etudiffin tuossa Durgassa ja onhan se nyt niin, että tuolla tavalla säädettäessä diffi on oikein silloin kun voimansiirto on lukittu, slipperi kiinni ja kun takarenkaista pitää kiinni ja yrittää kääntää ylöspäin, niin ei pitäisi lähteä kääntymään?
Tuosta Hazen tavasta vielä eli, tuossa myös slipperi ensin kiinni ja renkaat lukkoon ja kun lähtee pyörittämään spurria niin ei pitäisi luistaa? Jos luistaa niin diffia kireemmälle ja jos ei luista niin sitten säädetään slipperi?
Sori saattaa olla n00b kyssäreitä, mutta tuo on meikäläisen ensimmäinen kunnon RC -auto ja ensimmäinen ajokokemus ikinä oli suoraan kisassa Vaasassa viime lauantaina. Akku hyytyi jo lämmittelyssä ja auto hajosi neljässä alkuerässä kolmesti, mutta hauskaa oli ja erityis kiitos erittäin mukavalle ja avuliaalle porukalle joka oli paikalla. Tuli paljon vinkkejä, ammattilaiset laittoivat autoani kuntoon säätöjen osalta, rikkoutuneen osan tilalle löytyi varaosia jne. Loistavaa porukkaa ja loistava meininki oli.