HOKE kirjoitti
Nää on kyllä aina niin naurettavia nää ajovuoro horinat...
Lippiksen topikissakin väännettiin ajovuoroista vaikka oikeaa ongelmaa ei edes ollut.
No se onneksi sentään loppui kohtuu lyhyeen ja kuten kaikki lippiksessä käyneet näkivät, siellä ei ajovuoroja ollut ja hyvä niin.
On muuten hiukan vaikea kuvitella tattis ilman mitään ajovuoroja jos siellä on 3-4 eri lajin autoja menossa radalle :lol:
Ei lippiksen juttuja voi missään nimessä verrata tattiksen rataan, se nyt vaan on selvä asia.
Niinhän minä totesin.
Mainitsin vain tuon kun jossain edellä mainittiin ettei lippiksessä koskaan ollu mitään ongelmaa...
Kylläpähän olikin kun alettiin vaatia ajovuoroja.
Tätä ajovuoro juttu kannatti silloin jopa sellaisia henkilöitä jotka eivät koskaan olleet lippulaivaa edes livenä nähteet...
Ja jokainen lippiksessä tosiaan paljon ajanut varmasti tietää että siellä ei todellakaan ollut mitään todellista ongelmaa... Sattui vain olemaan parit kerrat niin paljon porukkaa että välillä oli lauteet täys ja radalla paljon eritasoisia kuskeja eritasoisella kalustolla...
No siitä selvis kun odotteli hetken.
Ja kuten edellisessä tekstissäni käy ilmi niin joo.... tattarisuon ajovuorot ymmärrän... ja pakkohan ne on olla kun on niin räikeä ero kalustoissa ja vielä ajettavassa profiilissa.
Jokaisen pitäis saada ajaa tasavertaisesti.
Siinä ei ole mitään ihmeellistä.... TIETENKIN.
Ymmärrän kyllä myös tuon mikan pointin...
Olishan se aika kova sana jäädyttää jotku päivät esim polttis autoille jotka ajavat samaa profiilia.
Ne pystyy lähes kaikki menemään helposti samaan aikaan, ja tai jos sattuukin olemaan monta eri polttisluokan kalustoa joiden nopeuserot ovat selkeät, saman päivän aikana ajamassa niin jälleen terve järki käyttöön ja sovitaan hommasta.
Ainoan ongelman tällaiseen tekee tietenkin meidän vähäluminen kesä.
Sää ei tietenkään kohtele tasapuolisesti, eli jos keksitään että nyt esim keskiviikko on GT autoille... sekaan mahtuu myös LS5, C8 ja ehkä kai polttisturistitkin...
No sattuukin sopivasti satamaan alkuviikko, keskiviikkona loistava keli ja taas torstaina tulee vettä.
No jäi muilla luokilla sitten treenaamiset/joihinkin kisoihin valmistautumiset jne kokonaan väliin.
Eli ei oikein toimi kivasti tuokaan systeemi ulkoradoilla ilman että siitä jotain närkästystä tulisi.
No eniveis... on ihan jees pyytää/mainita että keskiviikkosin radalla kokoontuu GT autot isommalla porukalla, ja siis hienovaraisesti pyytää että josko sinne ei esim VTR ja muut eri porfiililla ajavat tulisi...
Mutta toisaalta taas ei hyvä, kun voi olla kelit ties mitä ja sitten hyvää hyvyyttään toisille kokonaisen päivän suoneet kärsii kun sataa vettä parina päivänä ja taas päivinä jolloin ei sadakkaan, onkin jotain menoja jne...
Jos taas sattuukin juuri keskiviikkona satamaan niin GT porukka ei pääsekkään ajamaan omana päivänään, jolloin katsotaan taivasta ja mennään ajamaan sinä päivänä kun on hyvä keli... Ja taas siis paletti sekaisin.
Ps: Olipahan muuten mahtavaa eilen olla lavangossa aamusta iltaan ajamassa.
Auto meni radalle juuri silloin kun huvitti ja ajettiin niin pitkiä stinttejä kuin kiinnosti.
Ei ajovuoro lätinää... ei muutakaan.