Tässä juuri ajelin niin otin sitten pitävällä matolla lähteä niin kuulu ilkeää räsähdystä kun sorvasin pohjaan. Heti tuli mieleen että nyt on spurrin luona käymässä hammaslääkäri. No otin suojakotelon irti ja kas kummaa , spurri on kuin uusi , pinjonikin kun on jotain metallia niin ei sekään ole kulunut. Kysymys kuuluukin että onko jollakin hajonnut etu- tai takapään rattaat?
Tämä on juuri se asia mitä mulla on täsä käynyt vähän väliä, etenkin noilla 3s akuilla ajeltuani :/ Sieltä on mennyt keskidiffin ratas sileäksi tai se vakio. Siksi ajattelinkin kysyä että mitä mömmöjä tuolla vaihteistoboxissa kuuluu käyttää, kuinka paksua?
Saakoha noihi diffi bokseihi metallisia rattaita? Ku toi laiska titani moottoriki otti jo niitten päälle :o Vai pitäääkö laittaa vaan spurrin mutteri niin löysälle että se tavallaan " Luistattaa " lähdössä.
Joo elikkäst keskiviikkona kun olin ajelemassa tolla setupilla ja sileäksi meni vakio +keskidiffi niin rupesin myös etsimään noita vähän kestävämpiä rattaita sinne vaihdelaatikkoon niin löysinkin, tuolta TheToyz sivulta "Traxxas Mini 1/16 Revo Slash Hardened steel Center Gear set (item# SVXS1000T)" elikkä sen jo luulisi kestävän
Voi toki olla että sekin auttaisi kun slipperiklutsii laittais todella "löysälle" mutta onks se sit kivaa
[/quote]
Kokeilin laittaa slipperiklutsin löysälle muttei se ollut enää kivaa kun pienikin vastus jossa tarvitsi vääntöä niin auto ei liikkunu vaan slipperi vaan luisti ^^
Jos olet tilaamassa tollaisen kestävemmän rattaiston niin laitappa mulle yv:tä niin tehdään sellainen kimppatilaus =)