Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - agamemnon

Sivuja: [1]
1
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 11.07.15 - klo: 13.44 »
Moro!

Kysymys koskee Kyosho DMT VE-R:n kauko-ohjaimen tehonsäätöä, miten paljon sitä voi vääntää, käytössä 2 ja 3s:n lipo, mitä tapahtuu jos se on täysillä? Kestääkö osat? Kestääkö akku?

Edit: Se iso ratas keskellä on vaihdettu metalliseksi, etudiffiin on lisätty rattaat ja öljyt, pitää takapäälle tehdä samat jossain välissä, mites toi keskidiffi, tarviiko siihen lisäillä rattaitta?

2
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 09.06.15 - klo: 21.57 »
Samalta tuo näyttää osanumeroa myöten. Kyoshon monissa ei "pro" tason autoissa on tasauspyörästön sisällä vain kaksi ns.pikkuratasta eikä neljää kuten normaalisti eli tuolla lisäämisellä tarkoitetaan että lisätään ne kaksi "puuttuvaa" pikkuratasta ja ristitappi missä rattaat ovat kiinni. Oliko tasauspyörästössä öljyä vai jotain rasvaa kun sen otit auki.

Just avasin sen tasauspyörästön, jotain grafiittitöhnää oli rattaissa, onko kokemuksis öljy vs rasva tossa kohteessa?

3
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 08.06.15 - klo: 23.48 »
Samalta tuo näyttää osanumeroa myöten. Kyoshon monissa ei "pro" tason autoissa on tasauspyörästön sisällä vain kaksi ns.pikkuratasta eikä neljää kuten normaalisti eli tuolla lisäämisellä tarkoitetaan että lisätään ne kaksi "puuttuvaa" pikkuratasta ja ristitappi missä rattaat ovat kiinni. Oliko tasauspyörästössä öljyä vai jotain rasvaa kun sen otit auki.

En avannut sitä mötikkää minkä sisällä ne pikkurattaat on, se iso ratas ainakin oli kuiva. Eli kannattaako mun tilata se iso ratas ja samalla uusia ne 2 pikkuratasta, sekä lisätä kaksi pikkuratasta, onko nää niitä pikkurattaita: http://www.kyosho.fi/webshop/products/product.aspx?ArtNr=01.VZ012

4
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 08.06.15 - klo: 22.55 »
Moro.

Vastikään hankkinut (käytettynä) Kyosho DMT VE-R:n, juuri ajellessani hajosi jotain, moottori kävi ja otti kierroksia, mutta auto ei juurikaan kulkenut, eli onko se toi keskidiffi luultavasti.

Mites nyt, kokemusta näistä autoista ei ole ollenkaan, eli tilaanko uuden keskidiffin vai mitä?
Minkä hintaisia noi on, verrattuna että purkis diffin ja vaihtais hajonneen osan, ei vaan hirveesti haluttais
alkaa purkamaan tota.

Edittiä sen verran että purin keskidiffin irti ja omasta mielestä se toimi oikein, mutta etudiffi rallatteli kun sitä pyöritteli, eli jos se on hajonnut niin toimiiko auto niin kuin kuvasin edellä?

Edit 2: Purin tuota hieman, ja kyllähän sieltä metallimujua tuli vastaan.
Onko tuo isompi ratas tullut tiensä päähän? Kun vääntää tosta mihin tuo "kardaani" tulee niin hyppii hampaitten yli jos antaa tuolle isolle rattaalle vastusta. Sori kun ei ole vielä sanasto hallussa.

Vastailen itselleni joutessani: Eli jos päädytään että tuo ratas olisi vaihdettava niin eikö se ole tämä: http://www.kyosho.fi/webshop/products/product.aspx?ArtNr=01.TR408

Onko tämä sama: http://www.ebay.com/itm/NEW-KYOSHO-DMT-DMT-ve-DBX-DRX-DST-FRONT-OR-REAR-DIFF-STEEL-BEVEL-GEARS-TR408-/151684683680?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item23511c97a0

Luin että kulmavaihteen sisälle olisi lisättävä niitä pieniä rattaita, miksi ja miten on mahdollista että niitä ei ole siellä valmiina ja että toiminta ei muutu kun lisäillään rattaita? Ja mista niitä pelkkiä pikkurattaita saa?

5
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 08.06.15 - klo: 16.44 »
Moro.

Vastikään hankkinut (käytettynä) Kyosho DMT VE-R:n, juuri ajellessani hajosi jotain, moottori kävi ja otti kierroksia, mutta auto ei juurikaan kulkenut, eli onko se toi keskidiffi luultavasti.

Mites nyt, kokemusta näistä autoista ei ole ollenkaan, eli tilaanko uuden keskidiffin vai mitä?
Minkä hintaisia noi on, verrattuna että purkis diffin ja vaihtais hajonneen osan, ei vaan hirveesti haluttais
alkaa purkamaan tota.

Edittiä sen verran että purin keskidiffin irti ja omasta mielestä se toimi oikein, mutta etudiffi rallatteli kun sitä pyöritteli, eli jos se on hajonnut niin toimiiko auto niin kuin kuvasin edellä?

Edit 2: Purin tuota hieman, ja kyllähän sieltä metallimujua tuli vastaan.
Onko tuo isompi ratas tullut tiensä päähän? Kun vääntää tosta mihin tuo "kardaani" tulee niin hyppii hampaitten yli jos antaa tuolle isolle rattaalle vastusta. Sori kun ei ole vielä sanasto hallussa.

Sivuja: [1]