Ruuvaan tällä hetkellä sitä Ofna GTP:tä missä on nyt DM-1 pivot peräripustukset, auton leveys on
säädetty renkaitten kanssa 308mm (154mm per. puoli) kyllä ne vetarit nyt on siellä kupissa sillein
että ajamaan pystyy mutta esim jos jousen ottaa pois että ripustukset tipahtaa ääriasentoon
niin sitten vetäri lähtee paikaltaan, mitä ei tossa LX1 esimerkiksi tapahdu, se ei sinäänsä haittaa
koska tossa katu-autossa on nuo ripustusten liikkeet sen verran vähäsiä ettei se sieltä ikinä ulos pääse.
Saishan sinne vajaat parimilliä puolelleen lisää jos kaventais auton pivoteista vaikka 304mm leveäksi,
se onnistuis kyllä helposti.
Testasin että tuo 85mm vetari jää aika naftiksi, 89mm ois just passeli ja 93mm jo pohjaa
Ofnan omat vetarit on kaikki 85 mitä olen löytäny ja kyosholta löytyy noita 89mm (777) ja 93mm (MP9)
ni tilasin sitten 777 vetarit siihen, jos ei käy niin myydään eteen päin.
GT Warrior:lle:
Kerkesit kirjottaa sopivasti yhtä aikaa kun minäkin.
Juu CVD:llä tosiaan onnistuu pelkkä akselin vaihtokin jos löytää sopivat.
Mulla on ihan nivel akselit niin pitää ostaa koko palikka, tosin ois mulla Ofnan CVD:tkin
hyllyssä mutta mistä taas sitten tietää mikä akseli niihin käy
Ofnassa ja Kyoshossa on samat laakerit joten sen puoleen koko vetarin vaihto onnistuu.
Nyt pitää rauhottaa tää ketju takasi RB ONE buggy:lle mille oli alun perin tarkotettukkin.
Sori välistä huutelu, osu vaan aiheet niin hyvin yhteen.