Kirjoittaja Aihe: Team Magic M1 Buggy  (Luettu 34599 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa AkiM

  • Veteraani
    • Profiili
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #90 : 18.12.06 - klo: 12.33 »
Yksi pointti mitä ette ole näissä "säädettävien" diffien käytössä huomioineet on se että, öljyn paksuuden vaikutus on suurin kun diffi toimii, eli siis antaa periksi. Hitaammilla nopeksilla vaikutus pienenee.
Kun taas suoraan kitkaan perustuva säätö/kiristys todennäköisesti toimii enemmän pienissä nopeuksissa, tai ainakin tasaisemmin. Nyt siis en puhu auton nopeudesta vaan renkaiden pyörimisnopeuksien erosta.

Eli ei voida todeta että jos esim. löysällä öljyllä tarvii diffiä kiristää, että saataisiin sama, tai lähellä oleva tulos, mitä paksummalla öljyllä. Se minkä verran kitka aiheuttaa lämpöä, ja sen myötä myös kitkan muuttumista, jää nähtäväksi.  

Tämä on hieno ominaisuus jota voidaan varmaan käyttää hyväksi auton ajo-ominaisuuksien säätämiseen mutta ei mielestäni pidä sekoittaa perinteiseen öljyillä säätämiseen.

Poissa Team PSR

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC-laakereiden erikoisliike
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #91 : 18.12.06 - klo: 12.51 »
Hyvä huomio! Ja aiheuttaako tiukempi välys lämpöä joka vaikuttaa viskositeettiin ja kuinka paljon ja mitä jos...

Tätä tarkoitin, jonkin verran on testaamista ellei sitten tyydy käyttämään vain hätäapuna jos diffit on aivan liian löysät. Nyt asioita pohditaan, kesällä sitten jo tiedetään, kai...

Testaus vaatii kyllä avointa mieltä, ennakkoluulottomuutta ja  ajanottamista ennen kuin tiedetään miten ja milloin tätä ominaisuutta kannattaa käyttää, vai kannattaako.

Täytyy kokeilla sitäkin, että diffiin laitetaan tavallista GL-hypoidiöljyä tai moniasteöljyä ja katsotaan voiko ominaisuuksia säätää pelkillä ruuveilla niin, että autosta saa hyvän ajettavan.
www.jp-nitroracing.com, RC-laakereiden erikoisliike

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #92 : 19.12.06 - klo: 11.13 »
Taikamaton kulku jäi oikeastaan näkemättä, vaikka pari kertaa yritin katsoa sen kulkua. Se vähä mitä näin oli positiivista jousituksen suhteen. Näytti ainakin se osa-alue toimivan. Ja hyvin tehdyn näköiseltä se näytti. Mekkarina en tykännyt tankkiläppien vähäisestä avautumisesta ajatellen tankkauspyssyä. Pullotankkaus onnistuu hyvin, mutta jos haluaa pyssytellä, niin pitäisi vähän parantaa ainakin Jartsan autoa.

Sen brittihuippukuskin ajo jäi näkemättä, kun oli hänellä jotain ongelmia + hän ajoi välillä toisella autolla?!! Siis ihan toisella merkillä? Tuomaroinnin puute näkyi tälläkin tavalla.

Poissa Dustbin

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/dustbin/kuvat/
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #93 : 19.12.06 - klo: 12.05 »
Crompton ajoi toisella autolla koska ei saanut omaa autoaan valmiiksi ennen nousufinaalia edes teknisen kympin (5min) aikana. Kuulemma sähkövikaa. Tuomaristo kysyi kaikilta nousufinaaliin osallistujilta sallitaanko ajo toisella autolla ja sehän sopi. David nousi sitten finaaliin kaverin autolla. Sitä ei kerrota millä autolla hän ajoi..

Neobuggyssä on Cromptonin lyhyt raportti.
XRAY T1FK'05 + SS8.5 PRO, HoBao Hyper 7 + V-spec

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #94 : 19.12.06 - klo: 23.14 »
Pari fotoa taas teidän iloksi. Laatu vaikuttaa olevan kohdallaan ja vieläkin löytyy paljon hienoja yksityiskohtia, vaikka joitakin karsittiinkin prototyyppistä.









Lisää löytyy

Radiolevy tuntuu tulevan todella tukevasti kiinni. Kolme pikakiinnitystolppaa ja kaksi lisätolppaa (kaikki alumiinisia) pitää levyn tukevasti aloillaan.
Auto vaikuttaa käsittämättömän matalalta. Radiolevy ei nouse juurikaan kardaanien yläpuolelle.
Power-Save-Racing Team

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #95 : 20.12.06 - klo: 01.40 »
Tuossa noita Antin auton kasauskuvia kattelin ja silmään osui yksi virhe...

Ohjauslinkki on nurinpäin.
Eli se ulompi pää.
Se lenkkiosa kun on mutkalla niin se pitäisi olla mutkalla toiseen suuntaan.
Tarkoitus on siis että vanne ei hierrä linkkiin sisärenkaan puolella ohjauksen ollessa käännettynä maksimiin.

Ja vielä pieni muistutus...
Onhan varmasti muistettu laittaa lukitetta vetoakseleiden nivelten pikkuruuveihin.
Se huomattiin englannissa että kannattaa tehdä.
Me ei semmosta tietenkään kiireessä ja innoissamme uuden auton kasaamisesta johtuen huomattu tehdä joten yksi hiitti meni piloille tämän takia.

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #96 : 20.12.06 - klo: 08.09 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Tuossa noita Antin auton kasauskuvia kattelin ja silmään osui yksi virhe...

Ohjauslinkki on nurinpäin.....

....Onhan varmasti muistettu laittaa lukitetta vetoakseleiden nivelten pikkuruuveihin....

Niinhän tuo näyttää olevan. Muutenkin täytyy käydä suunnilleen läpi, ettei ole muita vastaavia häröjä. Ylätukivarret edessä ja takana on ainakin "väärin".

Vetareiden läpikäynti kuuluu kasaukseen, vaikka olisivatkin valmiiksi niputettuja. Reiskassa en käynyt huolella kaikkia läpi ja yhdestä alkoi tapit putoilla. Piti tehdä tappeihin ura pidätinruuville, vasta sitten alkoi pysymään.

Poikien kanssa kun kasailee, näitä sattuu. Käydään läpi ennen ajoa.
Power-Save-Racing Team

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #97 : 20.12.06 - klo: 23.59 »
Nyt Englannista vihdoin kotiutuneena voisin kertoa vähän ensikokemuksia ja mietteitä autosta.
Auto tosiaan rakennettiin pienellä kiireellä hotellissa mutta saatiin valmiiksi ajoissa! Kiitos rakennus avusta ja neuvoista Hokelle ja Nikolle!

Autossa kaikki osat istuivat mukavasti paikoilleen ja olivat suht herkät valmiiksi, lautaspyörät ja pinionit sekä diffit vaativat pienen hellän sisäänajon mutta sen kerkesi hyvin kisapaikalla tekemään.

Treeneissä en saanut auto kuin kerran radalla muiden ongelmien takia. Esims radio, starttilaatikko oikuttelivat.


Auto käyttäytyi tehdäs säädöillä erittäin mukavasti.
Tehdas säädöt diffien osalta olivat
5-7-1

Crompton ajoin 5-5-2 vai oliko se 5-5-3 setupilla.

Itse olisin kenties myös voinut laittaa hiemen löysempää keskidiffiä koska auto oli hieman puskeva mutkaan ajetteassa.

Mutta kuitenkin perus setupilla auto käyttäytyi hyvin ja oli todella agressiivinen mutkissa, ilman vetoa auto kääntyi joten kuten mutkaan ja vetopäällä aivan liikaa, tahtoi perä irrota.

Pehmeä rengas oli yksi joka paransi varsinkin auton käyttäymistä.
Pehmeä seos, M3 Crime toimi paremmin kuin hyvin, tosin rengas on aivan liian pehmeä suomen oloihin!

Muutamia mutkiakin tuli matkaan auton osalta, ylä vanttiruuvi katkesi tällissä treenipäivänä. Myöskin ohjauksen ylädekki härpäke murtui, tosin se ei haittaa vaikka olisi murtunut. Isossa tällissä se muistaakseni hajosi!
Tankki sai myös samassa rytäkässä siipeensä ja hieman hajosi, ei onneksi ruvennut vuotamaan, tämä tosin tapahtui nousussa joka oli jo muutenkin menetetty :)
Tietysti CVD:n rappi lähti jossain välissä vetämään mutta se oli omaan tyhmyyttäni, mitäs en laittanut ruuvilukitetta itse niihin!

Muutamia lasten tauteja oli materiaaleissa havaittavissa, mutta näistä lähtee viesti valmistajalle ja ne korjataan, tosin osat hajosivat tälleissä :) Ei pääsuoralla :D

Loppujen lopuksi auto käyttäytyi todella hyvin ja olen tyytyväinen autoon, sopii meikäläisen käteen paljon paremmin kuin vanha auto, uskon että tällä päästään lujempaa  :)


Kunhan jotain tulee taas mieleen niin jatkan.


PS: Niin ja vakio setupissa antisquatti on 1 aste, nostin sen kahteen ja auton perä tuli hillitymmäksi!

Mika R

  • Vieras
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #98 : 21.12.06 - klo: 11.03 »
Hyvä kuulla Jartsa!

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #99 : 21.12.06 - klo: 22.49 »
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Mika R

  • Vieras
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #100 : 21.12.06 - klo: 23.40 »
Näyttävää laatua todellakin kuvista päätellen

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #101 : 22.12.06 - klo: 23.50 »

Mika R

  • Vieras
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #102 : 23.12.06 - klo: 00.13 »
Hyvännäköinen maalaus ja auto yhdessä Werksin padan kanssa
Mutta pikkasen toi tankki tuulilasin tilalla hämää  :wink: mut sehään ei ajoon vaikuta varmastikaan millään tavalla

Poissa Team PSR

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC-laakereiden erikoisliike
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #103 : 23.12.06 - klo: 10.22 »
Ensi kesäksi saadaan tuohon vielä kunnollinen Novarossin tekemä MLCollarin kilpapannu, niin sitten on kaikki sävysävyyn  :D

http://www.mlcollari.com/engines_off_uk.asp

Varmaan samalla kulkupuolikin kohentuu :mrgreen:
www.jp-nitroracing.com, RC-laakereiden erikoisliike

Mika R

  • Vieras
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #104 : 23.12.06 - klo: 10.43 »
Vihanen pata, tuskin jää jalkoihin

Poissa Team PSR

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC-laakereiden erikoisliike
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #105 : 23.12.06 - klo: 22.28 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika R"
Vihanen pata, tuskin jää jalkoihin


Sama teho kuin Novarossin tekemässä Collarin Limited Edition ratakoneessa. Eroaa täysin sisuskaluiltaan vanhasta Collarista, joka tehtiin Sirion tehtailla, ja jota kai vieläkin tehdään Werksille jenkkeihin. Vanhassa Sirion tekemässä Collarissa 2,43 hv, tässä uudessa pitkäiskuisessa Novarossin tekemässä 2,94 hv. Oli sitten oikeat tehot mitä tahansa, niin jos ovat keskenään vertailukelpoisia niin 21 % enemmän tehoa. Tässä näkyy selvästi noin 5 vuoden ikäeron vaikutus suunnittelussa! Jos tällä koneella jää jalkoihin, niin vika näkyy peilissä :D
www.jp-nitroracing.com, RC-laakereiden erikoisliike

Poissa Gucci

  • Jäsen
    • Profiili
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #106 : 24.12.06 - klo: 15.21 »
Tuskin paljon eroaa tavallisesta P5 koneesta. Osat näyttäis olevan samat. Tuskin pelkällä LC nimellä saada lisää tehoja.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #107 : 24.12.06 - klo: 15.32 »
:)

Ja pienellä tutkimisella toki selviää että P5 on jo aika vanha malli.
Nykysin on aivan erilaiset moottorit kierrossa.

Eli ensinnäkin se eroaa vanhasta P5 koneesta jo pelkästään novarossina... Vielä siihen LC päälle ja jälleen on eroja.
Näitä eroja ei kyllä piirretystä räjäytyskuvasta näe, mutta eroja niissä todellakin on.

Poissa Gucci

  • Jäsen
    • Profiili
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #108 : 24.12.06 - klo: 18.08 »
Eroja ei kyllä hirveästi ole. Ja se on fakta. Ainoa poikkeava osa tämän hetken tuotanto P5X koneesta on kampura. Muistaakseni 010 kampuraa on nimenomaan käytetty kivi ja keppi ajan P5 koneissa.

Jos osissa olisi eroa johonkin suuntaan ne olisi eri varasto koodeilla.

Yhtään viriteltyä tai Collarin suunnittelemaa osaa tuossa EI ole.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #109 : 24.12.06 - klo: 21.10 »
Lainaus käyttäjältä: "Gucci"
Eroja ei kyllä hirveästi ole. Ja se on fakta. Ainoa poikkeava osa tämän hetken tuotanto P5X koneesta on kampura. Muistaakseni 010 kampuraa on nimenomaan käytetty kivi ja keppi ajan P5 koneissa.

Jos osissa olisi eroa johonkin suuntaan ne olisi eri varasto koodeilla.

Yhtään viriteltyä tai Collarin suunnittelemaa osaa tuossa EI ole.

Mistä sä tiedät että eroja ei ole hirveästi?
- Tapsa

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #110 : 24.12.06 - klo: 21.14 »
Miksi edes puhut P5 (tai P5X) koneesta??

Se kun on jo vanha malli.
On tässä jo viimekausikin menty ihan toisen sarjan koneilla.
No kunhan ensinmäiset tuollaiset Collarit saadaan nähtäväksi niin eiköpähän niissä nähdä ihan jopa eroja.
Hyvin usein kun nuo erot ovat pieniä ajoitus eroja tai vastaavia...
Saattaa näyttää äkkiseltään samalta mutta onkin tosiasiassa pienellä erolla.

Lopulta tosiaan näemme vasta kun kyseisen koneen saamme käsiin että missä ero on... Onko sama sylkkyputki, entäs kiertokanki... mitenkäs sitten mäntä, entä mitenkäs moottorin laakerit...
Aina se ero jossain on...

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #111 : 24.12.06 - klo: 22.53 »
Jos tilaan Novarossin kautta noilla osanumeroilla, niin en tiedä mitä saan. Mutta Gucci ilmeisesti tarkisti että saa vanhan P5 osia.

Collarin koneisiin tilataan osat Collarin kautta, jolloin samalla numerolla saadaan Collarin muokkaama osa. Että ei se tämän vaikeampaa.
Novarossiltahan tätä Collarin moottoria ei voi ostaa eikä sen varaosia.

Mukavaa joulua kaikille foorumin lukijoille!  :)

Toisaalta, jos Collarin kautta saa 40.000rpm kiertävän lähes kolme heppaisen P5 moottorin, joka on tehty vakio-osista ja on vanhaa suunnittelua...
Ei voi se olla huono homma!  :mrgreen:

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #112 : 24.12.06 - klo: 23.00 »
novarossi on lopettanut P5 valmistuksen
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #113 : 24.12.06 - klo: 23.06 »
Noh... et olis kertonu niin oltas saatu nähdä lisää "faktoja" :P

Kyllähän tämä kaveri tietää paremmin.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #114 : 25.12.06 - klo: 00.25 »
Josen koneessa on vaan 35000 kierrosta ja noin 2 heppaa ja jätkä ajaa silti kovempaa kuin yksikään meistä kaikista.

Olen seissyt Novarossin tehtaalla vieressä kun JQ:n pannu penkitetään ja ajetaan sisään.


Novarossi tekee alamerkeilleen periaatteessa samoja moottoreita kuin itselleenkin, mutta moottoreissa on ajoituseroja brändiedustajan toiveiden mukaan. Myös kampikammio ja jäähdytyskansi muotoillaan jokaiselle erikseen (Novarossi, RB, MAX, Collari jne). Sylinterin/männän halkaisijaa muutetaan myös joskus jotta osat eivät sovi keskenään ristiin eri brändeillä. Moottoreiden vääntö-/tehokäyrät eroavat juuri eri ajoitusten vuoksi. Kampiakselin halkaisija on joissain moottoreissa eri. Eli jokaisella merkillä on monia asiota joita he voivat valita koneeseensa. Ulkonäköä ja moottorin luonnetta.


Tää on pojat businesta.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Team PSR

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC-laakereiden erikoisliike
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #115 : 25.12.06 - klo: 16.41 »
Lainaus käyttäjältä: "Gucci"
Eroja ei kyllä hirveästi ole. Ja se on fakta. Ainoa poikkeava osa tämän hetken tuotanto P5X koneesta on kampura. Muistaakseni 010 kampuraa on nimenomaan käytetty kivi ja keppi ajan P5 koneissa.

Jos osissa olisi eroa johonkin suuntaan ne olisi eri varasto koodeilla.

Yhtään viriteltyä tai Collarin suunnittelemaa osaa tuossa EI ole.


Kyllä varmaan Mauro ja Lamberto Collaria nyt ottaa päähän. Vuosien moottorisuunnittelun ja virittämisen jälkeen, laitettuaan peliin kaiken tietonsa, kokemuksensa ja osaamisensa ja käyttäen hyväkseen uusinta suunnittelu- ja työstöteknologiaa, on lopputuloksena: tuotannosta poistunut P5 :lol:

Oliko muuten Niko hevosia vai kilowatteja Josen koneessa?
www.jp-nitroracing.com, RC-laakereiden erikoisliike

Poissa Gucci

  • Jäsen
    • Profiili
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #116 : 25.12.06 - klo: 18.29 »
Tapsa; Käyttämäällä päätäni. Tuntuu olevan kovin harvinaista täällä.

Hoke; Siksi puhun P5X koneesta koska B7 EVO sattuu olemaan sama mylly eri paketissa. Spot the difference?

http://www.mlcollari.com/MLC21B7EVO.pdf
http://www.novarossi.com/images/esplosi/RX21P5X.pdf

Jartsa; Samalla numerolla saadaan kahta erilaistas osaa?  EI ihme että Italia on sekaisin....

Niko; Muutokset ovat usein vain kosmeettisia. RB lienee ainoa novan valmistama pannu johon ei sovi muiden osat. Nova, REX, Top, vanha Crono, JP, Max, vanha IDM, Tod. näk. uusi Hudy kaikki käyttää samoja osia. Jos osaa on viilattu alkuperäisestä se selviää räjäytyskuvasta numeron perään lisätyllä kirjaimella.

Team PSR; Näin näyttää olevan. Ei asia ole sen vaikeampi.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #117 : 25.12.06 - klo: 18.54 »
Odotellaanpahan nyt vaan että saadaan edes kyseistä konetta tutkittavaksi.

Turha sitä on edelleenkään alkaa spekuloimaan minkään räjäytyskuvan perusteella.

Ja kuten on jo selvinnyt...
P5 koneen valmistus on lopetettu...
Mistäs Gucci tiedät jospa vaikka italiaanot ovat päättäneet käyttää vanhoja varaosanumeroita?

Puhut myös että tuo olisi sama kone kuin P5X...
Laitoit vieläpä räjäytyskuvat joista voi hyvin selvästi nähdä että kampurankin osanumero on eri.
Kansinapin numero on eri...
Saapa nähdä mitä muuta eroa on kun ihan oikeasti moottori pääsee konkreettisen tutkinnan alle.

Toitotat että käytät päätäsi...
Käytä sitten myös päätäsi että tässä viestiketjussa on jo pari henkilöä vastanneet jotka ovat itse konkreettisesti olleet novarossin tehtaalla jne.

Sinä taas tunnut olevan henkilö joka on saanut risuja joulupukin säkistä... Ainakin hyvin negatiivissävytteistä viestiä on näkynyt.

No mutta aivan sama... Pähkäile sinä mitä pähkäilet... Toiset odottavat että saa moottorin käsiin ja pääsee tutkimaan mitä kaikkea ne suunnittelijat ovat keksineet.

Poissa Team PSR

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC-laakereiden erikoisliike
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #118 : 25.12.06 - klo: 19.55 »
Lainaus käyttäjältä: "Gucci"
Tapsa; Käyttämäällä päätäni. Tuntuu olevan kovin harvinaista täällä.

Samalla numerolla saadaan kahta erilaistas osaa?  EI ihme että Italia on sekaisin....



On hyvä asia käyttää päätään, vaikka keskustelun tasolle ei tee hyvää ehkä hieman ylimielinen arvionti, että muut eivät sitä tee.

Pointti, joka valitettavasti taisi luiskahtaa ohi silmiesi, on että  osat tilataan eri firmoista. Siis Novarossin varaosanumerolla tilataan Novarossilta, Collarin numerolla Collarilta. Ei tämän vaikeampaa.

Olisihan se tietysti hienoa ja vaivatonta, että tilaisi keneltä ja mistä tahansa, saisi samalla varaosanumerolla aina saman osan. Tilaamalla pizzan nr. 13 saisi aina ja kaikkialla Frutti di Maren, näinhän se ei kuitenkaan taida toimia, ei edes Italiassa, sekaisin kun ovat :D

Huomasin sinun kuitenkin olevan oikeassa ja erittäin hyvin perillä .21 moottoreiden räjäytyskuvista: ne tosiaan näyttävät kaikki samanlaisilta viritysasteeltaan ja ajoituksiltaan, puhumattakaan materiaaleista, joten eihän niissä silloin voi ollakaan eroja :mrgreen:

Mutta Hoken sanoja lainatakseni:" Aivan sama".
www.jp-nitroracing.com, RC-laakereiden erikoisliike

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Team Magic M1 Buggy
« Vastaus #119 : 26.12.06 - klo: 16.27 »
Ei kannata aliarvioida täysin Guccin tietoa. Kyseessä virallinen Novarossin maahantuoja.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND