Otetaanpas vähän takapakkia ensin eli tästä autosta aloitettiin rakentaminen:
Tällainen siitä sitten tuli:
painoa 1913 g tässä kunnossa ja siihen vielä akku ja kori päälle. Vertailun vuoksi oma Rustler VXL näytti painavan 1815 g ilman akkua ja koria. Tässä tämä alumiiniteos vielä lainakorilla:
Toistaiseksi noparina Turnigy (Ezrun) 60A ja moottorina 3300 kV Ezrun 12T eli 380-kokoinen kone. Ei kulje niin raivokkaasti kuin "vakio" Rustler VXL, mutta painopiste on niin paljon matalammalla, että kaarteissa tällä mennään ohi heittämällä.
Ja paljonko tässä on sitten samoja osia kuin alkuperäisessä autossa. No muutama vaihdelaatikon ratas on samoja, muuten luovuttajana toimi enemmänkin nurkissa lojunut Stampede VXL:n raato.