Moi
Tuolla hpi sivuilla on kaksi eri savage fluxsia niin mitä eroa niillä on?
http://www.hpieurope.com/kit-info.php?partNo=104242&lang=en
http://www.hpieurope.com/kit-info.php?partNo=104494&lang=en
Nopeuksissa/sähköissä?
Savage Flux HPssä on vääntävämpi 2200kv moottori ja 6s lipoja kestävä nopeudensäädin.
Tuossa Savage Flux 2350ssä on vain 4S lipoja kestävä nopeudensäädin.
Toi termi Kv meinaa paljon se moottori ottaa kierroksia per voltti, pienempi numero tarkoittaa vääntävämpää ja usein myös viileämpänä toimivaa moottoria.
Toisekseen tossa Savage Flux HPssä on muistaakseni joitakin voimansiirtokomponentteja jotka on jo valmiiksi "bulletproof" mallia (mikä taas on aika suhteellinen käsite, kyllä niitä saa 6S lipoilla rikki helposti).
Oman kokemuksen mukaan jos hankkii suoraan Flux HPn ja meinaa 6S lipoilla riehua (järjettömän hauskaahan se on) Niin ainaskin johonkin matalaprofiilisempiin ja kestävämpiin renkaisiin kannattaa investoida, noi vakkari kumit Flux HPssä ja Flux 2350ssä on aika tuskissaan ihan 4S lipoilla.
Alkujaanhan toi Flux HP tuli eka markkinoille, toi 2350 on tollanen säästömalli ihmisille jotka eivät halua investoida niin paljoa rahaa autoon, tai eivät koe HP tehoja tarpeellisiksi.
Mitä hintaan tulee niin kattokaa tota myyti osiota siellä on parikin Savage Fluxia myynnissä. Käytettynä 500€ ylöspäin näyttäis olevan, uutena sitten ties kuinka paljon. :D (itsekkin ostin käytetyn)
http://rc10.fi/index.php?topic=58295.msg534668#msg534668http://rc10.fi/index.php?topic=55057.msg509886#msg509886Niija jos joku yrittää myydä teille sitä vanhempaa E-Savagea, elkää koskeko edes pitkällä tikulla! (Siinä on polttis Savagen osia sen verran että ei millään kestä sähkömoottorin tuottamaa tehoa)
Edit: Keleesti kirjoitusvirheitä, kauhee lukihärö