Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Nudde

Sivuja: 1 2 3 [4] 5
91
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« : 11.02.12 - klo: 12.13 »
Lainaus
Tänään tuli tuo 3S lipo. Sen verran korkea tuo akku on ettei ylety kiinnitys klipsu reikään.
Mitenkä tuota porukka on muokannut? Saisiko tuota tappia esim. ylemmäksi tuotua.


Mulla oli tollainen mukana, siis vaan se batteryholder, siis se korkeampi malli, sinäänsä en muista minkä osan mukaan se tuli. En nimittäin ostanut autoa valmiina vaan osina. Tuleeko sellainen vakiopaketissa mukaan?

92
Lainaus
Jee jee, nyt on pantherin 2,2" laparenkaat, enään tarvis vanteet ja ja ja. A main hobbiesilta noi tuli 11 päivässä, eli ei paha  :smiley: On melkosen vakuuttavan kokoiset noi renkaat. Ei pitäs olla enää eteneminen renkaista kiinni.

Mitkä vanteet sinulla on siinä? Voisi kiinnostaa tollaiset niin saisi ajettua talvella paremmin. Onko se toisaan 2,2 tuumainen mikä sinulla on siinä? eikös ole liian isot renkaat noi 1/16 autolle? Pistä linkki vanteisiin, mulla on huonoja kokemuksia ostaa venteita tohon autoon, edelliset eivät sopineet.....

93
ok, hyvä tietää, mulla on pari autoa mihin pitää laittaa valot, kun toi syksykin saapuu....

94
Hieno on rallyauto! Mitä liimaa/tiivistemassaa olet käyttänyt, j aonko ledit ihen suoraan vaan ledeinä vai jossain pitimessä?

95
Lainaus
Kannattaako tota E-Revoa ostaa? Ja kulkeeko se hyvin maastossa?

Riippuu tottakai maastosta, mutta jos nyt noin yleisesti ottaen puhutaan maastosta niin suosittelen isompaa. Itselläni on maastoon Summitti, piha-ajeluun e-revo ja Stempede 4x4 sekä takatuuppari. Sitten vielä sekä maastoon että joka paikkaan e-maxxi. Suosittelen jos hieman enemmänkin ajelee maastossa vaikka Stampede 4x4, se on hieman isompi, mutta pärjää yhdellä akulla ym. Sillä pääsee jo ihan eri tavalla eteenpäin maastossa, ja hinta ei vielä oli niin paljon kalliimpi. Täytyy itse sanoa että sillä tulee melkein eniten ajeltua, yksi syy on että yksi akku riittää, noi muut isot autot kun vaatii 2 akkua, ja eina ei ole aikaa ladata.....pitäisi kai hankkia toinen laturi. Tai löytyykö sellaista millä voisi 2 akkua ladata yhtä aikaa?

96
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 13.10.11 - klo: 20.16 »
Lainaus
Omassa noparissa punainen valo tarkoittaa kahta asiaa, jos valo vilkkuu nopeaan tahtiin tarkoittaa sitä että on menny ylikuumenemis suoja päälle, jos hitaasti niin cutoffi menny päälle

Sekä nopari että moottori kuumenee aika mukavasti. Itse olen hankkinut siihen nopariin sen tuulettimen, samoin kuin moottorille. Pitää vaan asentaa ne jossain vaiheessa. Siis se noparin tuuletin on jo kiinni, mutta moottoriin tuleva täytyy sähköt ryöstää jostain, ei ollut plug&play se ei. Täytyy varmaan ryöstää siitä mikä menee noparin tuulettimelle, vaikka juottaa siihen kiinni. Pitäisi olla sellainen jatkoliitin, mitä esim. vastariin löytyy eri valoille ym.

97
Lainaus
Renkaan kuvioinnin nuolikuvio eteenpäin,eli pyörimissuuntaan

Näin itse päättelin myös, katsotaan nyt sitten minkälaiset noi ovat verrattuna vakioslikseihin. Kun vaan saan kasattua auton taas, se on ollut aika palasina, kun jostain kuului ääntä, etudiffin koko se ympärysmuovi oli säpäleenä, luulin että se sieltä tuli, kaikki vaihtoon ja ei loppunut ääni ei. Nyt sitten löysin kiven joka oli keskikardaania aika hyvin jo hionut, melkein poikki. Kivi poistettu ja uutta osaa, katsotaan kun pääsen kokeilemaan. Oli se kivi muuten aika hyvin kiinni.

98
Moi,

mun Road Rage renkaat tuli minirevoon, mutta nyt onkin kysymys, mikä on pyörimissuunta? Ei ole mainintaa renkaissa, ainoa oli keltainen täppä päällä, siis yhdellä sivulla. Onko se joku merkki?

99
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 13.10.11 - klo: 17.09 »
Lainaus
Kyllä, vilkkuva punainen valo on cutoffin merkki. 2s:lläkin tehoa piisaa välillä yli tarpeiden ja siksi en halua edes tietää millainen peli se on 3s lipolla.

2s sopiva, 3s vielä sopivampi :) No, itsellä on molemmat ollut ajossa, ja 3S:llä on vaikeata löytää sellaista paikkaa että saisi huiput kelattua, joutuu aloittaa jarruttamisen aina hyvissä ajoin. Mulla on nyt kiinni 17 pinioni ja 54 spurri. Varmaan joudun vaihtamaan pienempään pinioniin kun uudet renkaat saapuvat, ovat hieman isommat kuin normirenkaat, luultavasti joutuu sen pinionin vaihtamaan 11T.

100
Lainaus
Mikäs mahtaa olla vikana mini summitissa, kun kiihdyttäessä kuuluu naksunaa? Kuulostaa siltä, että jotkin rattaat hyppisivät yli.


Mulla on samoja ääni E-revossa, etudiffissä oli mennyt hieman hampaita, vaihdoin ne, mutta ääni vaan jatkuu, hieman miedompana kylläkin. Takadiffiä en ole vielä avannut kun luulin että olin löytänyt vian, mutta olisi se melko ihmeellistä että molemmat olisivat menneet rikki suunnilleen samaan aikaan. Mutta en ole muuta keksinytkään, joten takadiffin avaan tässä joku päivä. Samalla menee aika paljon muita osia vaihtoon. Taidanpa koko auton purkaa atomeiksi ja vaihtaa kaikki osat mitkä ovat kuluneet. Auto on kumminkin vuoden vanha ja ollut mukana monessa.......

P.S kertokaa mitkä hieman järeämmät iskarit hankin siihen, vanhat ovat niin sanotusti loppu, ja hieman löysät...Ehdotuksia kehiin, mitkä ovat hyvät? Mulla on jo hieman jäykemmät jouset.

101
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 04.10.11 - klo: 14.36 »
Moi,

veikkaan että 423772A ja 423669 sopivat ainakin siihen, ja vielä 423668A. Mutta siinä oli kai jo vanteet7renkaat joissakin näissä. Kannatta soittaa ja kysellä mitkä sopivat. On muuten aika kalliit renkaat täällä suomessa, ebaysta kotiovelle asti noin 50 euroa, 4 vannetta renkaineen, tai onko Saben hinta per pari vai oper kappale?

102
Lainaus
Toi on se toinen vaihtoehto, tosin integyä haukutaan muuten.
Designi näyttäs paremmalta.

Design? Noi linkit menee samaan osaan, kiinnostaa hieman itseäni kanssa, kun mulla on jokin sivuääni omassa revossani ja en tiedä mistä se tulee, joutuu kohta vaihtamaan kaikki..... Onko muuten tiedossa teillä jotkut paremmat iskarit, siis jäykemmät ja jäykät jouset kanssa, mitä suosittelette. Mulla on nyt vakioiskarit, ja hieman järeämmät jouset, mutta tuntuu että ne ovat tulleet tiensä loppuun. Tässä nyt odottelen uusia renkaita/vanteita, pro-linen renkaita jotka on kehuttu. toivotaan että ne ovat hyviä asfaltilla.

103
Lainaus
Sieltä sivulta vaan ottaa sen laturipaikan ja sieltä se alempi pikalaturi.

ei nyt oikein aukea minulle, voitko laittaa sen linkin siihen laturiin?

104
Lainaus
se harjallinen kannattaa kyllä unohtaa ja sijoittaa samantien vxl:ään

Kysyjän linkki meni kyllä harjattomaan, ja vxl-malliin, joten se taitaa olla se mitä hän on ajatellut.

105
Moi, itse suosittelisin suoraan nelivetomallia, mutta jos takavetoisen haluaa toi on hieno peli. Mulla on sekä neliveto että takaveto versio. Laturia en tiennyt mitä mallia olet ostamassa koska linkki avautui yleissivulle. Suosittelen että hankit kunnon laturin, millä voi NiMh, Lipoja ym. ladata koska jossain vaiheessa nälkä kasvaa ja haluat Lipo-akkuja. Tässä mallissa on juuri harjaton (brushless) moottori. Ero on teknisesti se että harjallisessa moottorissa on "harjoja" jotka hoitaa magnetisoinnin, eli fyysinen kosketus käämeinin. Harjattomassa sitä ei ole, harjallinen vaatii enemmän huoltoa kun harjaton. harjaton on myös parempi hyötysuhdeltaan. Toivottavasti tämä selitti jotain.


Lisää tekniikka linkin takaa jos kiinnostaa:
http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/sahkomoottori/sahkomoottori.html#harjaton

106
Kertokkaahan joku miten tuossa mini revon vakiosäätimessä toimii nuo modet (race, sport ja training)? Ostin auton käytettynä ja mukana ei tullut ohjekirjaa. Kiitos.

Näin se menee:
Sport Mode: 100% eteenpäin, 100% jarrua, 100% peruutus
Race Mode: 100% eteenpäin, 100% jarrua, ei peruutusta lainkaan
Training Mode: 50% eteenpäin, 100% jarrua, 50% peruutus


Ja tuolta löytyy koko manuaali.
http://traxxas.com/sites/default/files/7107_manual_100205_0.pdf

107
Tänään kävin hieman ulkoiluttamassa omaa e-revoa ja huomasin että pito asfaltilla ei olkein enää luonnistu noilla talon-renkailla, ja ei oikein ole koskaan ollut hyvä. Mitä renkaita suosittelette siihen asfalttikäyttöön? Saa olla 2,2 kokoiset matalaprofiilirenkaat, saa uusia vanteita helpommin siinä koossa kun vielä meinasin hankkia beadlockit.

108
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« : 11.09.11 - klo: 12.46 »
Moi,

sain tossa oman Stampede 4x4 kasattua, tein sen osista tällä kertaa, on jotain tekemistä. Nyt vaan etsiskelin Lipoa sille, eli 3S Lipoa joka mahtuisi myös siihen vakiokiinnikkeeseen. Mitä olette käyttäneet, näyttää että korkeus tulee nopeasti vastaan, eli halpaa ja hyvää saa ehdottaa. On muuten oikein mukava auto mitä olen tossa ehtinyt kokeilla, liikkuu aik amukavasti jo 2S akulla, ja 17t pinionilla. Mutta tytyyhän sitä nyt kokeille 3S kanssa........saa ostaa lisää osia nopeammin :) Tai onko vaan hankittava Traxxaksen 6727X että saa hieman korkeamman akun mahtumaan?

109
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 11.09.11 - klo: 11.58 »
ok, löysin sen, eli joutui ottamaan yhden servon pois. Auttoiko noi yhtään menoa?

110
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 10.09.11 - klo: 18.49 »
Onko kukaan laittanut swaybarit Summittiin, ainakin Hot Racing mainostaa että niillä olisi sellaiset, mutta takaa voi vielä mennä mutta edessä ei taida mennä kun yksi servo on tiellä? Onko kellään sellaiset Summitissa?

111
moi, mulla hajosi etudiffin muoviosat, siis se joka tulee diffin ympäri. siinä on servon ohjaustangot ym. kiinni kanssa. no uutta osaa tilaukseen, metalliset tällä kertaa. Osat tulivat ja kasasin auton uudestaan. nyt ongelma on että kun lähtee ajamaan niin kuuluu sellainen ritinäntyyppinen ääni, ihan kun joku ratas ei oikein ole kunnossa. Auto ei tee sitä kun paikallaan sitä kokeilee, siis antaa kaasua ja pitää auton ilmassa. onko veikkauksia missä vika voisi olla, tai onko vaan koko etupää taas purettava? jos sieltä löytyisi jotain vikaa. niin auto on 1/16 e-revo. jos se olisi ratas eikö sen kuuluisi pitää ääntä aina, mutta mikä se muuten voisi olla joka rätisee?

112
No niin, tuli hieman taas ajettua, ja kappas vaan etudiffipalikka rikki, tilasin uuden, on kai jo tulossa, mutta kai sinne jotain öljyä/vaseliinia tarvii sitten lisätä, vanhat osat siirrän sinne. Mitä litkua tulisi käyttää? Siis e-revo 1/16 ja etudiffi, bulkheadiin.

113
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 04.08.11 - klo: 19.15 »
Ruusuja kaupoista käyttäjälle: pudresful

Homma toimi juuri niin kuin piti!

114
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 15.07.11 - klo: 14.35 »
No niin, Summitilla on tullut ajeltua aika monessa eri paikassa. Yritin kanssa yhtä hieman isompaa ojaa ylitää, missä oli paljon ruohoa. No sehän sitten kiertyi joka akselin ympäri ja takaakseli rikki! Näin se homma etenee. Onko joku löytänyt akselaita alusta jostain? Nopealla etsinnällä ei löytynyt, joten ostin nyt tähän hätään muoviset, ja ajo taittuu taas. Mukava auto, hieman lisää kulkupuolta pitäisi saada. No eikähän se kohta löydy.

115
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 06.07.11 - klo: 21.59 »
Lainaus
Terve, mulle tulee tässä 2 viikon sisällä summitti, ja mietin mistä siihen sais valot sinne korin katolle? oletteko ite laittaneet sinne mitään? Kun nehän katto valot ei toimi itessään, käsitääkseni.

Niitä saa ihan suomesta, esim. Sabelta, ne on vaan loppu juuri nyt, ebay on kova sana, itse tilasin sellaiset modelsport Uk:sta, maksaa sen 12,50 puntaa. Tuli uudet renkaat mini revoon ym. osaa siinä samalla.

http://www.modelsport.co.uk/traxxas-summit-led-light-bar-chrome/rc-car-products/35275

116
Mulla on mennyt rikki juuri samat osat kuin muilla, eli alatukivarsi ja se pallokiinnitys edessä. Muuten auto on kestänyt todella rajuja lentoja/pyörityksiä. Miten nämä renkaat jotka olette tilanneet, linkki oli tässä aikaisemmin, muuttuuku ajotuntuma paljon? Ja onko se hinta 2 renkaalle, ainakin luki että paketissa on 2 kpl. Eli riittääkä kun tilaa 2 Qty ? Onko toi pyörä miten paljon isompi kuin vakio?

117
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 26.06.11 - klo: 12.59 »
Joo, suhteellista se on, luulen että ostan kumminkin sen Summitin, saahan sen myytyä eteenpäin jos oli väärä ostos, ja kyllähän siihen hieman vauhtia saa lisää jos on tarvetta. Lähinnä maalla, talvella lumikinoksissa ym. se on varmaan hauska vekotin. Ja jotenkin vaan niinin "siisti". Oliko sulla Erevossa mikä moottori kiinni?

118
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 26.06.11 - klo: 12.17 »
ja tällä saa jo vauhtia tarpeeksi, veikkaan ainakin näin. Kiitos tiedoista. Miten noi kaikki ulkomaan kaupat toimittaa Suomeen?

119
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 26.06.11 - klo: 10.54 »
Kiitos vastauksista, eli jos lipoilla haluaa ajaa täytyy ostaa erikseen cutoffin, eikös niitä saanut aika edullisesti jostain. E-maxx on toinen vaihtoehto mutta ulkonäkö, lukittava diffi ym. houkuttelee Summitin ostoon. Mulla on sitten erevo (1/16) joka kyllä kulkee aika hyvin, olen 2s lipolla ajanut, siis harjaton malli minulla. Jostain näin että esim. kershawdesigsillä on hieman tehokkaammat moottorit Summitiin, ja silloin vesitiiviyskin säilyisi. Millä moottorilla olet itse ajanut nyt kun sanoit että mennään noin 40km/h? Onko se kanssa vesitiivis? Vaikeata tämä auton valitseminen.

120
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 26.06.11 - klo: 00.09 »
Kiitos kutsusta, hieman pitkällä pois on Padasjoki. Savagea olen katsellut myös, silloin harjaton versio, mutta nyt näyttää siltä että olen päättymässä Summittiin. Saahän siihen vauhtia lisää sitten jos ei muuten riitä. Jotenkin se vaan säväyttää! Onko teidän Summitti vakio, ja millä akuill ajelette? Riittääkö vauhti sillä?

Sivuja: 1 2 3 [4] 5