Kirjoittaja Aihe: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!  (Luettu 8240 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa AC-Cooler

  • Tulokas
    • Profiili
Olen jo pitemmän aikaa meinannut aloittaa RC auto harrastuksen ja tarkoitus olisi käydä ajamassa myös muutama kilpailu!
Mielessä on ollut että hankkisin jonkun 1/8 luokan Buggy laitteen mutta minkä? Voisiko joku antaa vinkkiä ja ohjeita jotta voisin lähteä autoa ostamaan!
Vai onko mitään järkeä ostaa 1/8 Buggya vai kannattaako hankkia joku toinen auto. Polttomoottori peli sen on oltava!

PS: Kiitos jo etukäteen ohjeista ja vinkeistä.
« Viimeksi muokattu: 25.04.09 - klo: 17.46 kirjoittanut AC-Cooler »

Poissa julkku

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #1 : 25.04.09 - klo: 17.49 »
En kyllä suosittelis polttista heti harrastuksen alkuun. Jos krossarin haluut ni osta joku 4-veto sähkökrossi.
|-Traxxas Slash 4x4-|-Spektrum Dx3r-|-Sanwa-|

Poissa Nair

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #2 : 25.04.09 - klo: 18.18 »
Ei polttiksessa mun mielestä oo mitään ihmeellistä, mullakin eka auto oli polttis eikä sen kanssa oo ollut mitään isompia ongelmia.
Kysyy apua ja lukee forumia niin ongelmat selvii :afro:
Hobao Hyper 7 TQ 28 Schumacher Menace 21 4x4  Hobao PirateMTSport28  Aowei Yama Buggy

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #3 : 25.04.09 - klo: 18.19 »
Polttis käy ensimmäiseksi autoksi ihan siinä missä sähkäautokin, tiettyjä perustietoja ja -taitoja tietenkin pitää olla, mutta ne oppii hyvinkin pian jos itse osaa olla aktiivinen.

Jos kilpailemaan aiot lähteä, buggy on hyvä vaihtoehto. Oman kokemuksen pohjalta suosittelen silloin ostamaan käytetyn rullaavan kisa-auton ja siihen itselle ja omalle kukkarolle sopivat sähköt ja moottorin. Yleensä käytettyyn kisa-autoon on laitettu ne heikot kohdat uusiksi ja sitä on todennäköisesti myös huollettu. Mukaan tulee usein myös läjä varaosia ja hyviä neuvoja.

Toinen hyvä vaihtoehto on hankkia jonkun tunnetun merkin RTR-paketti, jossa tuleekin sitten mukana periaatteessa kaikkia tarvittava. Tosin jos kilpailemista aikoo pidemmälle jatkaa, ennemmin tai myöhemmin on sitten auton vaihto edessä. No, niinhän se on joka tapauksessa.

Polttiskisailuun pääsee todella helposti mukaan Finnish Open- sarjan myötä, minä aloitin sieltä viime vuionna, eikä mitään odotettua suurempaa hankaluutta ole matkalla ollut.

Ei muuta kuin paikalliselle polttisradalle ihmettelemään ja kyselemään, neuvojia varmasti löytyy. Tervetuloa mukaan vaan!
« Viimeksi muokattu: 25.04.09 - klo: 18.25 kirjoittanut peitsamo »
Flying Calacucco

Poissa AC-Cooler

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #4 : 25.04.09 - klo: 19.20 »
Kiitos näistäkin tiedoista. Luulen kyllä että perus tieto taitoa polttis vehkeeseen kyllä löytyy koska on tullut touhuttua noitten isojen nelipyöräisten kanssa aika paljonkin. Sano ihan suoraan mitä mieltä olet tästä autosta... (alla olevasta linkistä pääset katselemaan tarkemmin!)

http://cgi.ebay.com/NEW-1-8-SCALE-RC-NITRO-GAS-4WD-RTR-OFF-ROAD-RACE-BUGGY_W0QQitemZ160328012825QQcmdZViewItemQQptZRadio_Control_Vehicles?hash=item160328012825
« Viimeksi muokattu: 25.04.09 - klo: 20.50 kirjoittanut AC-Cooler »

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #5 : 25.04.09 - klo: 19.28 »
Jos RTR-pakettia katselet, niin kannattaa muistaa myös varaosahuollon toimivuus, varaosia tulet tarvitsemaan ihan varmasti. Jos minä olisin ostamassa RTR-buggya, Honkkari olisi hyvä vaihtoehto, hinnassakaan ei ole juurikaan eroa ja varaosahuolto toimii taatusti ja auto on valmis ja ihan kilpailukykyinen Finnish Open sarjaan.

http://rc-garage.fi/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=39_1_2&products_id=370
« Viimeksi muokattu: 25.04.09 - klo: 19.34 kirjoittanut peitsamo »
Flying Calacucco

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #6 : 25.04.09 - klo: 19.29 »
Osta auto johon saa Suomesta osia, mielellään sellainen jolla muutkin ajaa, tuo ei vaikuta erityisen halvalta ja sitäkin 'pilipalimmalta'. Eikä ole edes minkään tunnetun auton kopio. Suoraan sanottuna tekee pahaa katsoa.

Muutamia mainitakseni:
Hobao, Hong Nor, Hot Bodies, Mugen, Xray

Ns. sooloilijat ovat usein palanneet pikaisesti ruotuun ja ostaneet niitä autoja millä muutkin ajaa, koska kisapaikoilla/radalla on sääli jättää leikki kesken osan rikkoutumiseen, koska kellään muulla ei ole ko. merkkiin sopivia osia.

Ja tervetuloa #nitrobuggy kanavalle ircnettiin, tai meseen jutustelemaan jos joku juttu mieltä askarruttaa.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #7 : 25.04.09 - klo: 19.37 »
Hyvä vaihtosähköjäähdytin! Olet oikealla tiellä hienoon harrastukseen. Valitse joku Sami L:n mainitsemista bugeista, niin homma lähtee hyvin käyntiin. Myymälöihin, radalle ja kisoihin juttelemaan lisää.

t. M-8 luokkayhteyshenkilö

Mika R

  • Vieras
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #8 : 25.04.09 - klo: 20.00 »
Turus on kyl yks suomen hianoimmist M8 baanoist joten buggya vaan peliin

Kyl Hobao, Hotbodies D8 tai Losi olis paikallisen edustuksen pualest se oikea vaihtoehto, ja OS moottori siin sivuus. Vaik alottelijalle voi kyl joku vähän "iisimpiki" moottori olla ihan eduks. Kysele tolt EA-importilt vaihtoehtoi sen pualest http://rc10.fi/index.php?board=27.0

Ite aloitin tän kauen Losil ja kyl on vaan niin passeli ihan suaraan paketist. Moottorina RB mut eihän sil kukka härmäläinen ennä ajele paitsi mä

Lisäsin deekasin listaan ku sellanen veijari ku Jeppe löytyy sielt Jyrkkäläst ajelemast, kysele hänelt lissä




« Viimeksi muokattu: 25.04.09 - klo: 20.15 kirjoittanut Mika R »

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #9 : 25.04.09 - klo: 20.16 »
Minä en suosittele mitään koska te olette jo suositellut ekana autona polttista kaverille jolla ei ole mitään kokemusta rc-autoilusta :undecided: No ehkä hän oppii nopeasti tai että on joku kaveri joka osaa näitä hommia kuin omat taskut, toivottavasti ei tule radio häiriöitä joka johtaa johonki tiettyyn asiaan. Onko aloittaja tietoinen minkälaisesta vauhdista ja voimasta on kyse.
Voi kuin olis niin paljon kerrottavaa mutta olette saanneet kaverin jo kiinnostumaan polttis autosta.
Minä suosittelen hänelle 1/5 rataautoa joka käy bensalla ja varmasti parempi vaihtoehto aloittelijalle.
Jerzi

PS Ei voida verrata lähelläkään sitä että polttis olis yhtä helppo aloittelijoille kuin sähköautot. Kokemus näisttä rc-autoista vuodesta -83 ja ajannut melkein kaikilla rc-auto lajaeilla kuin on olemassa.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #10 : 25.04.09 - klo: 20.19 »
Toi on kyllä totta mitä edellä, bensa autolla ei tarvitse ku paksun lompakon. Nitro autot vaati kokemuksen hankkimista ja paljon. Kestää vuosia olla mestari siinä. Mut on ihan eri luokkaa kulussakin sitten.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #11 : 25.04.09 - klo: 20.23 »
Toi on kyllä totta mitä edellä, bensa autolla ei tarvitse ku paksun lompakon. Nitro autot vaati kokemuksen hankkimista ja paljon. Kestää vuosia olla mestari siinä. Mut on ihan eri luokkaa kulussakin sitten.

Kyllä se on niin että bensakoneet ovat niiiiin paljon helpommat kuin löpöllä menevät, vai olenko väärässä. Tosin ei ole kuin 3 vuotta kokemusta noista bensa koneista ja 18 vuotta löpö peleistä joten voin olla väärässä myös :undecided:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa julkku

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #12 : 25.04.09 - klo: 20.32 »
Kylhä sähkötki saa kulkemaa ku vaa laittaa tehokkaan koneen esim http://www.power-racing.net/modules.php?op=modload&name=webshop&file=index&current_op=showp&pid=58172Noi spekit löytyy jostai mut voi sanoo et jos x11 kulki kovaa ni toi menee #%!¤# kovaa. Ja sitte viel siihe joku esim 3 kennone lipo ni ei ainakaa vauhti lopu. Ja täs on viel pari vuotta vanha video turistist(huom tekniikka kehittynyt valtavasti koneissa!!)http://www.youtube.com/watch?v=lC5ccMXxgjg Ja tässä viel asso b44:sest http://www.youtube.com/watch?v=qvoIxNGNUT8&feature=related
« Viimeksi muokattu: 25.04.09 - klo: 20.36 kirjoittanut julkku »
|-Traxxas Slash 4x4-|-Spektrum Dx3r-|-Sanwa-|

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #13 : 25.04.09 - klo: 20.34 »
Mutta kaverihan nimenomaan sanoi, että on kiinnostunut polttiksista ja buggyista, eikös pitäisi rohkaista, eikä harhaanjohtaa? Ei kyse mielestäni edes ollut tehoista tai tekemisen vaikeudesta.

Ei ne oikeesti nitropolttikset ole sen vaikeempia kun muutkaan tekniset laitteet. Mielestäni hyvä valinta aloittelijallekin, tottakait asioita pitää opetella, mutta niin se sähkö- ja bensakoneissakin.

Mulla on omakohtaista kokemusta asiasta ja vieläpä ihan tuoreessa muistissa, ei se aloittaminen toissasyksynä polttisautoilla niin hirveen hankalaa ollut, varsinkin kun oli hyviä auttajia lähellä.
Flying Calacucco

Mika R

  • Vieras
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #14 : 25.04.09 - klo: 20.44 »
No ei välttämättä. Mut kylä mä viittaisin omaan ekaan vastaukseeni tässä kohtaa.

Poissa julkku

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #15 : 25.04.09 - klo: 20.57 »
Jos välttämättä polttista mielit ni tässä ois erinomainen paketti!!!  :grin: http://rc10.fi/index.php?topic=35686.0
|-Traxxas Slash 4x4-|-Spektrum Dx3r-|-Sanwa-|

Poissa YLI-G

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #16 : 25.04.09 - klo: 21.25 »
jos kaveri haluaa polttiksen niin täällä tyrkytetään sähköautoo :lol:
eihän se polttis ekaautoks mikään probleema ole jos vähänkin on perustietoo ja pitempi pinna...asenteestahan se on kiinni.

hobao hyper 8

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #17 : 25.04.09 - klo: 21.41 »
jos kaveri haluaa polttiksen niin täällä tyrkytetään sähköautoo :lol:
eihän se polttis ekaautoks mikään probleema ole jos vähänkin on perustietoo ja pitempi pinna...asenteestahan se on kiinni.



Ja huom, olen myös ollut myyjänä alan liikkeessä joten olen nähnyt sen karun puolen myös.
Joo polttista vaan mutta älä lannistu jos ja kuin menee paljon asioita kantapään kautta päähän. Se ei ole kuin rahaa mikä menee ja uutta palikkaa saa kaupasta.
Nuo uudet harrastajat ovat ne parhaat myyjälle koska kusetusta voi harrastaa niin paljon kuin sielu sietää kuin kaveri ei tiedä asioista yhtään mitään.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa AC-Cooler

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #18 : 25.04.09 - klo: 21.53 »
Näyttää aika-lailla siltä että on ns: sähköauto miehet ja polttis automiehet erikseen!
Mutta sen olen päättänyt että polttis se tulee olemaan.
Ihan jo pelkästään sen takia koska "bensa" on se joka on mun sydäntä lähellä.
Itseluottamusta/tietoa uskon itsetäni löytyvän sen verran että saan sen koneen toimimaan ja saahan täältä niitä vinkkejä EIKÖ?
Sellainen kysymys tuli mieleen että onko ohjaimen suhteen jotain määräyksiä?

Poissa junttapave

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #19 : 25.04.09 - klo: 21.56 »
niin...mutta esim minun kohdalla vaadin että autosta lähtee "ääntä" vaikka väkisin :grin: aloitin polttiksilla ja myös lopetan niillä!Yksi sähkis oli ja uutta ei tule!En jaksa ruveta veivaan joidenkin hemmetin amppeerien ja volttien kanssa....polttikseen lyöt löpöä tankkiin ja ajat koko päivän eikä tarvii ihmetellä kun joku lipo posahtaa kun ei muistanu että ei saa ajaa tyhjäksi. Mulla menis ekaks toi akku :roll: Mutta en silti laita sähköjä pannaan, on vaan oma mielipide. Ja niinkuin sanottu polttista saa kyllä reenata ja huolella!!!!

edit:ei ole määräyksiä. Tietysti gigasilla on kaikki helpompaa, mutta muuten ei ol mittää.(kunhan et huristele 35mHz tai muulla vastaavalla,saattaa lennokki/heli tyypit hermostua)
« Viimeksi muokattu: 25.04.09 - klo: 21.59 kirjoittanut junttapave »
VRCK|HOBAO HYPER 8.5|http://p1.foorumi.info/vrck

Poissa YLI-G

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #20 : 25.04.09 - klo: 22.18 »
aloittelijan kannattaa lukea tuo..siinä on paljon asiaa:
http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/

hobao hyper 8

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #21 : 25.04.09 - klo: 22.49 »
niin...mutta esim minun kohdalla vaadin että autosta lähtee "ääntä" vaikka väkisin :grin: aloitin polttiksilla ja myös lopetan niillä!Yksi sähkis oli ja uutta ei tule!En jaksa ruveta veivaan joidenkin hemmetin amppeerien ja volttien kanssa....polttikseen lyöt löpöä tankkiin ja ajat koko päivän eikä tarvii ihmetellä kun joku lipo posahtaa kun ei muistanu että ei saa ajaa tyhjäksi. Mulla menis ekaks toi akku :roll: Mutta en silti laita sähköjä pannaan, on vaan oma mielipide. Ja niinkuin sanottu polttista saa kyllä reenata ja huolella!!!!

edit:ei ole määräyksiä. Tietysti gigasilla on kaikki helpompaa, mutta muuten ei ol mittää.(kunhan et huristele 35mHz tai muulla vastaavalla,saattaa lennokki/heli tyypit hermostua)

Onpas tällä kaverilla ewrikoinen virtalähde servoille kuin ei ainakaan ole mitään akkua siellä autossa joka antaa virtaa servoille :lol:

Älä nyt vaan ota opiksi tuosta kirjoitusta koska se ei todellakaan aina ole noin. Kaikkihan sen toivoisi että olis noin mutta polttiskoneessa on ihan liikaa säädettävää.
JA HUOM VIELLÄ, polttikset on hauskoja (sääli se ulvilan rata vaan koska siinä oli monen mieleen mahtava rata). Olen niillä ajannut jo ennenkuin monet teistä edes oli syntynyt viellä   :p
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa AC-Cooler

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #22 : 25.04.09 - klo: 23.10 »
Kiitos!!!
Lainaus
aloittelijan kannattaa lukea tuo..siinä on paljon asiaa:
http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/



Poissa junttapave

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #23 : 26.04.09 - klo: 00.07 »
no voi että kun en maininnut vastarin akkua...Ja mulle ihan sama onko sulle liikaa säätöä vai ei.Se kuuluu hommaan jos polttiksella ajaa.
Enkä myöskään halua tähän jatkoksi mitään historia saarnaa rc-autoilusta tai muustakaan....
VRCK|HOBAO HYPER 8.5|http://p1.foorumi.info/vrck

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #24 : 26.04.09 - klo: 08.06 »
no voi että kun en maininnut vastarin akkua...Ja mulle ihan sama onko sulle liikaa säätöä vai ei.Se kuuluu hommaan jos polttiksella ajaa.
Enkä myöskään halua tähän jatkoksi mitään historia saarnaa rc-autoilusta tai muustakaan....

No sinähän sanoit että löpöt tankkiin ja ajoksi, tuolla annat niin väärän kuvat polttisautoilusta kuin vaan voi olla. Kuin sitä kokemusta on niin kaikki menee kuin tanssi mutta kuin on ihan aloitteleva harrastaja niin siinä on syytä olla kokennut vieressä.
Noita säätöjä on ihan liikaa harrastelijalle ihan ekaksi autoksi mutta onhan se haasteelista.

Jerzi

PS Bensakoneessa ei tarvitse konetta lainkaan säätää olkoon talvi tai kesä ja kestää monta kertaa enemmän kuin polttiskoneet ja koneen hinta on 160e ja voimaa riittää.
« Viimeksi muokattu: 26.04.09 - klo: 18.03 kirjoittanut jerzirccar1 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Nair

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #25 : 26.04.09 - klo: 08.29 »
ainakin ite ymmärsin asian niin et hän ei halua muuta kun polttiksen,en minäkään pidä sähköautoja minään
haju,savu,pörinä....siin on jotain
sen tiijän et szähköautois on jopa enemmän potkua ku nitrois, mut silti
Hobao Hyper 7 TQ 28 Schumacher Menace 21 4x4  Hobao PirateMTSport28  Aowei Yama Buggy

Poissa julkku

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #26 : 26.04.09 - klo: 08.49 »
Joka tapaukses kannatan sähköö aloittelijalle. Ja kulkuki on melko sama, mutta sähkös on vaa vähemmän huoltoo ku nykyää ei koneessakaan tarvii ku laakerit vaihtaa jos sitäkän ja sit noparin ohjelmointi, mutta polttiksessa noi hommat on moninkertasii(ei tietenkäänoit samoi juttui, mut koneen säätö ja kaikki huolto(kyllä sähköjäki huolletaan)). Jos sähköllä opetteleee ja viel haluu polttist ni sit ainaki tietää mitä tekee.
|-Traxxas Slash 4x4-|-Spektrum Dx3r-|-Sanwa-|

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #27 : 26.04.09 - klo: 08.53 »
Henk koht en ymmärrä tätä "mekastusta" polttiksista ensiautoksi.
Etenkin kuin kyselijä AC-Cooler mainitsi olevan kokemusta muista pörisiöistä.

Omia taustoja: olen aloittanyt nitrolla itsekkin n.4 vuotta takaperin, tietämättä kyseisistä autoista mitn.
Ja ei ollut lähipiirissä ketään keltä olisi kysellyt, eikä ollut kuin modeemi nettikin, ni ei paljon tullut tällaisia voorumeitakaan etsittyä.
Ja kun on n. 20 vuoden kokemus melkein kaikennäköisistä muista pärisiöistä, en nähnyt myöskään ongelmaan nitroauton ostoon.

Onhan se hyvä varoitella tulevista ongelmista ym ym, mut pitää myös "kunnioittaa" kysyjää, eli jos on päättänyt ostavansa nitroauton, ni miksei vaan voi antaa neuvoa ja opastusta.

Ja asiaan: Kannatan myös "käytetyn" auton ostoa, on alimitoitetut sulakkeet poistettu ja mikä parasta tulee tod näk varaosia mukana ja vieläpä niitä mitä yleisimmin tarvitsee.
Osien hintaan menee helpostikkin toinen mokoma auton hintaa, itse ainakin yritän pitää kaikkea mahdollista osaa ettei ajot jonkun vähäpätöisen osan hajottua keskeydy.
son loppu ny.

Poissa Nair

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #28 : 26.04.09 - klo: 08.57 »
juuri näin
Hobao Hyper 7 TQ 28 Schumacher Menace 21 4x4  Hobao PirateMTSport28  Aowei Yama Buggy

Poissa YLI-G

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tekisi mieli aloittaa kilpailu mielessä harratus!
« Vastaus #29 : 26.04.09 - klo: 10.33 »
nähtävästi rc-harrastus ei sovi tälle autontallojalle...kun vaatii lehmänhermoja välillä :grin:
hobao hyper 8