Kirjoittaja Aihe: ajopaikkaa turun  (Luettu 1983 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ajelija

  • Jäsen
    • Profiili
ajopaikkaa turun
« : 12.11.09 - klo: 22.25 »
 seudulta etsimässä, tiedossa jo luolavuori ja elysee arenan vieressä oleva alue mikä nyt sitten olikaan... Onko Kaarinassa jokin paikka tiedossa, olisi lähempänä?  :huh:
« Viimeksi muokattu: 13.11.09 - klo: 18.24 kirjoittanut ajelija »

Poissa ajelija

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: ajopaikkaa turun
« Vastaus #1 : 15.11.09 - klo: 14.37 »
mitenkä tuo rata voimakatu 14 turussa on käytössä, oli juttua yleisessä osiossa?

Poissa Patrik.P

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: ajopaikkaa turun
« Vastaus #2 : 15.11.09 - klo: 18.44 »
Olen kylläkin Salosta, mutta olen mielestäni nähnyt radan siinä kupittaa kentän vieressä.En tietenkään ole iha varma asiasta

Poissa Jyrki-Boy

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: ajopaikkaa turun
« Vastaus #3 : 15.11.09 - klo: 19.24 »
Olen kylläkin Salosta, mutta olen mielestäni nähnyt radan siinä kupittaa kentän vieressä.En tietenkään ole iha varma asiasta
Se rata siinä kupittaalla on bmx-rata, joskus joku tuli antamaan noottia, kun kävin siinä kokeilemassa ja en ole sen jälkeen sinne vaivautunut...

elysee arenan vieressä oleva alue mikä nyt sitten olikaan...
Se on Jyrkkälän krossirata, ihan virallinen rata, tarkoitettu 1/8 kokoisille ja siitä pienemmille autoille.

mitenkä tuo rata voimakatu 14 turussa on käytössä, oli juttua yleisessä osiossa?
Tuosta on lisää tietoa Hobbylinnan keskustelualueella, tarkoitettu pääasiassa bensa-autoille.

Arttu
Nelkkukrossia

Poissa ajelija

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: ajopaikkaa turun
« Vastaus #4 : 16.11.09 - klo: 16.43 »
eipä paljoakaan juttua tuolla. Edelleen ajopaikkaa etsien...  :huh:

Poissa jaan

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.large-scale-finland.eu
Vs: ajopaikkaa turun
« Vastaus #5 : 17.11.09 - klo: 13.56 »
Olen kylläkin Salosta, mutta olen mielestäni nähnyt radan siinä kupittaa kentän vieressä.En tietenkään ole iha varma asiasta

Se on BMX rata, kiva viihdyke joskus paremman puutteeseen.

Kun taas kelit sallii ulkona.. Tuonnekin voi tulla piipahtamaan ensivuoden puolella.
Lisää infoa tuolta http://mcdfinland.foorumi.eu/viewforum.php?f=28

Poissa ajelija

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: ajopaikkaa turun
« Vastaus #6 : 20.11.09 - klo: 20.04 »
Kiitos, pitääpä tulla tutustumaan. Tuolta eniron karttasivuilta oli aika kätevä katsella ajopaikkoja ja soramonttujakin lähistöltä näyttäisi löytyvän ja kopteri näkymien perusteella olisivat ihan ajettavissa olevia mutta miten on, voiko montuille mennä noin vain kun ovat kuitenkin jonkun omistamia maita?