Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Luigi54/vielä vanhempi

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 37
241
Odottelemme vielä väh. kahta joukkuetta .......
Pistäkäähän ilmoja tulemaan ......

 :cool: Barbie :cool:

242
KyPak ry järjestää kerhokisat-luokkien kerrasta poikki kesämestaruuskisan:

Kerhokisat SummerChamp 2018
aika: 16.-17.6.2018 (la varsinainen kisapäivä , sunnuntai varapäivä riippuen vallitsevasta kelistä)
paikka: KyPak Circuit , Kuusankoski

Luokat: Mini Classic , M-Chassis Comp , FWD ja lisäluokkana GT2000

Tamiya-luokat ajetaan "pikkuradalla" ja FWD ja GT2000 touring-radalla (mahd. lyhennetyllä
)

Tarkempaa ja rankempaa tietoa seuraa .....


KISA PERUTTU , VÄHÄISEN KIINNOSTUKSEN VUOKSI !!!!!!!

 :cool: KyPak/Kerhokisat-konserni :cool:

 

243
4 joukkuetta kasassa ....
Lisää kaivataan ....

 :cool: Barbie :cool:

244
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 05.04.18 - klo: 07.35 »
Barbie, mä vasta sovittelen ostohousuja jalkaan ja mut on jo nyt merkattu listaan osallistuvaksi "melkoisella varmuudella". No, ei se mitään. Sosiaalinen paine ajanee mut joka tapauksessa pisteeseen josta ei ole paluuta. Numeron #67 varaisin mielellään itselleni, jos se on vapaana. Viimeistään syksyn kisoissa ko. auto ilmestyy viivalle. Jes!!!

-Mika

Juu ... se on vasta "aie; melkoisella varmuudella" ........... Olet jo listalla #67 numerolla ...... Eli "sänky #67 on pedattu" sinulle ..... Täytyy nääs varmistaa , ettei vaan joku vie 67 numeroasi , jos vaikka tulee HENKEÄSALPAAVA ryntäys luokkaan , Hih ..Hih ....

 :cool: BarbieIlkimö :cool:

245
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 04.04.18 - klo: 14.45 »
FGMini Challenge Finland-luokan yhteyshenkilön ominaisuudessa teen kartoitusta tulevan kauden kuskeista ,
pyytäisinkin vastauksia/mielenilmausta osallistumisesta ensi kauden kisoihin ......


Osallistun melkoisella varmuudella FGMini-luokan kilpailuihin kaudella 2018 :

Esa Hintsala  Fullspeed
Kai Jansson , KyPak
Rauno Kallionpää SomUA
Thomas Svartbäck  Fullspeed 
Timo Jokinen
Tuomas Arponen TUA
Marko Lehto KyPak
Ville Jalkanen Honkala gp
Eetu Jalkanen  Honkala gp
Ilpo Koivisto Fullspeed
Harri Pettersson  RSRCA
Tuomas Nieminen
Mika Kivelä Fullspeed



 :cool:  Barbie  :cool:

Uusi Ministeri ...... taas !!!!!!!!!!  :cheesy: :cheesy: :cheesy:

246
Rata auki ma 2.4.2018 aamusta ........ alkaen .....
Varmista kuitenkin paikallaolo ; 050-5265880

 :cool: Barbie :cool:

247
Ilmoittautumistiedot lisätty ... kutsuun ...

Ei muuta ku mukaan !!!!
Hmmm ... Ketkähan tulee toiseksi .....

 :cool: Barbie :cool:

248
Myös KesäKunkku 2018 kisaa suunniteltu ...
Elikkäs kerrasta poikki SummerChamp2018-kisa.

Paikka: KyPak Oudoor Circuit , Kuusankoski
Aika: 16.-17.6.2018 (la 16.6 kisapäivä , su 17.6 varapäivä kelistä riippuen...)

Kerhokisa-luokat;
Mini Classic
M-Chassis Competition
FWD
+ lisäluokkana GT2000


Classic + Comp.  ajettaisiin "pikkuradalla"
FWD  +  GT2000  ajettaisiin touring-radalla (mahdollisesti lyhennetyllä )

 :cool: KyPak/Barbie :cool:

Huom !!! Ajankohta päätetty !!!!!!

 :cool: KyPak/Barbie:cool:

249
Ilmoittautuminen nr 2

Team: 
The Last Seasons Heroes

Kuskit:
Kai Jansson
Petri Ström
Miika Laurila
Kalle Lehto

Auto:
#54

 :cool: Barbie :cool:

250
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 21.03.18 - klo: 06.54 »
Jaahas ... vai silleen ... olisko jonkun muun vehkeen suojakumi kelvollinen .... En tiiä !!!


-Barbie-

251
Ohessa säännöt liitteenä .....

 :cool: Barbie :cool:

252
KyPak kutsuu perinteiseen "kimppakiwaa" joukkuekisaan :

4Hours M-Chassis Endurance
Paikka: KyPak Indoor Circuit , Kauppalankatu 37 , Kouvola
Aika: la 14.4.2018
 
(15.4. joudumme purkamaan radan> vuokrasopimus keväältä loppuu ....)
Luokka: M-Chassis Competition

Ilmoittautuminen: 9.4.2018 klo 23.59 mennessä ; kai.jansson@lahdenpaikka.fi  tai  valtteri.eklund@gmail.com
Ilmoita: Joukkueen nimi + kuskit , varikkohenkilökunta , Team Manager , mahd. Grid Girls:ien määrä , auton numero , radion taajuus , ponderin numero.

Aikataulu:

klo 7                   Ovet aukeaa
klo 7 - 10.30       Vapaata harjoittelua , rata käytössä ....

klo 10.35             Ajajakokous

klo 11 - 15          Kisa
klo 15.15            Maineen ja Kunnian jako




Lähtöjärjestys ja ajopaikat korokkeella arvotaan  ajajakokouksessa.

Kisapaikalla valmiina pöydät ja tuolit , jatkoroikat mukaan.
Kisapaikalle pyritään järjestämään virvokkeita , kahvia ja pientä purtavaa ....




Siis 4 tunnin joukkuekisa sisäkauden päätteeksi.


TERVETULOA läheltä ja kaukaa  !!!!!

 :cool:  Kerhokisat-konserni/KyPak  :cool:


253
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 19.03.18 - klo: 18.04 »
FGMini Challenge Finland-luokan yhteyshenkilön ominaisuudessa teen kartoitusta tulevan kauden kuskeista ,
pyytäisinkin vastauksia/mielenilmausta osallistumisesta ensi kauden kisoihin ......


Osallistun melkoisella varmuudella FGMini-luokan kilpailuihin kaudella 2018 :

Esa Hintsala  Fullspeed
Kai Jansson , KyPak
Rauno Kallionpää SomUA
Thomas Svartbäck  Fullspeed 
Timo Jokinen
Tuomas Arponen TUA
Marko Lehto KyPak
Ville Jalkanen Honkala gp
Eetu Jalkanen  Honkala gp
Ilpo Koivisto Fullspeed
Harri Pettersson  RSRCA
Tuomas Nieminen



 :cool:  Barbie  :cool:

Uusi Ministeri ...... ja viel olis mahdollisia ehdokkaitakin  :cheesy: :cheesy: :cheesy:

254
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 19.03.18 - klo: 18.02 »
Juu, mukana oon.
Jos tulevana vuonna jo pääsis useammin kuin kerran maaliin asti  :wink:

-Timppa

Ps. Minikin (ARTR) vois olla myynnissä..

Olis uusia Ministereitä tulossa kehiin ..... onkos tietoa kalustosta ..... mahdollisesti jopa kaksikin , olis tarve ....

 :cool: Barbie :cool:

255
Näin ajanottajan näkökulmasta... Ei liikaa säätöä/spesiaalia, jota softat ei tue.
Eli kannattanee jutella henkilön kanssa jolla on syvempää tuntemusta ajanottosoftan mahdollisuuksista

-Timppa

Juu .... juurikin niin.

 :cool: Barbie :cool:

256
Mites reedyrace tyyppinen formaatti? Olisi periaatteessa kohtuu lähellä tuota ja kaikki saisi ajaa about yhtä paljon

Nähdäkseni vaatii tietyn määrän osallistujia > jotta erät tulee täyteen>kaikki erät tasapuolisia ......
Tai sit pitää tehä ihan omat kaaviot ......

 :cool: Barbie :cool:

257
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 16.03.18 - klo: 14.17 »
Jep ....
Pistin tilaten 2 pr .....
Katsotaan ... milloin saapuvat .....

 :cool: Barbie :cool:

258
Myös KesäKunkku 2018 kisaa suunniteltu ...
Elikkäs kerrasta poikki SummerChamp2018-kisa.

Paikka: KyPak Oudoor Circuit , Kuusankoski
Aika: 16.-17.6.2018 (la 16.6 kisapäivä , su 17.6 varapäivä kelistä riippuen...)

Kerhokisa-luokat;
Mini Classic
M-Chassis Competition
FWD
+ lisäluokkana GT2000


Classic + Comp.  ajettaisiin "pikkuradalla"
FWD  +  GT2000  ajettaisiin touring-radalla (mahdollisesti lyhennetyllä )

 :cool: KyPak/Barbie :cool:

259
Näyttäisi siltä , että ainakin Äänekoskella ja Kouvolassa ajettiin A-finaalit kaksinkertaisena , ja Eurajoesta en saanut tulosten perusteella selvää , mutta videot on Compin A1 ja A2 finaaleista , joten taisipa olla sielläkin ..
(Macman varmaan varmistaa asian..) ..... Ite olin paikalla......mutta tää on tää ikä ... ja osa-aika dementia .....

Jos näin oli , niin pitää kiinnittää huomiota asiaan kisoissa .....

 :cool: Barbie :cool:

260
Miten usein tällä kaudella on tuo A-finaali ollut kolminkertainen? Äänekoskella missä itse olin mukana oli kaksinkertainen, oletin sen olevan yleisempi kun on sääntöjen minimi. Mutta jos kolminkertainen on yleisempi, niin onhan tuo erotus sitten vielä suurempi kuin oletin :shocked:

Päivän pituuteen jatkossa tosiaan tietysti vaikuttaa nuo turistiluokat jos niihin nyt (toivottavasti) sitä väkeä riittää.

Juu , samaa itsekin olen ihmetellyt ... missä vaiheessa A-finaalista on tullut 3-kertainen ......
Täytyypä tutkia .. asiaa ....
Tutkinta ja mietintä jatkuu ....

 :cool: Barbie :cool:

261
Nyt viimeisen kerhokisan (Joensuu) jälkeen tutkin esilletuotua ongelmaa ; jopa 3 tuntia odottelua ja vähäistä ajomäärää kisailijoiden kesken .......
Laskennallisesti Classic/Comp. luokissa ajetaan seuraavasti:
2 x reenit    =  10min.
3 x alkuerä  =  15min
A-finalistit        +3 x 8/10min
Muut finalistit      1 x 8/10min
Elikkäs A-finalistien ajoaika yht.  Classicissa   49 min.
                                                Compissa     55 min.
Muiden finalistien ajoaika (ellei nouse)  Classicissa   33 min.
                                                          Compissa    35 min.
Elikkäs ns.parhaat saa siis myös ajaa eniten .....

Tämä olisi helpoin tehdä ilman nousu-mahdollisuutta ... mutta mahdollisesti myös niin , että A-finaalin lisäksi ajettaisiin ns. pudonneiden finaali eli käytännössä sijoista 11. eteenpäin ,  jossa sitten määräytyisi lopullinen sijoitus..... vaikkapa kaksinkertainen finaali ajettaisiin A-finaalien rinnalla ....
Ja samalla se toisi ajoaikaa tasaisemmin kaikille.... sekä olisi vielä jotain panosta sijoituksesta. Asettaa tietysti lisätyötä kierroslaskentaan ....... 

Sitten toinen asia , joka varmasti tulee vaikuttamaan jatkossa :
Kun luokkia onkin 4 ; Classic, Comp , FWD ja GT2000  eli aikataulullisesti eipä taida päivä riittää , jos osallistujamäärät/luokka  "mineissä" nykyluokkaa + FWD:kin ajetaan eli <10 kuskia + GT2000 >10 kuskia.

No mutta katsotaan ... ja mietitään ......

 :cool: Barbie :cool: 

262
KyPak/Kouvola  aikoo järjestää ...

4hours Endurance kisan , siis perinteinen(kahtena vuonna ollut??) 4 tunnin joukkuekisa .....
luokka: M-Chassis Competition.
Paikka: KyPak Indoor Circuit , Kouvola
Aika: la 14.4.2018 

Vuokrasopimuksemme päättyy 15.4. ja joudumme purkamaan radan su 15.4. .....

Ajetaan , jos väh. 6 joukkuetta ....
Että tiedoksi.
Tarkempaa tietoa seuraa .....

-KyPak/Barbie-

263
Rata auki su  18.3.  klo 10 alkaen .....

TERVETULOA !!!!!

-KyPak/Barbie-

264
Tulokset / Vs: MattoCup 4 Joensuu 10.3.2018
« : 13.03.18 - klo: 08.11 »
Kyllä periaatteessa samaa mieltä ; eihän se mukavaa eikä tasapuolista ole .....
En siitä huolimatta nousuja poistaisi .... kuten edellä mainittu , ne ovat luokkien suola/sokeri , miten sen asian kukin näkee ....
Eiköhän asiaan jotain parannusta keksitä .....
Täytyypä miettiä ...
Heitän muutaman tästä lennosta :
Alkuerät;pitempi ajoaika ,  2 alkuerää , joista parempi lasketaan ja sit kaksinkertaiset finaalit .... nythän ns.lataustauot sekä nostovuorot  syö aikataulua  ja  mekkausaikaa ......
A-finaalit kolminkertaisina  suosii selkeästi ns.kärkipään kuskeja ....

HUOM !!! NÄÄ OLI VAIN AJATUKSII ..... !!!!!!  Joten älkää nyt heti ampuko .... :cry: :cry:

 :cool: Barbie :cool:

265
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 12.03.18 - klo: 20.48 »
Ehdotan samaa käytäntöä kuin LS5 sarjassa. Eli viisi parasta saa lisäpisteitä.

No , se on sit näin !!!!

 :cool: Barbie :cool:

266
Tulokset / Vs: MattoCup 4 Joensuu 10.3.2018
« : 12.03.18 - klo: 11.40 »
Huippu kisat.taatusti osallistun uudellee.erityisesti mieleen oli aika ajojen yhteislähtö ja finaalien 8min erä.miinusta mielestäni ansaitsee nousufinaali systeemi(en tiedä onko yleinen käytäntö vai vain tässä kisassa)sekun jätti jumpofinalistit yhteen ajovuoroon.ja kun juuri ne sitä ajoaikaa tarviis.eli joslie käytäntö,niin kannattaisi miettiä uusiks

Petelle peukku ajanotosta ja kuulutuksista,mitä nyt ajamiselta kerkesi

Kyllä minusta tuo nousufinaali on ihan jees ..... mutta ....
Joo, kyllä tuohon ajoaikaan kannattaa varmaan kiinnittää huomiota eli mietiskellä , millä tavalla sen saisi  tasapuolisemmaksi .....

 :cool: Barbie :cool:

267
Tulokset / Vs: MattoCup 4 Joensuu 10.3.2018
« : 12.03.18 - klo: 07.29 »
MyRCMmästä on jäänyt jotain kähtöjä pois/tyhjäksi....
Ja Finalränking on ilmeisesti totaaliläppei ???

Oliko Barbiella Classikis harjaton ?

Timppa

Jep.
Oli harjaton ....
Asia hoidettiin tavalla ; lähdin a-finaaliin paikalta 11. eli kaikkien muiden takaa .....
Tällä järjestelyllä ei tarvinut ajaa C-finaalia , josta olisi pudonnut vain yksi kuski..... kaikki loput siis meni B-finaaliin ja sieltä nousi sitten normaalisti  4 kuskia  A:han.
Ja lopullisissa pisteissä pitää minut jättää pois välistä , etten vaikuta Cup-pisteisiin  .....
Että näin.

 :cool: Barbie :cool:

268
Tieto lisää nähtävästi tuskaa ..........   :laugh: :laugh: :laugh: :wink:

 :cool: Barbie Ilkimö :cool:

269
Satuin sufffailemaan interneetin ihmeellisessä maailmassa ja löysin T2 Shop.de (siis Saksassa) osoitteesta comboja , joita käytetään Tamiya Euro Cup kisoissa.
Kaikki siis harjattomia , ja säädin + säätöpalikka , Carson-tuotemerkin alla ...
Carson Dragster 3 brushless combo , kaikki samalla säätimellä , ja koneet:
14T   Tamiya Euro Cup / TW M07
16T   Tamiya Euro Cup / Gentleman M-Chassis
18T   Tamiya Euro Cup  / Top Stock

Eli näillä ilmeisesti ajellaan Euroopassa laajemmaltikin , saatavuus siis taattu ... ehkä ...
Ja noista löytyisi sitten varmaankin niin Classicin kuin Compinkin vaihtoehto.......
Samat säätimet , eri koneet siis lyhyesti sanottuna ....
Hinta ko. kaupassa 124,xx e / combo ........

Tämä tiedoksi.....

 :cool: Barbie :cool:   

270
Kilpailijoiden kanava / Vs: GT2000 luokan säännöt 2018
« : 08.03.18 - klo: 10.12 »
Onkohan noi Protoformin korit liian lähellä turistia, ei vaikuta kauheen skaalamaisilta? :roll:

Samaa mieltä ....
-Barbie-

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 37