Diffin rattaat on pienet. Diffiöljyn pitää olla todella kovaa kamaa jotta se toimii. Älä täytä liikaa, muuten ei tiivistys onnistu.
Alumiinisiä diffinkuoria saa pariltakin valmistajalta (FLM ja HR) jos tiivistäminen tuntuu vaikealta.
Vakiservo on liian hidas nopealle kuskille varsinkin radalle. Pihasuttaukseen se riittää hyvin. Eikä rattaatkaan maksa paljoa.
Laatikko vaihtoon, vakio fleksaa niin paljon että kovassa ajossa (eli törmäillessä) pinjonin ja spurrin välys saattaa kasvaa liian suureksi.
Taka- ja etuhubit RPM:ltä, C-palat alumiinistä. Tilaa pinnisarja varalle, hubin ja C-palan liitospinni saattaa vääntyä törmäyksissä.
Vakiopohja kannattaa vahvistaa takaa. Korvakkeet ovat onnettoman pienet. Kaupallinen osa on saatavana mutta näppärä kaveri tekee itse.
Tommonen.