Kirjoittaja Aihe: Cen Genesis Racing!  (Luettu 157640 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #270 : 11.05.05 - klo: 23.15 »
JR-Hobbyyn tulee muitakin renkaita kuin vakioita. Renkaita siellä kyllä jo on Pro-Linen Big Joe:ta ja Bow Tie:ta. 40 seriesiä molemmat. Bow Tie:t sopii Prolinen omille vanteille jotka ei valitettavasti sovi Genesikseen, mutta sopivia vanteita ja hexoja on kuulemma tulossa. Itse sovittelin Big Joet Genesiksen omille vanteille. Aika tiukkaa teki ja insertti jäi tosi huonosti, mutta katsotaa asettuuko ajossa yhtään paremmin.

Poissa Perhana

  • Tulokas
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #271 : 28.05.05 - klo: 18.49 »
Miten toi polttoaine puoli sisäänajossa? Oma Genesis hyppysissä ja akut latautumassa. Itse ostin Cool Power Heli 15% polttoainetta ja sitten on risiiniöljyä erikseen vielä. Sekoitanko kylmästi 20% kamaa tästä? Vai onko kellään mitään vinkkiä? Vai onko toi risiiniöljy tuhdinpaa tavaraa?

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #272 : 28.05.05 - klo: 19.07 »
Se 15% tarkottaa nitron määrää polttoaineessa, risiiniöljy on voiteluaine koneessa. :wink:

Poissa Perhana

  • Tulokas
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #273 : 28.05.05 - klo: 19.15 »
Lainaus käyttäjältä: "Sakkeri91"
Se 15% tarkottaa nitron määrää polttoaineessa, risiiniöljy on voiteluaine koneessa. :wink:


Niinpäs onkin. Ei tuosta saksankielestä saa niin paljoa irti. :D
No kuinka paljon mä laitan tota risiiniöljyä sitten tämän tökötin sekaan?

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #274 : 28.05.05 - klo: 23.10 »
Lainaus käyttäjältä: "Perhana"
Lainaus käyttäjältä: "Sakkeri91"
Se 15% tarkottaa nitron määrää polttoaineessa, risiiniöljy on voiteluaine koneessa. :wink:


Niinpäs onkin. Ei tuosta saksankielestä saa niin paljoa irti. :D
No kuinka paljon mä laitan tota risiiniöljyä sitten tämän tökötin sekaan?

No pistä vaikka tankkaus pullo täyteen löpöä ja sitten sinne "loraus" rissaa ja  pieni shake ja koneeseen. Noin itse tekisin tai itseasiassa teinkin...  :wink:

Poissa Hevimies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #275 : 29.05.05 - klo: 08.17 »
laita sitä rissaa noin 15% +/- 3% seoksesta.

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #276 : 29.05.05 - klo: 10.17 »
Coolpower Heli 15% (se vihreä?) en kyllä kiukullakaan lisäisi enään mitään öljyjä. Sen verran rasvaista tököttiä muutenkin (17%).
Alkaa jossain vaiheessa se öljynkin määrä jo pistämään hanttiin koneen toimimiselle, nyt vielä kun on iso kone kyseessä.
allekiroitus

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #277 : 29.05.05 - klo: 10.34 »
Sitä minäkin meinasin väittää että siinä aineessa jo on sekaisin riittävä (liiallinen) voitelu aine.

Poissa Perhana

  • Tulokas
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #278 : 29.05.05 - klo: 11.22 »
Loistavaa. Sitten hehku on sökö. Just mun tuuria. :D
Minkälaisia hehkuja tähän kannataa survasta? Ossin 8:sia? Vai mitä?

Poissa pfohr

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #279 : 29.05.05 - klo: 11.29 »
Lainaus käyttäjältä: "Perhana"
Loistavaa. Sitten hehku on sökö. Just mun tuuria. :D
Minkälaisia hehkuja tähän kannataa survasta? Ossin 8:sia? Vai mitä?



Minullakin genesiksen oma tulppa oli rikki heti uutena.
Laita O.S 5 tulppa. se on kylmempi kuin O.S 3
Itselläni tuo O.S 5 ja toimii hyvin,pysyy lämmöt alle 120 asteen vaikka kuinka antaa kiekkaa..

Poissa Hevimies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #280 : 29.05.05 - klo: 13.21 »
Sitähän minä tarkoitin että voiteluainetta olisi hyvä olla noin 15% +/- 3% seoksesta...  :roll: Tämän kun muistaa niin on helppo itsekin sekoitella kunnon soppa jos tarve vaatii.

Poissa kamikazair

  • Jäsen
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #281 : 29.05.05 - klo: 17.20 »
jos näet lukea tämän ja jätät menemättä asiattoman kerhon sivuille olet liian lähellä, mutta kuitenkin liian kaukana

Poissa Perhana

  • Tulokas
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #282 : 29.05.05 - klo: 22.45 »
Minulla tämä auto itekseen nytkäyttelee servoja. Välissä nasauttaa kaasua auki, sitten eturenkaita nitkuttaa. Mistä johtuu?

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #283 : 30.05.05 - klo: 00.57 »
mikähän mahtoi tulla mun gensuun aluksi toimi hyvin oli vielä vähän rikkaalla ajat normaalisti ja ainaku pidät kaasua pohjassa 5-sekunttia niin se sammuu ku saunalyhty?
Ja millä bensalla porukat ajelee gensulla?
ehti sitten mennä tänään ylätukivarsi poikki ja iskari poikki ei se edes vastannyt kunnolla hiekkakasaankaan olin just kääntämässä ja vähän osui hiekkaan. Niin naps :(
Onko genesiksessä kaikki iskarit samanlaisia eli voinko siitä päältä laittaa siihen sivulle. Olen ottanut ne päälinmäiset aikoja sitten pois. :?
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa Perhana

  • Tulokas
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #284 : 30.05.05 - klo: 15.32 »
Miten toi kakkosvaihteen säätö oikein kun se tuntuu lyövän sen vähän liian aikasin silmään? Jää kierrokset pahimmoileen nylkyttään ku täss pienellä alueella. Koitin kiristää ohjeitten mukaan niitä mut kuinka jäykät ne ruuvit on? Kun ei tunnu liikkuvan eikä kovin väkisin kuitenkaan halua vääntää.

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #285 : 30.05.05 - klo: 18.02 »
Lainaus käyttäjältä: "Tonijuopperi"
mikähän mahtoi tulla mun gensuun aluksi toimi hyvin oli vielä vähän rikkaalla ajat normaalisti ja ainaku pidät kaasua pohjassa 5-sekunttia niin se sammuu ku saunalyhty?
Ja millä bensalla porukat ajelee gensulla?
ehti sitten mennä tänään ylätukivarsi poikki ja iskari poikki ei se edes vastannyt kunnolla hiekkakasaankaan olin just kääntämässä ja vähän osui hiekkaan. Niin naps :(
Onko genesiksessä kaikki iskarit samanlaisia eli voinko siitä päältä laittaa siihen sivulle. Olen ottanut ne päälinmäiset aikoja sitten pois. :?


Voisiko se saada bensaa liikaa että tukehtuisi. Tai liian kylmä tulppa. Eli mikä tulppa? Iskarit on kaikki samanlaisia, ero ainpastaan alapään pallolinkin pituus.

Lainaus käyttäjältä: "Perhana"
Minulla tämä auto itekseen nytkäyttelee servoja. Välissä nasauttaa kaasua auki, sitten eturenkaita nitkuttaa. Mistä johtuu?


Vastarin akun virta vähissä. Lataatai vaihda patterit. Tai perinteisiä radiohäiriöitä.

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #286 : 30.05.05 - klo: 18.55 »
tulppana on se vakio mikä uutena tulee en ole katsonut kokoa. jaa täytyy alkaa tosissaan säätämään ku saa uuden ylätukivarren.
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #287 : 30.05.05 - klo: 19.02 »
Kokeile OS A5:sta tai 8 tulppaa, ne soveltuu paremmin näin omien kokemusten mukaan alkukesä kylmille keleille..

Poissa s.m.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #288 : 01.06.05 - klo: 17.47 »
Lainaus käyttäjältä: "Joona H"
Lainaus käyttäjältä: "Matias V"
Nyt se myy tuolla huuto.netissä sitä uutena autona :D

Joku on jo kerenny laitta kovaa palautetta :DD

http://www.huuto.net/fi/askseller.php3?itemid=16360332
Voi hitto :mrgreen:
Joillain on sitä kuuluisaa "otsaa" kusettaa muita ihmisiä tosta vaan,mutta eipähän tainnut mennä läpi.


Sori tää periaatteessa aiheesta poikkeeminen, mut tuli tuossa huomattuu, ja sitten tuskastuneena selailtua kyseisen herran(jannejun99) toilailuja! Ei Juma mitä touhuu!!! Mitä luulette, näinköhän poliisit jaksas kiinostuu tuommoisesta kusetus ja hinnan korotus meiningistä? Se sama auto on nyt myyty neljä kertaa,  ensiks myytiin herraX:lle 200€ Vaikka oli Hv 500€ :?:  (josta oli myös annettu positiivinen palaute myyjälle!)
Heti koht auto oli uudestaan myynnis ilman hintavarausta Ja herraY ois ainankin pitänyt saada ostaa kyseinen auto hintaan220€? Tämä huuto kesti päivän, jonka jälkeen taas seuraavassa kaupassa sama herraY voitti kyseisen huudon,EI HV:ta , tällä kertaa hintaan 320€ :?:
Ja taas heti auto, uudestaan myyntiin, ja tällä kertaa taas sit voitti se edellä mainittu herraX, ilman HV:ta hinta oli tällä kertaa 230€
Saas nähä onko auto taas kuin äkkiä myynnis? Vaikka asia minulle suoranaisesti kuulu pätkääkään, mut suoraan sanottuna pistää aika kovi vituttamaan tuommoinen meininki :evil: !!!
Jos ketä kiinnostaa niin tuolt voi itse käydä tarkastelemassa http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&lcat=Z&seller=jannejun99&status=C&order=L

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #289 : 01.06.05 - klo: 20.55 »
asiaan lisää et on se sähläri se janne se oli vissiin saanut bannin tai jotain niin se ei saanut ilmoitusta pois ja älkää enään tupisko pikku asioista :evil: , mutta auto on minulla ja toimii ainut vain että meni ylätukivarsi poikki. ja tänään tuli uusi tukivarsi ja viikonloppuna testailemaan josko se nyt kestäisi hyppiä kunnon hyppyjä.
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa 99999

  • Jäsen
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #290 : 02.06.05 - klo: 05.30 »
kannattaa harkita vakavasti alumiinisten tukivarsien hankkimista, säästää pitemmän päälle.

Poissa Miceblaster

  • Tulokas
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #291 : 02.06.05 - klo: 07.07 »
Lainaus käyttäjältä: "Tonijuopperi"
mikähän mahtoi tulla mun gensuun aluksi toimi hyvin oli vielä vähän rikkaalla ajat normaalisti ja ainaku pidät kaasua pohjassa 5-sekunttia niin se sammuu ku saunalyhty?
Ja millä bensalla porukat ajelee gensulla?
ehti sitten mennä tänään ylätukivarsi poikki ja iskari poikki ei se edes vastannyt kunnolla hiekkakasaankaan olin just kääntämässä ja vähän osui hiekkaan. Niin naps :(
Onko genesiksessä kaikki iskarit samanlaisia eli voinko siitä päältä laittaa siihen sivulle. Olen ottanut ne päälinmäiset aikoja sitten pois. :?


Itse ajelen tällä hetkellä 16%, odottelen 20% Voi olla että pieniä kaasuttajan säätöjä pitää tehdää kun vaihtaa % luokkaa  8)  Varma en ole sillä itselläni on ensimmäinen polttisauto :D
Be the force whit u Genesis!

Poissa pfohr

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #292 : 02.06.05 - klo: 14.35 »
Lainaus käyttäjältä: "99999"
kannattaa harkita vakavasti alumiinisten tukivarsien hankkimista, säästää pitemmän päälle.


Tai sitten tekee näin..

http://www.rcuniverse.com/forum/upfiles/123407/Zx69805.jpg

http://www.rcuniverse.com/forum/upfiles/123407/Kf12576.jpg

http://www.rcuniverse.com/forum/upfiles/123407/Af89255.jpg

http://www.rcuniverse.com/forum/upfiles/123407/Sl26579.jpg

Eli tuollaiset metallisetklipsut tukivarsien kiinnityskohtiin niin ei repeile auki.

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #293 : 03.06.05 - klo: 21.54 »
onko kellään mennyt gensun koneesta poikki se tappi joka tulee sinne kampiakselin sisälle ja "lukittee" vetolaitteen vissiin :?  tänään meni poikki ja kone meni jumiin. :evil:  sain uuden tukivarren paikalleen ja sit toi tappi meni poikki eikä ehtinyt saada edes kunnolla säätöihin. Muuten auto toimi muuten hyvin. taitaa olla maanantai versio.
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa risto

  • Tulokas
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #294 : 03.06.05 - klo: 23.09 »
Katso ettei autos ole kakkosversio. Mun kaverin auto on pohjosesta tilattu ja siinä on hajonnu vaikka mitä. Sitte kun katsottiin niin se näyttää ihan kakkosversiolta. Siksi se kai hajooki niin usein. :(

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #295 : 03.06.05 - klo: 23.18 »
mistä sen näkee että onko se kakkosversio? :?
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #296 : 03.06.05 - klo: 23.18 »
Kyllä noin Cen:in autot ihan hyviä vaikuttas olevan.. tänään hain matkahuollosta tollasen Cen Racing ST2 auton ja hyvin on pelannut ;)

EDIT: tietääkö kukaan että kuuluuko tässä autossa renkaat kallistua sivulle päin kun kääntää?
RB,the power of champions.

Poissa risto

  • Tulokas
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #297 : 03.06.05 - klo: 23.22 »
Ainakin kaverin autossa on metalliset tuet moottorin alla. Kun minun mielestä kolmosessa on leveä muovi palkki ja kakkosessa siellä on metalli palat reunoissa. sitten kahden vaihteen päässä on mutteri. kolmosessa se on tuettu laakerilla ja sellasella isolla muovi tuella. muita eroja en oo nähnyt.

Niin ja kakkosessa tuntuu tukivarret hajoovan kokoajan...  :?

ja kolmosessa ainakin on cnc  diffikotelot, en tiedä onko kakkosessa. Kolmosessa sitä ainakin mainostettiin parannuksena.

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #298 : 03.06.05 - klo: 23.31 »
saatko risto kuvasta selvää onko kyseessä kakkosversio
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Cen Genesis Racing!
« Vastaus #299 : 04.06.05 - klo: 00.45 »
Kyllä tuo on kolmos versio. Tuo pitkä muovinen tuki puuttuu kakkosversiosta. Kyseisessä mallissa moottorin levy on tuettu vain alumiinisilla holkeilla sivusta!