Kirjoittaja Aihe: Tiedote: Turun alueen rc-harrastajat (TUA, Raision SRK ja muut)  (Luettu 2339 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Ollaan saatu foorumille Turun Urheiluautoilijoille oma osio, siitä iso kiitos Matti Korvenmaalle (copter).

Tämän keskustelualueen tarkoitus on olla tiedoituskanava Turun alueen RC harrastajille, siis muillekkin kuin Turun Urheiluautoilijoille. Tämä alue näkyy vain niille jotka ilmoittavat seuraavat tietonsa mahdollisuuksien mukaan minulle.
Jos vastaat kysymykseen "Haluan ajantasaista tietoa Turun alueen RC-seuratoiminnasta yms." KYLLÄ niin toimi seuraavasti:

Lähetä YV:llä allekirjoittaneelle (HVoltage) seuraavat tiedot (kopio rivit viestiin ja täydennä):
Nimi:
Kotikunta:
Puhelinnumero (jos on):
sähköposti (jos on):
Olen täysi-ikäinen: [Kyllä/Ei]
Harrastusluokat: [Touring],[Polttiskrossi],[Sähkökrossi],[Large scale],[Muut]
Muut rc harrastukset: [lennokit],[helikopteri],[muut luokittelemattomat härvelit]
Seura (jos on):[TUA],[RSRK],[Ei ole]
Aktiivisuus: [Kilpailija],[Kalusto kovassa käytössä],[Ajelen silloin tällöin huvikseen jos huvittaa]

Näitä tietoja ei luovuteta eteenpäin. Tiedot jäävät _vain_ kerhovastuullisten arkea helpottamaan.

Vaikka tunnen todella monen jo entuudestaan niin laittakaa silti tiedot minulle YV:llä, päivitetään samalla tiedostot.

Terveisin,

Aki Mertsola(Akim), Rauli Louhi(Ralo) ja Jethro Lehtojärvi(HVoltage)

Lisätietoja: TUA osiossa... :)
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Nyt pitäisi siellä ruveta olemaan näkyvissä osiossa muut niille ketkä ovat tietonsa ilmoittaneet.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Jasse

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.jasse.fi
Siistii ! Ihan oma osio  :p
Hobbylinna-Hot Bodies D8-Hpi Cyber10B-RC Sabe-O´Donnell-Volvo V40-Fiat Ducato 2,5D
Pink Bunny RacingEi taidolla, vaan tunteella. www.jasse.fi

Poissa timpo1993

  • Jäsen
    • Profiili
Hei jeppe pistin jo omat tiedot.
hpi racing, Hobao Hyper 7.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Pompsautetaas tämä ylös josko joku vielä ... palttiarallaa 40 käyttäjää jo ...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |