Kirjoittaja Aihe: Nosram startti boxi.  (Luettu 1138 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa totese

  • Jäsen
    • Profiili
Nosram startti boxi.
« : 11.09.08 - klo: 21.22 »
Moi mulla on tommoinen nosramin  starttiboxi. ihan hobbylinnasta ostettu. Niin  kun laitan virrat pois päältä siitä boxista. niin se  boxin kumirengas pyörii se boxi on automaattinen miten sen saisi normaaliksi että ku laittaa vivun pois päältä niin boxi on pois päältä?
Xray XB8R,Kyosho stadium force,Cen mg10 truggy.LRP SHARK   Kyosho Inferno7.5 sports4

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nosram startti boxi.
« Vastaus #1 : 11.09.08 - klo: 22.15 »
Moi mulla on tommoinen nosramin  starttiboxi. ihan hobbylinnasta ostettu. Niin  kun laitan virrat pois päältä siitä boxista. niin se  boxin kumirengas pyörii se boxi on automaattinen miten sen saisi normaaliksi että ku laittaa vivun pois päältä niin boxi on pois päältä?

Ensin kirjoita selkeää suomenkieltä, lue foorumin säännöt ja kysy sitten uudelleen, jotta joku voisi ymmärtää tekstisi ja auttaa.

Poissa MKE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nosram startti boxi.
« Vastaus #2 : 12.09.08 - klo: 16.43 »
Moi mulla on tommoinen nosramin  starttiboxi. ihan hobbylinnasta ostettu. Niin  kun laitan virrat pois päältä siitä boxista. niin se  boxin kumirengas pyörii se boxi on automaattinen miten sen saisi normaaliksi että ku laittaa vivun pois päältä niin boxi on pois päältä?
Sulla on joko piuhat räpelletty sinne väärinpäin tai se jousi kuormitteinen takapukki on jumiutunut pohjaan.