En oo savagella kahta akullista päässy vielä niin etteikö jotain olisi rikki. Auto kuitenkin ollut mulla jo useamman kuukauden ja sama homma isoveljen e-revossa. Paskoja kaikki tyynni.
Taidat sitten kunnolla antaa kenkää jossei pysy nipussa?
Ajelen silleen normaalisti, niin kuin omalle tyylilleni normaalisti. Tietty tyylejä on monenlaisia. Kokeiltu on kelkat, jäärata-autot, crossit, mopot ja motskarit - jokkista viime kesänä ratapärrällä jne.. ja ehkä aavistuksen rämäpää muutenkin, niin saattaa siinä ajotyylissäkin jotain olla vikana. Mutta loppujen lopuksi pistän kuitenkin autojen piikkiin kun ei kestä. 1/1 suhteen värkit kun tuntuu kestävän alla.
Pari kk:tta ja pikku e-revosta vaihdettu diffi, rengaspesiä, tukivarsia, vanne p*skana, jne. Savagesta rengaspesä, tukivarsia, nopari (halpaa ku saippua), luistokytkin, pinioni ja lisäksi pinioni irtoili yhdessä vaiheessa. Jotain saatto listasta unohtua, mutta noin äkkiseltään tossa mitä mieleen tuli. Vitutt** jo rassaaminen, ja lisäksi 4S 4000mah hobbycitystä tilatuista akuista toinen oli rikki (meinasin että vaihdan tehottomampiin akkuihin, että kestäis edes hetken auto kasassa). Ja tottakai akut on varastosta loppu sieltä ja ei tiedä millon saa toisen 4s 4000mah kaveriksi vai saako edes.
Nyt on hobbywingin nopari kiinni ja viilipurkissa, ettei ota kosteutta. 6S:llä kun ajaa niin jäähdyttelee (tai ainankin stoppaa, kestää pari minuuttia ja sit taas kulkee) vähän väliä joten ei se ajaminenkaan kivalta tunnu.
Loppuviikosta jos hakis 1/1 mönkkärin ja kokeilis sillä, jos kestäis vähän paremmin. Sorry OT!
Itseäni tuo bulletin muotoilu miellyttää. Jos laatu ois kohdallaan niin vaihtaisin savan tuohon. Mutta jos tuo ei kestä sitä vähääkään mitä sava, niin parempi kait kohta myydä autot pois. Pikku e-revossa ei kohta vanhaa osaa olekkaan, kaikki tukivarret, renkaan pesät on jo vaihdettu - ja noista vielä alumiinisiksi.