0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Moro! ostoslistalla olisi normi Trencherit 1/2"offsetillä.. onks kellään kokemuksia miten normi diffit/vetarit (3908) kestää noin isoja gummeja?. Trencher X:ät olis kivat mut luulen että niitä varten olisi aika must päivitellä noita diffejä ainakin..t-Teemu
4S:llä ajelen toistaiseksi. Huomasin muuten että Traxxasin sivuilla tuossa E-maxxin 3908L-versiossa tulee 6S-akut mukana..hmmm.. voi olla että ekan ajon jälkeen lähdetään metsästämään sitten kaikennäköistä varaosaa..
Lainaus käyttäjältä: himis - 06.02.13 - klo: 20.284S:llä ajelen toistaiseksi. Huomasin muuten että Traxxasin sivuilla tuossa E-maxxin 3908L-versiossa tulee 6S-akut mukana..hmmm.. voi olla että ekan ajon jälkeen lähdetään metsästämään sitten kaikennäköistä varaosaa.. Jep.. valitettavasti tämä laite ei kestä noilla perusmuovi hiluilla tuota 6S:ää.. Oma tällä hetkellä on pommin varma mutta rahaa on mennyt Toki on ollut kiva rakentaa, ei siinä mitään. Vielä kun väsään itelleni bullet proof spoolit niin ajonautinto on taattu Ite ajelen esimerkiksi just noilla 3908L:n mukana tulevilla 3S akuilla ja kivasti se kyllä liikkuu.. ps. Toisaalta Savage on melkeen sitä jo kättelyssä ja hintalappu on pienempi pps. Näytät olevan uus jäsen ? Millos olet näin hyvän auton hommannut ja missä päin vaikutat ? Kerroppa muuten sekin, miksi just tähän autoon päädyit
Lainaus käyttäjältä: mcly - 07.02.13 - klo: 08.06Lainaus käyttäjältä: himis - 06.02.13 - klo: 20.284S:llä ajelen toistaiseksi. Huomasin muuten että Traxxasin sivuilla tuossa E-maxxin 3908L-versiossa tulee 6S-akut mukana..hmmm.. voi olla että ekan ajon jälkeen lähdetään metsästämään sitten kaikennäköistä varaosaa.. Jep.. valitettavasti tämä laite ei kestä noilla perusmuovi hiluilla tuota 6S:ää.. Oma tällä hetkellä on pommin varma mutta rahaa on mennyt Toki on ollut kiva rakentaa, ei siinä mitään. Vielä kun väsään itelleni bullet proof spoolit niin ajonautinto on taattu Ite ajelen esimerkiksi just noilla 3908L:n mukana tulevilla 3S akuilla ja kivasti se kyllä liikkuu.. ps. Toisaalta Savage on melkeen sitä jo kättelyssä ja hintalappu on pienempi pps. Näytät olevan uus jäsen ? Millos olet näin hyvän auton hommannut ja missä päin vaikutat ? Kerroppa muuten sekin, miksi just tähän autoon päädyit Joo viime kesänä tää E-Maxx tuli hommattua. Rpm:ää on tullut laitettua sekä alu-bulkkia ja mahdollisesti tilailen tuon FLM:N 10900 alustan myös. Ollaanhan me Mcly tavattukkin muutaman kerran siellä Petikon loistavilla mestoilla. Ajelin loppukesän sillä punaisella, rikkinäisellä stokki-korilla :) mut ei hätää nyt on hommattuna pari uutta koria: Prolinen GMC Sierra LP sekä Crowdpleazer 2.0. Pitäis vielä saada ne maalattua . Osaa on kyllä mennyt rikki ja oppirahoja tullut maksettua mut edelleen olen sitä mieltä että tuli hommattua ainakin itselle sopiva auto. Se on mukava ja hauska ajaa, sopivan kokoinen, paljon hyviä aftermarket-osia jne.t-Teemu
Lainaus käyttäjältä: himis - 07.02.13 - klo: 15.24Lainaus käyttäjältä: mcly - 07.02.13 - klo: 08.06Lainaus käyttäjältä: himis - 06.02.13 - klo: 20.284S:llä ajelen toistaiseksi. Huomasin muuten että Traxxasin sivuilla tuossa E-maxxin 3908L-versiossa tulee 6S-akut mukana..hmmm.. voi olla että ekan ajon jälkeen lähdetään metsästämään sitten kaikennäköistä varaosaa.. Jep.. valitettavasti tämä laite ei kestä noilla perusmuovi hiluilla tuota 6S:ää.. Oma tällä hetkellä on pommin varma mutta rahaa on mennyt Toki on ollut kiva rakentaa, ei siinä mitään. Vielä kun väsään itelleni bullet proof spoolit niin ajonautinto on taattu Ite ajelen esimerkiksi just noilla 3908L:n mukana tulevilla 3S akuilla ja kivasti se kyllä liikkuu.. ps. Toisaalta Savage on melkeen sitä jo kättelyssä ja hintalappu on pienempi pps. Näytät olevan uus jäsen ? Millos olet näin hyvän auton hommannut ja missä päin vaikutat ? Kerroppa muuten sekin, miksi just tähän autoon päädyit Joo viime kesänä tää E-Maxx tuli hommattua. Rpm:ää on tullut laitettua sekä alu-bulkkia ja mahdollisesti tilailen tuon FLM:N 10900 alustan myös. Ollaanhan me Mcly tavattukkin muutaman kerran siellä Petikon loistavilla mestoilla. Ajelin loppukesän sillä punaisella, rikkinäisellä stokki-korilla :) mut ei hätää nyt on hommattuna: Prolinen GMC Sierra LP sekä Crowdpleazer 2.0. Pitäis vielä saada ne maalattua . Osaa on kyllä mennyt rikki ja oppirahoja tullut maksettua mut edelleen olen sitä mieltä että tuli hommattua ainakin itselle sopiva auto. Teemu kerpele En muistanu yhtään sun nikkiäs kun et kauheesti täällä foorumilla ole seikkaillut Loistavaa, että löysit tän mestan ja ens kesänä hypyt ja hyppyrit sen kun kasvaa, eiks vaa ? Petikko kutsuu heti kun lumet on sulat, right ? Ne Trenchenit on kyllä hyvät renkaat.. millä vanteilla olis ne ajatellu vai jo valmiiksi liimattuina niihin desperadoihin ? Pistäs tänne kuvat noista koreista maalaamattomana. Kuullostaa aika siistiltä. Itellä 2 uutta valosarjaakin noihin autoihin mutta saa nyt nähä viittiikö tohon F-250 koriin laittaa kun bashaamisen tietää mitä siinä valoille käy Laitan kuvia ens viikolla kun mun spooli projektin osia saapuu.. saat siitä ehkä vähän vihiä mitä tuleman pitää Vaihtuu siis keulan ja perän diffit lukkoihin Eipähän jatkossa sitten 6S:llä tehot häviä sutivan pyörän mukana variksille
Lainaus käyttäjältä: mcly - 07.02.13 - klo: 08.06Lainaus käyttäjältä: himis - 06.02.13 - klo: 20.284S:llä ajelen toistaiseksi. Huomasin muuten että Traxxasin sivuilla tuossa E-maxxin 3908L-versiossa tulee 6S-akut mukana..hmmm.. voi olla että ekan ajon jälkeen lähdetään metsästämään sitten kaikennäköistä varaosaa.. Jep.. valitettavasti tämä laite ei kestä noilla perusmuovi hiluilla tuota 6S:ää.. Oma tällä hetkellä on pommin varma mutta rahaa on mennyt Toki on ollut kiva rakentaa, ei siinä mitään. Vielä kun väsään itelleni bullet proof spoolit niin ajonautinto on taattu Ite ajelen esimerkiksi just noilla 3908L:n mukana tulevilla 3S akuilla ja kivasti se kyllä liikkuu.. ps. Toisaalta Savage on melkeen sitä jo kättelyssä ja hintalappu on pienempi pps. Näytät olevan uus jäsen ? Millos olet näin hyvän auton hommannut ja missä päin vaikutat ? Kerroppa muuten sekin, miksi just tähän autoon päädyit Joo viime kesänä tää E-Maxx tuli hommattua. Rpm:ää on tullut laitettua sekä alu-bulkkia ja mahdollisesti tilailen tuon FLM:N 10900 alustan myös. Ollaanhan me Mcly tavattukkin muutaman kerran siellä Petikon loistavilla mestoilla. Ajelin loppukesän sillä punaisella, rikkinäisellä stokki-korilla :) mut ei hätää nyt on hommattuna: Prolinen GMC Sierra LP sekä Crowdpleazer 2.0. Pitäis vielä saada ne maalattua . Osaa on kyllä mennyt rikki ja oppirahoja tullut maksettua mut edelleen olen sitä mieltä että tuli hommattua ainakin itselle sopiva auto.
itsellä samalaiset rosteri spoolit. mutta tällä hetkellä vain takana kiinni ja eteen tuskin laitan kun ei sit oikeen käänny.ja nyt on pari akku ajettu eikä vielä ole hajonnut toisin kuin TRX:n spoolit
Lainaus käyttäjältä: s.heinonen - 19.02.13 - klo: 15.53itsellä samalaiset rosteri spoolit. mutta tällä hetkellä vain takana kiinni ja eteen tuskin laitan kun ei sit oikeen käänny.ja nyt on pari akku ajettu eikä vielä ole hajonnut toisin kuin TRX:n spoolit TRX:n Spoolit on lähinnä varmaan tarkoitettu Nimh akuille kun tuntu räsähtävän 4S setupillakin Mutta eiköhän nämä kestä juu. Potentiaalia on kyllä paljonkin. Ite iskin nyt kumpaankin päähän niin saa sitten kunnolla ajella tuolla dyynihiekalla ja kaasulla sitten ympäri. Spooleillahan ei auto käänny asfaltilla sitten yhtään mutta eipä ne ole siihen tarkoitettukaan. Tasauspyörästössä on omat hyvät ja huonot puolet niin kuin Spooleissakin Nämä sopivat omaan ajoon kyllä parhaiten ja asfalttia varten sitten vaan diffi "pakka" takas alle
Lainaus käyttäjältä: mcly - 19.02.13 - klo: 16.27Lainaus käyttäjältä: s.heinonen - 19.02.13 - klo: 15.53itsellä samalaiset rosteri spoolit. mutta tällä hetkellä vain takana kiinni ja eteen tuskin laitan kun ei sit oikeen käänny.ja nyt on pari akku ajettu eikä vielä ole hajonnut toisin kuin TRX:n spoolit TRX:n Spoolit on lähinnä varmaan tarkoitettu Nimh akuille kun tuntu räsähtävän 4S setupillakign Mutta eiköhän nämä kestä juu. Potentiaalia on kyllä paljonkin. Ite iskin nyt kumpaankin päähän niin saa sitten kunnolla ajella tuolla dyynihiekalla ja kaasulla sitten ympäri. Spooleillahan ei auto käänny asfaltilla sitten yhtään mutta eipä ne ole siihen tarkoitettukaan. Tasauspyörästössä on omat hyvät ja huonot puolet niin kuin Spooleissakin Nämä sopivat omaan ajoon kyllä parhaiten ja asfalttia varten sitten vaan diffi "pakka" takas alle voi olla että TRX:n spoolit on tarkoitettu vaan nimh akuille ja perus hiilikoneille.itselle riittävä tuo että takana vain spooli kun ajan pääosin metsässä ja hiekka tiellä ni on se kiva että kääntyy hyvin itsekkin olen ihmetellyt sitä että mitä virkaa noilla Tall Offset palleroilla on? en nyt muista kummin päin ne nyt mulla on tai voi olla et siel on jotkuu muutkii kuulat kiinni mut hyvin toimii
Lainaus käyttäjältä: s.heinonen - 19.02.13 - klo: 15.53itsellä samalaiset rosteri spoolit. mutta tällä hetkellä vain takana kiinni ja eteen tuskin laitan kun ei sit oikeen käänny.ja nyt on pari akku ajettu eikä vielä ole hajonnut toisin kuin TRX:n spoolit TRX:n Spoolit on lähinnä varmaan tarkoitettu Nimh akuille kun tuntu räsähtävän 4S setupillakign Mutta eiköhän nämä kestä juu. Potentiaalia on kyllä paljonkin. Ite iskin nyt kumpaankin päähän niin saa sitten kunnolla ajella tuolla dyynihiekalla ja kaasulla sitten ympäri. Spooleillahan ei auto käänny asfaltilla sitten yhtään mutta eipä ne ole siihen tarkoitettukaan. Tasauspyörästössä on omat hyvät ja huonot puolet niin kuin Spooleissakin Nämä sopivat omaan ajoon kyllä parhaiten ja asfalttia varten sitten vaan diffi "pakka" takas alle
Moro Maxxin omistajat Saattaa kuullostaa hieman nyypältä kysyä kuvan kera mutta, mikä vaikutus tuolla Tall Offset Ball:lla on ? Kun ei se mihinkään offsettiin voi vaikuttaa Lähinnä kun ohjeissa mainitaan, että sen pitäisi olla edessä ylhäällä mutta itse olen sen nätävästi laittanut alas Ohjeet : http://traxxas.com/sites/default/files/5141RINST%20(1).pdf
Bump steer on ilmiön nimi englanniksi ja googlettamalla löytyy aiheesta vaikka kuinkapaljon niin rc kuin 1:1 puolelta. Kun autoa kattoo ylhäältäpäin ja painelee jousitusta näkee kääntyileekö pyörät jouston mukana ja kumpaanko suuntaan. Tolla pystyy vaikuttaa aika tavalla kääntyvyyteen ja esim. vähentää kaatumistaipumusta tiukoissa kurveissa.
Lainaus käyttäjältä: mcly - 19.02.13 - klo: 17.11Moro Maxxin omistajat Saattaa kuullostaa hieman nyypältä kysyä kuvan kera mutta, mikä vaikutus tuolla Tall Offset Ball:lla on ? Kun ei se mihinkään offsettiin voi vaikuttaa Lähinnä kun ohjeissa mainitaan, että sen pitäisi olla edessä ylhäällä mutta itse olen sen nätävästi laittanut alas Ohjeet : http://traxxas.com/sites/default/files/5141RINST%20(1).pdfSe vaikuttaa siiihen että kääntyykö pyörä sisään vai ulospäin joustoliikkeen aikana, parhaiten sen vaikutuksen tuntee hypystä maahantulon yhteydessä (varsinkin jos tulee ns kulmalleen alas).Revon polttispuolella setupsheeteissä sen parhaista asennosta on esimerkkejä eri ratatyypeille.
Itsekin olen juuri tuota samaa koppaa kesää ajatellen katsellut, kun vanha rupee olemaan jo teippailtu joka puolelta. Korit ei talvella oikein kaatoja kestä ja yllättävän pienistä kaadoista on toi traxxasin oma kori antautunut. Mistäs sä ton oman koppas tilasit?
Alustavasti olen miettinyt räikeämmän ja tummemman värin välillä. Punainen olisi vahva vaihtoehto, mutta toisaalta tumma sininen/harmaa sopisi kanssa niin perhanan hyvin Voi olla myös että yhdistelen näitä värejä ja saa nähdä mitä kaikkea muuta mieleen tulee, kun korin hankinta lähestyy. Yksityiskohtia en ole vielä hirveästi ajatellut.Ps. sopiiko tiedustella kuinka paljon tuli korille hintaa
Eipä siinä mitään erikoista nähtävää ole kun vakiokorilla mennään. Tähän autoon ei ole tarvinnut koria vielä vaihtaakaan, mutta kyllä se pian on edessä. Laitappa ihmeessä kuvaa, kun saat maalattua, niin näkee miltä kori autossa näyttää Kuvat auton ulkoa ja sisältä
Tervehdys. Minulla on e-Maxxi tuloilla ja oli kiinnostus hommaa siihen lipo akut. Olisiko mitään fiksuja ehdotuksia ostoksille?Kiitos...